Nowości targowe:
|
Targi w Krakowie
MUSIC MEDIAul. Centralna 41a
31-586 Kraków
tel: +48 (12) 644 59 32
tel: +48 (12) 644 81 65
fax: +48 (12) 644 61 41
e-mail: [email protected]
www: www.targi.krakow.pl
echa po targach
Blisko 3,5 tysiąca targowych gości, Jurek Owsiak wraz ze swoją Orkiestrą, znakomici muzycy, tacy jak Krzysztof Ścierański, czy Kamil Skwara, najlepsi DJ`e w Polsce, godziny interesujących wykładów i ogromna ilość sprzętu estradowego. Tak można podsumować najważniejszą imprezę branży muzycznej w Polsce - krakowskie targi MUSIC MEDIA 2010.
Darmowe warsztaty
Przez trzy dni Targi Music Media były jedynym miejscem w Polsce, - Przyszedłem na Music Media, bo polecali znajomi. Nie żałuję. Przede wszystkim świetna część teoretyczna i nieocenione spotkania z praktykami. Wszyscy są skupieni w jednym miejscu stanowią prawdziwe, muzyczne kompendium wiedzy. – mówi Maciej Wołk, uczestnik Music Media 2010. Goście targów mogli zapoznać się z premierami muzycznego świata. Mieli rzadką okazję do przetestowania m.in. oświetlenia, systemów nagłośnieniowych, a także perkusji, gitar, basów, instrumentów smyczkowych, dętych, wzmacniaczy oraz efektów gitarowych i procesorów najlepszych, światowych marek. Sprzęt ogrywali znani polscy muzycy. - Jestem muzycznym szaleńcem. Właściwie cały swój czas spędzam na spotkaniach z instrumentami, głównie w sklepach muzycznych. Zaletą targów Music Media jest fakt, że tu wszyscy skupieni są w jednym miejscu. Można spotkać ciekawych ludzi, znajomych muzyków, złapać kontakt z tymi, którzy sprowadzają instrumenty. Taka droga na skróty. Z pewnością są tu nowości, których nie ma w sklepach. – stwierdza Krzysztof Ścierański, polski gitarzysta basowy Co ważne z imprezy zadowoleni byli przede wszystkim wystawcy. - Targi Music Media są bez wątpienia imprezą, której branża muzyczna potrzebuje. Tegoroczna edycja pozytywnie nas zaskoczyła, tzn. nie spodziewaliśmy się, aż tylu zwiedzających. Dzięki tym targom podpisaliśmy dwa lukratywne kontrakty nagłośnieniowe na południu Polski.Dlatego nie będzie kłamstwem, jeśli powiem, że każda zainwestowana w stoisko targowe złotówka zwróci się kilkukrotnie. – zdradza Dariusz Adamowicz, prezes Mega Music.
OWSIAK mówi start! W sobotę, 25.09, o godzinie 11:30, na stoisku Fabryki Zespołów odbyła się konferencja prasowa z udziałem Jurka Owsiaka oraz przedstawicieli Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podczas której oficjalnie otworzono III Eliminacje do Przystanku Woodstock 2011 (Targom Music Media został przyznany tytuł oficjalnego Partnera przeglądu) oraz III edycję Banku Wykonawców WOŚP 2011. Dla młodych zespołów to niespotykana szansa na pierwszy krok do muzycznej sławy i zaistnienia w muzycznym świecie. Obie inicjatywy z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem młodych zespołów. - Ogromna liczba zespołów pyta, dzwoni, przysyła demówki. Dla nas sukcesem jest fakt, że w zeszłorocznej edycji oprócz debiutantów, na których zawsze będziemy stawiać, zgromadziła zespoły z pierwszej ligi, takie jak: Titu`s Tommy Gunn (solowy projekt Titusa z Acid Drinkers) czy Izrael. Ciekawostką jest fakt, że woodstockowe eliminacje przenikają się z WOŚPem. W zeszłym roku jego finaliści z automatu zagrali na WOŚP 2010 w Warszawie. Czy podobnie będzie w tym roku, przekonamy się jutro. – mówi Paweł Boroń, członek jury Fabryki Zespołów.
Zagrały polskie zespoły Przez trzy dni trwania imprezy na scenie Music Media wystąpiły takie zespoły jak St. James Hotel (uczestnik tegorocznego OFF Festiwalu), Absynth (totalny kosiarz festiwali i przeglądów muzycznych w Polsce, w tym najważniejszego IV Międzynarodowego Przeglądu Muzycznego Karuzela 2010) oraz takie formacje jak Breath and Miracle, Vintage, Krzysztof Błaś Trio, Digger, Tourette czy Vademecum. W akcji zobaczyć można było Adama J. „Harrisa” basistę zespołu „Killjoy”, Beatę Kossowską, Kamila Skwarę, Macieja „Mustafę” Giżajewskiego oraz „wykładowców” za DJ’skimi stołami: Good Paul, MR KRIME i BOJACK. Organizatorzy Music Media już teraz zapowiadają, że będą kontynuować sukces tegorocznej edycji targów i zapraszają wszystkich zainteresowanych na przyszłoroczną imprezę. - Staramy się zawsze wychodzić naprzeciw oczekiwaniom rynku. Doskonale sprawdziła się formuła warsztatów i szkoleń. Ogromne zainteresowanie sprawiło, że na stoisku Yamahy za każdym razem brakowało miejsc. Zapewne pójdziemy w tym kierunku. O atrakcjach na przyszły rok będziemy systematycznie informować za pomocą naszej strony internetowej. – zapowiada Grażyna Grabowska, prezes Targów w Krakowie. (napisane „na czuja”, jeśli bzdura, to proszę „delete”) |