[img:1]

 

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie Facebook. Reguły, które obowiązywały rok temu dziś są już przestarzałe. Pojawiają się zmiany w algorytmach, nowe formaty reklamowe. Wiedzę z tego zakresu trzeba więc aktualizować.

Podczas szkolenia dowiesz się, jak zaplanować swoją obecność na Facebooku, prowadzić efektywną komunikację oraz skutecznie się reklamować nawet przy niskim budżecie.

 

Dla kogo?

 
  • Specjaliści ds. marketingu, PR, komunikacji
  • Właściciele firm
  • Osoby odpowiedzialne za promocję
  • Pracownicy agencji reklamowych
  • Osoby zainteresowane mediami społecznościowymi

 

[img:2] Szkolenie poprowadzi Artur Jabłoński - szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych. Wykłada na kilku uczelniach i szkołach wyższych. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Pisze o marketingu na swoim blogu, dzieli się wiedzą z tego zakresu w branżowych pismach i na wortalach.

 

Program

10:00 - Strategia działań na Facebooku

  • Grupa docelowa na Facebooku - jak ją określić, jak do niej trafić
  • Facebook Audience Insights
  • Przygotowywanie strategii działań na Facebooku
  • Facebook i jego miejsce w ekosystemie mediów społecznościowych oraz innych działaniach firmy

11:30 - przerwa na kawę

11:50 - Prowadzenie komunikacji na Facebooku

  • Mechanika działania Facebooka - algorytmy i ich wpływ na treści, które należy publikować
  • Psychologia share’owania - jakie treści lubią ludzie i co nam to mówi o postach na naszym profilu
  • Branding - od języka po grafiki. Znaczenie komunikacji wizualnej dla naszego profilu
  • Metody zdobywania i angażowania fanów
  • Facebook Insights, czyli wyciąganie wniosków ze statystyk

13:30 - Lunch

14:00 - Reklama na Facebooku

  • Zasady tworzenia skutecznych reklam
  • Facebook Ads, Power Editor - narzędzia do tworzenia reklam
  • Mierzenie skuteczności i piksele konwersji
  • Remarketing na Facebooku

16:00 - Zakończenie szkolenia

 

Informacje organizacyjne

 
  • Termin: 5 czerwca 2018
  • Miejsce: Warszawa
  • Koszt udziału jednej osoby wynosi:
     
    • 730 zł + 23% VAT - dla uczestników korzystających z własnego laptopa
    • 880 zł + 23% VAT - dla uczestników korzystających z komputera organizatora

 

Zgłoszenia

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:

 

[img:3]

 

Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń. Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres [email protected] lub telefonicznie (022) 870-69-78.

.