|
|
||||||||
Music China 2015 rozpoczynają się już 14.10 i będą trwały cztery dni. W największym mieście Chin w halach o powierzchni ponad 100000 m2 wystawiać się będą marki z całego świata. Tegoroczna edycja będzie pod tym względem jeszcze lepsza niż w roku 2014. Ponad 1800 marek z ponad 30 krajów. Szanghaj w tym roku przeżyje prawdziwe oblężenie. Music China to nie tylko hale wystawiennicze i marki, które masz okazję znaleźć także w Europie. To przede wszystkim kontakt z nową kulturą, z nowym spojrzeniem na muzykę, biznes i współpracę. Na to najważniejsze wydarzenie kończącego się niebawem roku zapraszamy nie tylko prasę i klientów. To miejsce, w którym możesz dodatkowo wypromować swoją markę. Dowiedz się jak wykorzystać świadczenia dodatkowe promujące Twoją obecność na targach.
Podobnie jak we Frankfurcie targi w Szanghaju zostały podzielone na dwie główne kategorie:
Music China - standardowa część wystawowa obejmująca: sprzęt gitarowy, perkusyjny, studyjny, klawiszowy, instrumenty klasyczne itp.
Pobierz harmonogram wydarzeń podczas Music China 2015
Prolight+Sound - organizowane przez INTEX Shanghai Co Ltd oraz Messe Frankfurt (HK) Ltd. największe w Azji targi poświęcone profesjonalnemu nagłośnieniu scenicznemu oraz profesjonalnym produktom oświetlenia scenicznego.
Pobierz harmonogram wydarzeń podczas Prolight+Sound 2015
Targi Prolight + Sound Shanghai 2015 już niebawem! 500 marek i firm z 17 krajów pokażą światu swoje najlepsze produkty audio oraz produkty oświetlenia scenicznego. Od 14 do 17 października oczy i uszy całego świata będą skierowane na hale w Szanghaju o powierzchni ponad 35 tys m kw. Swoją obecność na targach potwierdziły już wielkie międzynarodowe marki: Adam Hall, AEBELL, Aiweidy, AKG, Arriba Cases, Audiocenter, audio-technica, AVID, AXIOM, Biema, BMB, CHEF CABLE, Choseal, Clear-Com, Csyes, dB Technologies, DJ POWER, dmxsoft, DPA, EV LIGHT, FDB, Fidek, FUNKTION-ONE, Global Truss, Hi-LTTE, Harman, IBO, ITC, JBL, KOLO, KV2, Maquina, MLB, MODE, NEXO, NightSun, Omarte, PHONIC, Proel, RainStar, Ruisheng, SAE, Samson, Seer, Soundking, Soundcraft, Superlux, Sunrise, Takstar, TW AUDiO, Tasso, Tendzone, Vello, Viasho, VIKY, Weifa, Yellow River, Yamaha, YUKON, ZSOUND, a bedzie ich znacznie więcej. Hale w Shanghaiu wypełnią się produktami z niemalże całego świata: Kanada, Chiny, Czechy, Francja, Niemcy, Hong Kong, Włochy, Japonia, Korea, Portugalia, Rosja, Singapur, RPA, Szwajcaria, Taiwan, Wielka Brytania, i Stany Zjednoczone. Musisz tam być! |
INFORMACJA DLA WYSTAWCÓW: Pospiesz się. Wykorzystaj obecność na targach Music China, aby wynieść swój biznes na wyższy poziom.
Przedstaw swoją markę i produkty podczas największych targów muzycznych w Azji. Zachęć ponad 70 tys fanów muzyki do odwiedzenia Twojego stanowiska. Organizatorzy tegorocznych targów Music China zapewniają kompleksową platformę dla biznesu, muzyki i kultury. Powierzchnia targów jest ograniczona więc nie trać czasu i wykorzystaj tę szansę.
Dołącz do dynamicznej platformy biznesowej, dzięki której kreujemy uznane i początkujące marki: Alfred, Bach, Bluethner, Boesendorfer, Buffet, Casio, D’Addario, Fazioli, Fender, GEWA, Ibanez, Kawai, Ludwig, Marshall, Medeli, Music Sales, Ovation, Pearl, Pearl River, Petrof, PRS, Roland, Selmer, Samick, Steinway, Tama, Tascam, Taylor, Yamaha i wiele innych.
Aby zapewnić Twojej marce najlepszą rozpoznawalność i ekspozycję na targach możesz skorzystać z kilku naszych ciekawych propozycji:
Szanghaj jest największym chińskim ośrodkiem gospodarczym, finansowym i komunikacyjnym. To także największe i najludniejsze miasto Chin. Szanghaj jest uważany za miejsce narodzenia nowoczesnych Chin. Był także przez pierwszą połowę XX wieku centrum kultury i ekonomii całej Azji Wschodniej. Dlatego naprawdę warto spędzić w tym mieście trochę więcej czasu. Jeśli znajdziesz chwilę wybierz się do centrum, przejdź się głównymi arteriami m.in. Nanjing Road, zobacz panoramę miasta z najwyższych budynków m.in. Oriental Pearl TV Tower, odwiedź lokalne bazary, poznaj kulturę Szanghaju. Pobierz oficjalny przewodnik turystyczny po Szanghaju, który został przygotowany przez organizatorów targów. Znajdziesz tu cenne wskazówki dotyczące transportu, atrakcji turystycznych, restauracji, hoteli, a także kilka istotnych zwrotów w języku chińskim.
|
||||||||
|