Cel szkolenia

  1. Poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci,
  2. Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a,
  3. Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google,
  4. Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm.

 

Korzyści dla uczestników

  1. Wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem,
  2. Inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży,
  3. Tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników,
  4. Wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci.

 

 Do udziału w warsztatach zapraszamy

  1. Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online,
  2. Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji,
  3. Kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż.

 

Metodologia

  1. Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi,
  2. Prezentacja i demonstracja narzędzi Google,
  3. Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

 

[img:2] Szkolenie prowadzi Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode definiuje rynkowe strategie internetowe, wspiera firmy w planowaniu promocji sprzedaży i reklamy online.

 

Program

 
1. Google Analytics w pigułce - to co najważniejsze z punktu widzenia marketera:
 
  • Przegląd podstawowych statystyk - jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
  • Interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z - od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
  • Ustalanie celów i analiza konwersji - co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
  • Niestandardowe elementy GA w praktyce (tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty).

 

2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO:
 
  • Zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC - prześwietlamy algorytm Adwords,
  • Interpretacja danych i wnioski - większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy - co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM,
  • Strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe,
  • Narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
  • Pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!

 

3. Google Maps:
 
  • Jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat?
  • Monitorowanie efektywności - wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
  • Reklama w Google Maps - po co, dla kogo i jak?

 

4. Google i społeczności:
 
  • Koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) - jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
  • Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a,
  • Pozostałe narzędzia społecznościowe Google (blogi, grupy dyskusyjne, Picassa).

 

5. Pozostałe narzędzia Google:

  • Google Mobile - jak promować aplikacje mobilne w Google Play i reklama w sieci AdMob,
  • Google Insights for Search / Trends - jak wykorzystać barometr popularności Google?
  • Google Zeitgeist i Alert - czego szukają internauci w sieci?
  • Google Calendar / Dysk / Docs - jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
  • Google Tłumacz - po co i jak adaptować w projektach online?
  • Pozostałe narzędzia Google dla Firm - jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?

 

Informacje organizacyne

  1. Czas i miejsce: 23 maja 2018 godz. 10.00 - 16.00, Warszawa
  2. Cena: Koszt udziału jednej osoby wynosi: 730 zł + 23% VAT. Kwota ta obejmuje: udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.

 

Zgłoszenia

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń. Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78.

mikrofon
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz