Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie Facebook. Reguły, które obowiązywały rok temu dziś są już przestarzałe. Pojawiają się zmiany w algorytmach, nowe formaty reklamowe. Wiedzę z tego zakresu trzeba więc aktualizować. Podczas szkolenia dowiesz się, jak zaplanować swoją obecność na Facebooku, prowadzić efektywną komunikację oraz skutecznie się reklamować nawet przy niskim budżecie.
Dla kogo?
Program10:00 - Strategia działań na Facebooku
11:30 - przerwa na kawę 11:50 - Prowadzenie komunikacji na Facebooku
13:30 - Lunch 14:00 - Reklama na Facebooku
16:00 - Zakończenie szkolenia
Informacje organizacyjne
ZgłoszeniaWarunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:
Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń. Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres [email protected] lub telefonicznie (022) 870-69-78. |
.