Midas VENICE F VF24 - mikser

To ogłoszenie jest nieaktualne

Opis produktu:

Midas VENICE F VF24 - mikser

16x wejście mono mic/line, 4x wejście stereo mic/ line, interfejs FireWire 24x24, w zestawie pokrowiec i software w wersji trial

W naszej firmie świetnie zdajemy sobie sprawę z tego, jak projektować i konstruować konsole zarówno dla najbardziej wymagających nagłośnieniowców, jak i do stałych instalacji. Jedno spojrzenie na VeniceF potwierdza udział w spuściźnie jakości zapoczątkowanej przez niezrównane konsole XL3 i XL4, a utrwalone przez przodującą serię Heritage. Począwszy od tłumików, poprzez znakomite parametryczne EQ, kończąc na zawodowych przedwzmacniaczach mikrofonowych Midasa, VeniceF jest konsolą bezkompromisową. Jej cechy są obecne wszędzie, niektóre z nich niespotykane dotychczas w konsolach tej marki. Struktura szyn pozostaje wierna poprzednim modelom serii Venice. Sześć wysyłek aux, cztery grupy i sumy. Model F posiada dodatkowo w szynę mono oraz matrycę 7x2. Wszystkie wyjścia wyposażono w symetryczne złącza XLR i gniazda insertowe. Zwiększono możliwości routowania – sygnały podaje się na grupy indywidualnie, a każdy z auxów można przełączyć w tryb pre/post. Auxy przeznaczone do odsłuchów scenicznych (MON) umożliwiają przełączenie wysyłki Pre/Post EQ dla każdego z kanałów indywidualnie. Wejścia mono Wejścia mono cechują się przede wszystkim znakomitymi przedwzmacniaczami, wciąż konstruowanymi z komponentów dyskretnych, nie zaś tańszych elementów IC. 15 milimetrowa gałka Gain otoczona jest czterema przyciskami: +48V Phantom, tłumik -20 dB, przełącznik polaryzacji oraz filtr górnoprzepustowy na 80 Hz. Kolejna para przełączników umożliwia wybór wejścia analogowego/cyfrowego (FireWire) oraz wyjścia direct analogowego/cyfrowego sprzed lub po korekcji (również FireWire). Przełączniki zaopatrzone w diody LED służą do załączania insertów oraz korektorów na kanałach. Sekcja korektorów to nowa wersja korekcji z modelu XL3, dająca cztery pasma przestrajanych filtrów Midas, z dodatkiem regulacji dobroci na dwóch środkowych pasmach. Wszystkie kanały wejściowe, grupy oraz suma sterowane są 100-milimetrowymi tłumikami. Wejścia stereo Każde z wejść stereo posiada dwa gniazda XLR i dwa gniazda Jack 1/4 TRS. Wejścia mikrofonowe posiadają osobne (dla lewego i prawego) regulatory Gain. Ten sam preamp służy jako wejście mikrofonowe mono. Wejścia mikrofonowe i liniowe na tych kanałach mogą funkcjonować jednocześnie, jednak wejścia liniowe kierowane są bezpośrednio na sumę, zaś mikrofonowe na dany kanał. Kanały stereofoniczne posiadają 4-pasmowy korektor o nieprzestrajanych pasmach i przełącznik sum-to-mono. Hybryda VeniceF łączy ze sobą kategorie mikserów analogowych oraz cyfrowych, oferując użytkownikom łatwość użycia, ciepło, niezrównany dźwięk i zerową latencję analogów połączoną z mocą, elastycznością i możliwościami zewnętrznych procesorów cyfrowych. FireWireŸ  FireWire może być użytkowane na każdym komputerze wyposażonym w port 1394 i stanowi 64-kanałowy (32x32) cyfrowy multicore, umożliwiający użytkowanie dowolnego zewnętrznego przetwarzania audio w połączeniu z konsolą. Aplikacje umożliwiają wielośladowe zgrywanie materiału z VeniceF, cyfrowe wyjścia direct, komputerowe generowanie efektów nakładanych na sygnały z auxów lub wyjść direct, zapinanie wtyczek na wejściach. Wszystko z wykorzystanie serca systemu, niezrównanego Midasa. Oprogramowanie Mimo faktu, że interfejs FireWire zadziała niemal ze wszystkimi programowymi procesorami sygnałów, do VeniceF dołączony jest 60-dniowa, trialowa wersja programu RECORD firmy Propellerhead. Ten program umożliwia wielośladowe nagrywanie ścieżek (do 64), wirtualny rack pełen wtyczek FX oraz procesorów dynamiki, a nawet programowy mikser, który może być nałożony na działanie VeniceF – pozwala na pełne zewnętrzne przetwarzanie sygnału na każdym z kanałów wejściowych. Mechanika Wielu producentów zaniża jakość produktów przy projektowaniu małych mikserów. W naszej firmie rozumiemy, że skromna liczba kanałów nie powinna mieć wpływu na ostateczny efekt i zasób możliwości miksera. W VeniceF zawiera się, pochodząca od najwyższej jakości komponentów zamkniętych w solidnej, metalowej obudowie, niezrównana jakość oferująca dźwięk Midasa, który jest nie do pomylenia z żadną inną marką stołów analogowych. Mikser ten jest w pełni profesjonalną konsoletą audio. Rama obudowy to typowa konstrukcja stołów Midasa, oferująca wystarczającą wytrzymałość i odporność na trudy tras koncertowych. Potencjometry są zabezpieczone metalowymi konstrukcjami, a każdy z nich jest indywidualnie dokręcony do wierzchniego panelu sterowania konsoli. Całość wykończona jest dobrze znaną i kojarzoną kolorystyką tej marki z dodatkiem obić chroniących kanty konstrukcji. Mimo że zastosowany jest do pracy na żywo, interfejs FireWire sprawia, że VeniceF sprawdzi się równie znakomicie w zaciszu domowego studia oraz w postprodukcji.