[img:8]

 

 
 

Music China 2015 rozpoczynają się już 14.10 i będą trwały cztery dni. W największym mieście Chin w halach o powierzchni ponad 100000 m2 wystawiać się będą marki z całego świata. Tegoroczna edycja będzie pod tym względem jeszcze lepsza niż w roku 2014. Ponad 1800 marek z ponad 30 krajów. Szanghaj w tym roku przeżyje prawdziwe oblężenie. 

 

Music China to nie tylko hale wystawiennicze i marki, które masz okazję znaleźć także w Europie. To przede wszystkim kontakt z nową kulturą, z nowym spojrzeniem na muzykę, biznes i współpracę. Na to najważniejsze wydarzenie kończącego się niebawem roku zapraszamy nie tylko prasę i klientów.  To
miejsce, w którym możesz dodatkowo wypromować swoją markę. Dowiedz się jak wykorzystać świadczenia dodatkowe promujące Twoją obecność na targach. 

 

Podobnie jak we Frankfurcie targi w Szanghaju zostały podzielone na dwie główne kategorie:

 

Music China - standardowa część wystawowa obejmująca: sprzęt gitarowy, perkusyjny, studyjny, klawiszowy, instrumenty klasyczne itp.

 [img:2:L]


 


 ZAREJESTRUJ SIĘ
 LISTA WYSTAWCÓW
 IMPREZY TOWARZYSZĄCE
 INFOMRACJA DLA PODRUŻUJĄCYH

  

[img:9:L]Pobierz harmonogram wydarzeń podczas Music China 2015

 

 

Prolight+Sound - organizowane przez INTEX Shanghai Co Ltd oraz Messe Frankfurt (HK) Ltd. największe w Azji targi poświęcone profesjonalnemu nagłośnieniu scenicznemu oraz profesjonalnym produktom oświetlenia scenicznego. 

 [img:3:L]


 

ZAREJESTRUJ SIĘ
 LISTA WYSTAWCÓW
 IMPREZY TOWARZYSZĄCE
 INFOMRACJA DLA PODRUŻUJĄCYH

   

[img:10:L]Pobierz harmonogram wydarzeń podczas Prolight+Sound 2015

 

Targi Prolight + Sound Shanghai 2015 już niebawem! 500 marek i firm z 17 krajów pokażą światu swoje najlepsze produkty audio oraz produkty oświetlenia scenicznego. Od 14 do 17 października oczy i uszy całego świata będą skierowane na hale w Szanghaju o powierzchni ponad 35 tys m kw.

Swoją obecność na targach potwierdziły już wielkie międzynarodowe marki: Adam Hall, AEBELL, Aiweidy, AKG, Arriba Cases, Audiocenter, audio-technica, AVID, AXIOM, Biema, BMB, CHEF CABLE, Choseal, Clear-Com, Csyes, dB Technologies, DJ POWER, dmxsoft, DPA, EV LIGHT, FDB, Fidek, FUNKTION-ONE, Global Truss, Hi-LTTE, Harman, IBO, ITC, JBL, KOLO, KV2, Maquina, MLB, MODE, NEXO, NightSun, Omarte, PHONIC, Proel, RainStar, Ruisheng, SAE, Samson, Seer, Soundking, Soundcraft, Superlux, Sunrise, Takstar, TW AUDiO, Tasso, Tendzone, Vello, Viasho, VIKY, Weifa, Yellow River, Yamaha, YUKON, ZSOUND, a bedzie ich znacznie więcej.

Hale w Shanghaiu wypełnią się produktami z niemalże całego świata: Kanada, Chiny, Czechy, Francja, Niemcy, Hong Kong, Włochy, Japonia, Korea, Portugalia, Rosja, Singapur, RPA, Szwajcaria, Taiwan, Wielka Brytania, i Stany Zjednoczone.

Musisz tam być!

 [img:4] 

INFORMACJA DLA WYSTAWCÓW: Pospiesz się. Wykorzystaj obecność na targach Music China, aby wynieść swój biznes na wyższy poziom.

 

Przedstaw swoją markę i produkty podczas największych targów muzycznych w Azji. Zachęć ponad 70 tys fanów muzyki do odwiedzenia Twojego stanowiska. Organizatorzy tegorocznych targów Music China zapewniają kompleksową platformę dla biznesu, muzyki i kultury. Powierzchnia targów jest ograniczona więc nie trać czasu i wykorzystaj tę szansę.

 

 

Dołącz do dynamicznej platformy biznesowej, dzięki której kreujemy uznane i początkujące marki: Alfred, Bach, Bluethner, Boesendorfer, Buffet, Casio, D’Addario, Fazioli, Fender, GEWA, Ibanez, Kawai, Ludwig, Marshall, Medeli, Music Sales, Ovation, Pearl, Pearl River, Petrof, PRS, Roland, Selmer, Samick, Steinway, Tama, Tascam, Taylor, Yamaha i wiele innych.

 

 

 

Music China to bardzo skuteczne wydarzenie, na którym możemy pokazywać nasze fortepiany. Targi dają nam możliwość rozmowy ze sklepami z całego świata i tłumaczyć im w jaki sposób nasz program marketingowy pomoże w biznesie oraz jak wykorzystywać nasze fortepiany jako główną linię zarobku w sklepie.


John Martin, właściciel Wertheim Pianos, Australia

 


Usługi marketingowe, które pomogą urozmaicić obecność Twojej marki na targach.

 

Aby zapewnić Twojej marce najlepszą rozpoznawalność i ekspozycję na targach możesz skorzystać z kilku naszych ciekawych propozycji:

 

  • Ad banner - internetowy banner na stronie music-china.hk.messefrankfurt.com
  • E-invitation - mailowe zaproszenie przygotowane przez specjalistów z Music China, które możesz rozesłać swoim klientom
  • PR activities support - pomoc i współpraca w promocji wydarzeń na miejscu, przedstawianiu nowych produktów, konferencji prasowych
  • Advertising and sponsorship - inne typy reklamy np. w gazetkach targowych, na fasadach budynków lub przed budynkami targowymi.

 

  

 

[img:7]

Szanghaj jest największym chińskim ośrodkiem gospodarczym, finansowym i komunikacyjnym. To także największe i najludniejsze miasto Chin. Szanghaj jest uważany za miejsce narodzenia nowoczesnych Chin. Był także przez pierwszą połowę XX wieku centrum kultury i ekonomii całej Azji Wschodniej. Dlatego naprawdę warto spędzić w tym mieście trochę więcej czasu. Jeśli znajdziesz chwilę wybierz się do centrum, przejdź się głównymi arteriami m.in. Nanjing Road, zobacz panoramę miasta z najwyższych budynków m.in. Oriental Pearl TV Tower, odwiedź lokalne bazary, poznaj kulturę Szanghaju. 

[img:6:L]Pobierz oficjalny przewodnik turystyczny po Szanghaju, który został przygotowany przez organizatorów targów. Znajdziesz tu cenne wskazówki dotyczące transportu, atrakcji turystycznych, restauracji, hoteli, a także kilka istotnych zwrotów w języku chińskim.

 

[img:5]

 

 

 

Foto galeria z Music China 2014

 

mikrofon
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz