YAMAHA LS6
27 lutego 2007,
11:19
Producent: Yamaha
Płyta przednia: Lity Świerk Engelmann
Tył i boki: Palisander
Szyjka: Lity Indian, Mahoń, Padauk
Podstrunnica: Piecio-warstwowy heban
Mostek: Heban
Głębokość pudła rezonansowego: 100-120 mm
Siodełko szyjki: 44 mm
Menzura: 650 mm
Mechanika: Open Gear
Kolor: Natural
Wykończenia: Hi-Gloss Vintage Finish
Najlepszy wybór materiałów oraz unikalna umiejętność łączenia tradycji z zaawansowanymi technologiami produkcji sprawiają, że nasze instrumenty są wyjątkowej jakości, a jednocześnie niezbyt kosztowne.
Nowa technologia naciągu
Wszystkie gitary serii L czerpią z nowej technologii naciągu, który sprawia, że brzmienie jest pełniejsze i bardziej skupione. Modele #36 i #26 posiadają prostokątny naciąg, który wykorzystuje boczne naciągi do połączenia naciągu najbliżej otworu pudła rezonansowego na płcie przedniej do jego przeciwnego naciągu na płycie tylniej. Takie rozłożenie powoduje szybsze przeniesienie rezonansu strun na tył pudła, powodując, że cały instrument posiada wzmocnioną charakterystykę niskich tonów.
Wybór korpusu
Jeśli preferujesz pełno-wymiarowe korpusy LL typu dreadnought, małe korpusy LS, czy modele audytoryjne LJ, wybór należy do Ciebie. Każdy z tych korpusów pozwala na wybór instrumentu, który spełnia Twoje oczekiwania jeśli chodzi o brzmienie, styl czy koszta.
Korpus z cutawayem
Wenecki cutaway zapewnia dostęp do górnych progów a także dodaje piękna do tych wspaniałych instrumentów.
Mechanika
Wyszukane metalowe maszynki, dodają klasycznego wyglądu dla wszystkich modeli gitar tej serii.
Mostek
Mostki na każdej nowej gitarze serii L oferują więcej mocy niż ich poprzednicy wszystko po to, aby zapewnić wspanialsze brzmienie dla każdego z instrumentów. Ich wzornictwo oparto na delikatnych, smukłych liniach i krawędziach, aby nie obciążać zbytnio powierzchni grających.
Pięcioczęściowe szyjki
Pięcioczęściowe szyjki w modelach #36 i #26 zostały wycięte z pojedynczego laminowanego bloku, który został wykonany z dwóch warstw drzewa padauk niesłychanie twardego wykorzystywanego do tworzenia pasków brzmieniowych w marimbie umieszczonych pomiędzy trzema warstwami mahoniu. Dzięki temu, szyjka jest niesłychanie wytrzymała i stabilna - dla tych muzyków, którzy preferują niższą wysokość strun. Modele #16 i #6 posiadają podobne rozwiązanie 3 warstw palisandru pomiędzy dwoma warstwami mahoniu.![[img:1]](/img/artykuly/zdjecia/zd1_3d4c7b3ede73c3a438bd13791af0a1bb.jpg)
Tył i boki: Palisander
Szyjka: Lity Indian, Mahoń, Padauk
Podstrunnica: Piecio-warstwowy heban
Mostek: Heban
Głębokość pudła rezonansowego: 100-120 mm
Siodełko szyjki: 44 mm
Menzura: 650 mm
Mechanika: Open Gear
Kolor: Natural
Wykończenia: Hi-Gloss Vintage Finish
Najlepszy wybór materiałów oraz unikalna umiejętność łączenia tradycji z zaawansowanymi technologiami produkcji sprawiają, że nasze instrumenty są wyjątkowej jakości, a jednocześnie niezbyt kosztowne.
Nowa technologia naciągu
Wszystkie gitary serii L czerpią z nowej technologii naciągu, który sprawia, że brzmienie jest pełniejsze i bardziej skupione. Modele #36 i #26 posiadają prostokątny naciąg, który wykorzystuje boczne naciągi do połączenia naciągu najbliżej otworu pudła rezonansowego na płcie przedniej do jego przeciwnego naciągu na płycie tylniej. Takie rozłożenie powoduje szybsze przeniesienie rezonansu strun na tył pudła, powodując, że cały instrument posiada wzmocnioną charakterystykę niskich tonów.
Wybór korpusu
Jeśli preferujesz pełno-wymiarowe korpusy LL typu dreadnought, małe korpusy LS, czy modele audytoryjne LJ, wybór należy do Ciebie. Każdy z tych korpusów pozwala na wybór instrumentu, który spełnia Twoje oczekiwania jeśli chodzi o brzmienie, styl czy koszta.
Korpus z cutawayem
Wenecki cutaway zapewnia dostęp do górnych progów a także dodaje piękna do tych wspaniałych instrumentów.
Mechanika
Wyszukane metalowe maszynki, dodają klasycznego wyglądu dla wszystkich modeli gitar tej serii.
Mostek
Mostki na każdej nowej gitarze serii L oferują więcej mocy niż ich poprzednicy wszystko po to, aby zapewnić wspanialsze brzmienie dla każdego z instrumentów. Ich wzornictwo oparto na delikatnych, smukłych liniach i krawędziach, aby nie obciążać zbytnio powierzchni grających.
Pięcioczęściowe szyjki
Pięcioczęściowe szyjki w modelach #36 i #26 zostały wycięte z pojedynczego laminowanego bloku, który został wykonany z dwóch warstw drzewa padauk niesłychanie twardego wykorzystywanego do tworzenia pasków brzmieniowych w marimbie umieszczonych pomiędzy trzema warstwami mahoniu. Dzięki temu, szyjka jest niesłychanie wytrzymała i stabilna - dla tych muzyków, którzy preferują niższą wysokość strun. Modele #16 i #6 posiadają podobne rozwiązanie 3 warstw palisandru pomiędzy dwoma warstwami mahoniu.
![[img:1]](/img/artykuly/zdjecia/zd1_3d4c7b3ede73c3a438bd13791af0a1bb.jpg)
Może Cię zaciekawić:
Gitara
Artykuł
Gitary klasyczne od Aria zaskakują pewną cechą!

