Cel szkolenia

  1. Poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci,
  2. Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a,
  3. Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google,
  4. Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm.

 

Korzyści dla uczestników

  1. Wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem,
  2. Inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży,
  3. Tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników,
  4. Wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci.

 

 Do udziału w warsztatach zapraszamy

  1. Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online,
  2. Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji,
  3. Kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż.

 

Metodologia

  1. Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi,
  2. Prezentacja i demonstracja narzędzi Google,
  3. Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

 

[img:2] Szkolenie prowadzi Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode definiuje rynkowe strategie internetowe, wspiera firmy w planowaniu promocji sprzedaży i reklamy online.

 

Program

 
1. Google Analytics w pigułce - to co najważniejsze z punktu widzenia marketera:
 
  • Przegląd podstawowych statystyk - jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
  • Interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z - od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
  • Ustalanie celów i analiza konwersji - co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
  • Niestandardowe elementy GA w praktyce (tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty).

 

2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO:
 
  • Zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC - prześwietlamy algorytm Adwords,
  • Interpretacja danych i wnioski - większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy - co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM,
  • Strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe,
  • Narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
  • Pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!

 

3. Google Maps:
 
  • Jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat?
  • Monitorowanie efektywności - wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
  • Reklama w Google Maps - po co, dla kogo i jak?

 

4. Google i społeczności:
 
  • Koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) - jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
  • Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a,
  • Pozostałe narzędzia społecznościowe Google (blogi, grupy dyskusyjne, Picassa).

 

5. Pozostałe narzędzia Google:

  • Google Mobile - jak promować aplikacje mobilne w Google Play i reklama w sieci AdMob,
  • Google Insights for Search / Trends - jak wykorzystać barometr popularności Google?
  • Google Zeitgeist i Alert - czego szukają internauci w sieci?
  • Google Calendar / Dysk / Docs - jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
  • Google Tłumacz - po co i jak adaptować w projektach online?
  • Pozostałe narzędzia Google dla Firm - jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?

 

Informacje organizacyne

  1. Czas i miejsce: 23 maja 2018 godz. 10.00 - 16.00, Warszawa
  2. Cena: Koszt udziału jednej osoby wynosi: 730 zł + 23% VAT. Kwota ta obejmuje: udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.

 

Zgłoszenia

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń. Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78.

mikrofon