[img:8]

 

 
 

Music China 2015 rozpoczynają się już 14.10 i będą trwały cztery dni. W największym mieście Chin w halach o powierzchni ponad 100000 m2 wystawiać się będą marki z całego świata. Tegoroczna edycja będzie pod tym względem jeszcze lepsza niż w roku 2014. Ponad 1800 marek z ponad 30 krajów. Szanghaj w tym roku przeżyje prawdziwe oblężenie. 

 

Music China to nie tylko hale wystawiennicze i marki, które masz okazję znaleźć także w Europie. To przede wszystkim kontakt z nową kulturą, z nowym spojrzeniem na muzykę, biznes i współpracę. Na to najważniejsze wydarzenie kończącego się niebawem roku zapraszamy nie tylko prasę i klientów.  To
miejsce, w którym możesz dodatkowo wypromować swoją markę. Dowiedz się jak wykorzystać świadczenia dodatkowe promujące Twoją obecność na targach. 

 

Podobnie jak we Frankfurcie targi w Szanghaju zostały podzielone na dwie główne kategorie:

 

Music China - standardowa część wystawowa obejmująca: sprzęt gitarowy, perkusyjny, studyjny, klawiszowy, instrumenty klasyczne itp.

 [img:2:L]


 


 ZAREJESTRUJ SIĘ
 LISTA WYSTAWCÓW
 IMPREZY TOWARZYSZĄCE
 INFOMRACJA DLA PODRUŻUJĄCYH

  

[img:9:L]Pobierz harmonogram wydarzeń podczas Music China 2015

 

 

Prolight+Sound - organizowane przez INTEX Shanghai Co Ltd oraz Messe Frankfurt (HK) Ltd. największe w Azji targi poświęcone profesjonalnemu nagłośnieniu scenicznemu oraz profesjonalnym produktom oświetlenia scenicznego. 

 [img:3:L]


 

ZAREJESTRUJ SIĘ
 LISTA WYSTAWCÓW
 IMPREZY TOWARZYSZĄCE
 INFOMRACJA DLA PODRUŻUJĄCYH

   

[img:10:L]Pobierz harmonogram wydarzeń podczas Prolight+Sound 2015

 

Targi Prolight + Sound Shanghai 2015 już niebawem! 500 marek i firm z 17 krajów pokażą światu swoje najlepsze produkty audio oraz produkty oświetlenia scenicznego. Od 14 do 17 października oczy i uszy całego świata będą skierowane na hale w Szanghaju o powierzchni ponad 35 tys m kw.

Swoją obecność na targach potwierdziły już wielkie międzynarodowe marki: Adam Hall, AEBELL, Aiweidy, AKG, Arriba Cases, Audiocenter, audio-technica, AVID, AXIOM, Biema, BMB, CHEF CABLE, Choseal, Clear-Com, Csyes, dB Technologies, DJ POWER, dmxsoft, DPA, EV LIGHT, FDB, Fidek, FUNKTION-ONE, Global Truss, Hi-LTTE, Harman, IBO, ITC, JBL, KOLO, KV2, Maquina, MLB, MODE, NEXO, NightSun, Omarte, PHONIC, Proel, RainStar, Ruisheng, SAE, Samson, Seer, Soundking, Soundcraft, Superlux, Sunrise, Takstar, TW AUDiO, Tasso, Tendzone, Vello, Viasho, VIKY, Weifa, Yellow River, Yamaha, YUKON, ZSOUND, a bedzie ich znacznie więcej.

Hale w Shanghaiu wypełnią się produktami z niemalże całego świata: Kanada, Chiny, Czechy, Francja, Niemcy, Hong Kong, Włochy, Japonia, Korea, Portugalia, Rosja, Singapur, RPA, Szwajcaria, Taiwan, Wielka Brytania, i Stany Zjednoczone.

Musisz tam być!

 [img:4] 

INFORMACJA DLA WYSTAWCÓW: Pospiesz się. Wykorzystaj obecność na targach Music China, aby wynieść swój biznes na wyższy poziom.

 

Przedstaw swoją markę i produkty podczas największych targów muzycznych w Azji. Zachęć ponad 70 tys fanów muzyki do odwiedzenia Twojego stanowiska. Organizatorzy tegorocznych targów Music China zapewniają kompleksową platformę dla biznesu, muzyki i kultury. Powierzchnia targów jest ograniczona więc nie trać czasu i wykorzystaj tę szansę.

 

 

Dołącz do dynamicznej platformy biznesowej, dzięki której kreujemy uznane i początkujące marki: Alfred, Bach, Bluethner, Boesendorfer, Buffet, Casio, D’Addario, Fazioli, Fender, GEWA, Ibanez, Kawai, Ludwig, Marshall, Medeli, Music Sales, Ovation, Pearl, Pearl River, Petrof, PRS, Roland, Selmer, Samick, Steinway, Tama, Tascam, Taylor, Yamaha i wiele innych.

 

 

 

Music China to bardzo skuteczne wydarzenie, na którym możemy pokazywać nasze fortepiany. Targi dają nam możliwość rozmowy ze sklepami z całego świata i tłumaczyć im w jaki sposób nasz program marketingowy pomoże w biznesie oraz jak wykorzystywać nasze fortepiany jako główną linię zarobku w sklepie.


John Martin, właściciel Wertheim Pianos, Australia

 


Usługi marketingowe, które pomogą urozmaicić obecność Twojej marki na targach.

 

Aby zapewnić Twojej marce najlepszą rozpoznawalność i ekspozycję na targach możesz skorzystać z kilku naszych ciekawych propozycji:

 

  • Ad banner - internetowy banner na stronie music-china.hk.messefrankfurt.com
  • E-invitation - mailowe zaproszenie przygotowane przez specjalistów z Music China, które możesz rozesłać swoim klientom
  • PR activities support - pomoc i współpraca w promocji wydarzeń na miejscu, przedstawianiu nowych produktów, konferencji prasowych
  • Advertising and sponsorship - inne typy reklamy np. w gazetkach targowych, na fasadach budynków lub przed budynkami targowymi.

 

  

 

[img:7]

Szanghaj jest największym chińskim ośrodkiem gospodarczym, finansowym i komunikacyjnym. To także największe i najludniejsze miasto Chin. Szanghaj jest uważany za miejsce narodzenia nowoczesnych Chin. Był także przez pierwszą połowę XX wieku centrum kultury i ekonomii całej Azji Wschodniej. Dlatego naprawdę warto spędzić w tym mieście trochę więcej czasu. Jeśli znajdziesz chwilę wybierz się do centrum, przejdź się głównymi arteriami m.in. Nanjing Road, zobacz panoramę miasta z najwyższych budynków m.in. Oriental Pearl TV Tower, odwiedź lokalne bazary, poznaj kulturę Szanghaju. 

[img:6:L]Pobierz oficjalny przewodnik turystyczny po Szanghaju, który został przygotowany przez organizatorów targów. Znajdziesz tu cenne wskazówki dotyczące transportu, atrakcji turystycznych, restauracji, hoteli, a także kilka istotnych zwrotów w języku chińskim.

 

[img:5]

 

 

 

Foto galeria z Music China 2014