Artykuł
Joe Satriani zagra w Stodole

Artykuł
Rodzina Fluence Modern od Fishmana coraz większa

Artykuł
Kolejny intrygujący instrument od firmy Zakka Wylde'a

Artykuł
Michael Angelo Batio zagra na Gitarowym Rekordzie Świata 2023

Artykuł
Nowa sygnatura od Harley Bentona oraz twórcy kanału Guitar MAX

Artykuł
Walrus prezentuje nowy, ciekawy delay Fable Granular Soundscape

![Electro-Voice EVERSE 8: kolumna na baterię do wielu zastosowań nagłośnienia [ISE'23]](/img/video/kP_7azCH100-hqdefault.jpg)
Video
Electro-Voice EVERSE 8: kolumna na baterię do wielu zastosowań nagłośnienia [ISE'23]
Czas trwania: 0:00

Video
Test: bas Sterling RAY 34 HH (Marcin Pendowski)
Czas trwania: 0:00

Video
Japońskie gitary Aria: Cuda na 2022 rok - NAMM
Czas trwania: 4:13
Popularne kategorie

Gitary elektryczne
Pokaż wszystkie newsy w kategorii

Gitary akustyczne
Pokaż wszystkie newsy w kategorii

Gitary basowe
Pokaż wszystkie newsy w kategorii

Akcesoria
Pokaż wszystkie newsy w kategorii

Wzmacniacze gitarowe
Pokaż wszystkie newsy w kategorii

Comba gitarowe
Pokaż wszystkie newsy w kategorii

Wzmacniacze basowe
Pokaż wszystkie newsy w kategorii

Efekty
Pokaż wszystkie newsy w kategorii