EarthQuaker Devices Aqueduct - efekt do gitary elektrycznej

999.00 zł
Idź do sklepu
Music Center
Music Center

ul. Chwaliszewo 64
61-105 Poznań

tel: +48 61 222 49 19
www.musiccenter.com.pl
Napisz email

Opis produktu:

Vibrato do gitary elektrycznej EarthQuaker Devices Aqueduct Efekt vibrato działa podobnie jak tremolo, przy czym zamiast w rytmiczny sposób sterować głośnością, mamy tu do czynienia z pulsacyjną modulacją wysokości dźwięku. Inspirowany vintageowym brzmieniem Aqueduct świetnie nada się do uzyskania charakterystycznego soundu Lo-Fi i innych ciekawych tekstur. Wyposażony w specjalny przełącznik Flexi-Switch działa zarówno bistabilnie (włączenie i wyłączenie odbywa się za pomocą kliknięcia) jak i monostabilnie (włączenie odbywa się przez przytrzymanie nogi na guziku, efekt wyłączy się po jego zwolnieniu). Działanie kontrolerów: Rate : określa szybkość zmiany wysokości dźwięku (wolniej w lewo, szybciej w prawo) Depth : kontroluje amplitudę modulacji (mniej w lewo, więcej w prawo) Działanie trybów: Sine : amplituda modulacji jest najłagodniejsza, przypomina brzmienie z klasycznego, lampowego wzmacniacza Triangle : amplituda modulacji jest ostrzejsza i bardziej wyrazista, niż w przypadku trybu Sine Ramp: podobny do Triangle , ale nieco bardziej szalony, z szybszym spadkiem amplitudy modulacji Square : w tym wypadku amplituda modulacji jest najbardziej sztywna i raptowna, tworzy raczej coś w rodzaju nieustannego on/off efektu Random : podobnie jak „pijany mistrz”, amplituda fali jest losowa i nigdy nie wiemy czego się po niej spodziewać :) Env D : tryb Envelope-Controlled Depth, właściwość Depth jest sterowana automatycznie w zależności od stylu naszej gry, w tym przypadku kluczowa jest wartość sygnału wejściowego, atak kostką, mówiąc prościej, wartość będzie rosła (efekt będzie wyraźniejszy), jeśli będziemy grać mocniej Env R: tryb Envelope-Controlled Rate, tak samo jak w przypadku trybu Env D , tym razem jednak styl naszej gry wpływa na właściwość Rate, a więc im mocniej zagramy, tym efekt będzie szybszy Env P: tryb Envelope-Controlled Pitch, działa tak samo jak w przypadku trybów Env R i Env D, przy czym dynamika naszej gry wpływa tym razem na wysokość modulacji