Obsidian Control System pokazał potężną konsolę NX4 oraz system pixel mappingu DYLOS.

Obsidian Control System pokazał potężną konsolę NX4 oraz system pixel mappingu DYLOS.

11 kwietnia 2019, 07:00
Producent: Elation

Obsidian Control Systems od 2 do 5 kwietnia na pokazie Prolight + Sound we Frankfurcie zaprezentował niezwykle potężny kontroler oświetlenia NX 4 ™ oraz dał do oglądu nowy silnik kompozycji pikseli DYLOS. Projektanci, programiści i operatorzy tłumnie odwiedzali stanowisko producenta, aby obejrzeć i wypróbować możliwości tej najnowszej konsoli na intuicyjnej platformie ONYX ™ i mieć możliwość uzyskania pierwszego w historii wglądu do najnowszego silnika DYLOS.

NX 4™

Wyposażony w szereg profesjonalnych funkcji i wykorzystujący najnowsze komponenty przemysłowe, NX 4 został zaprojektowany z myślą o obsłudze nawet największych eventów. Dzięki dobrze zaaranżowanej kombinacji zmotoryzowanych faderów, a także szeregu przycisków odtwarzania, NX 4 oferuje 44 fizyczne w pełni konfigurowalne przyciski execute w kompaktowym, ale niezwykle wydajnym pakiecie. NX 4 zawiera ekran dotykowy Full HD o wysokiej jasności, konsola dodatkowo w tym samym czasie ma możliwość obsługi dwóch zewnętrznych ekranów dotykowych o rozdzielczości do 4K.

[img:1]

Osiem przypisywanych enkoderów parametrów, dedykowany koder intensywności, pomocniczy mini-ekran dotykowy, pełna klawiatura i sekcja poleceń, oraz dedykowany grand master tworzą sumiennie intuicyjną powierzchnię sterującą. Dwie niezależne sekcje playbacków zapewniają natychmiastowy dostęp do wszelkich efektów, czy też cue, które sobie nagramy.

Główne odtwarzanie odbywa się za pomocą 10 zmotoryzowanych suwaków plus 10 „play-pair” które pozwalają na szybkie zmiany stron, dodatkowo konsola posiada 12 sub-playbacków oraz 12 executorów, dzięki czemu wszystkie ważne efekty i sceny zawsze będziemy mieli pod palcem. NX 4 zawiera potężny nowy procesor Intel Hexa-Core, szybki dysk SSD NVMe i 16 GB pamięci RAM DDR4. Sterownik daje możliwość przetwarzania 64 universów bezpośrednio z konsoli bez konieczności stosowania kosztownych zewnętrznych sieci przetwarzania.

 

DYLOS™

Podgląd na silnik DYLOS to pierwszy z wielu ekscytujących dodatków dla platformy ONYX ™, która zapewnia wszechstronny zestaw narzędzi do dynamicznej i łatwej obsługi profesjonalnego oświetlenia scenicznego czy odtwarzania multimediów. Podążając za naturalnym tokiem pracy ONYX, można się było spodziewać, że w końcu Obsidian pójdzie o krok dalej i tak powstał kompozytor pikseli DYLOS który bezproblemowo integruje się z całym systemem.

Oparty na pełnym środowisku 3D i potężnym przetwarzaniu grafiki DirectX, silnik DYLOS został zaprojektowany od podstaw pod kątem mocy i wydajności, aby z łatwością zarządzać tysiącami urządzeń i parametrów. DYLOS ma na celu dostarczenie nowych i innowacyjnych sposobów, które znacznie przekraczają możliwości zwykłych systemów mapowania pikseli. Ten pierwszy podgląd pozwala użytkownikom sprawdzić, jak Obsidian przewiduje integrację urządzeń, mediów i kontroli pikseli na platformie ONYX.

Ostatecznie DYLOS radykalnie zmieni sposób, w jaki urządzenia są sterowane i obsługiwane za pomocą ONYX, a także otworzy nowe i ekscytujące sposoby tworzenia imponujących pokazów. Ten podgląd był bardzo dobrym pokazem w jakim kierunku będzie rozwijana platforma ONYX.

Sterowniki

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Przedsiębiorstwo Specjalistyczne TEATR

adres:
al. Krakowska 20 05-090 Sękocin Nowy

Oświetlenie

Kvant Lasers na PL+S 2024 - lasery rodem ze Słowacji
Więcej wiadomości