Cel szkolenia
- Poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci,
- Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a,
- Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google,
- Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm.
Korzyści dla uczestników
- Wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem,
- Inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży,
- Tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników,
- Wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci.
Do udziału w warsztatach zapraszamy
- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online,
- Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji,
- Kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż.
Metodologia
- Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi,
- Prezentacja i demonstracja narzędzi Google,
- Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.
|
Szkolenie prowadzi Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode definiuje rynkowe strategie internetowe, wspiera firmy w planowaniu promocji sprzedaży i reklamy online. |
Program
1. Google Analytics w pigułce - to co najważniejsze z punktu widzenia marketera:
- Przegląd podstawowych statystyk - jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
- Interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z - od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
- Ustalanie celów i analiza konwersji - co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
- Niestandardowe elementy GA w praktyce (tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty).
2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO:
- Zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC - prześwietlamy algorytm Adwords,
- Interpretacja danych i wnioski - większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy - co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM,
- Strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe,
- Narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
- Pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!
3. Google Maps:
- Jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat?
- Monitorowanie efektywności - wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
- Reklama w Google Maps - po co, dla kogo i jak?
4. Google i społeczności:
- Koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) - jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
- Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a,
- Pozostałe narzędzia społecznościowe Google (blogi, grupy dyskusyjne, Picassa).
5. Pozostałe narzędzia Google:
- Google Mobile - jak promować aplikacje mobilne w Google Play i reklama w sieci AdMob,
- Google Insights for Search / Trends - jak wykorzystać barometr popularności Google?
- Google Zeitgeist i Alert - czego szukają internauci w sieci?
- Google Calendar / Dysk / Docs - jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
- Google Tłumacz - po co i jak adaptować w projektach online?
- Pozostałe narzędzia Google dla Firm - jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?
Informacje organizacyne
- Czas i miejsce: 23 maja 2018 godz. 10.00 - 16.00, Warszawa
- Cena: Koszt udziału jednej osoby wynosi: 730 zł + 23% VAT. Kwota ta obejmuje: udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.
Zgłoszenia
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:
Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń. Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres [email protected] lub telefonicznie (022) 870-69-78.
|