Już wkrótce cała branża muzyczna spotka się ponownie we Frankfurcie nad Menem na targach muzycznych Musikmesse & Prolight + Sound 2017. Tegoroczna edycja imprezy rozpocznie się już 4 kwietnia i potrwa pięć dni. W tym czasie wystawcy zaprezentują najnowsze produkty i innowacje z całego świata. Będzie można obejrzeć i wypróbować liczne instrumenty muzyczne, akcesoria, sprzęt nagłaśniający, oświetleniowy i multimedialny.
Menu na skróty:
O targach
Zróżnicowane formy ekspozycjiKreatywny startup czy lider branży o ugruntowanej pozycji: organizatorzy targów pragną przyciągnąć wszystkie grupy wystawców, uwzględniając przy tym również fakt, że mogą oni przybywać na targi z bardzo różnymi celami. Podzielone w zależności od grupy produktów hale targowe, większa powierzchnia wystawiennicza na zewnątrz, jak również różne konfiguracje stoisk to przy tego typu imprezie warunki konieczne. Wystawcy, którym zależy przede wszystkim na sprzedawcach oraz dystrybutorach mają możliwość zarezerwowania stoiska w sekcji Business Area & Full-Range Companies w hali 11.1. To właśnie tam w spokojnej atmosferze zyskają oni idealne otoczenie do rozmów biznesowych. Stoiska te mogą być rezerwowane zarówno oddzielnie, jak i jako dodatek do rezerwacji miejsca w jednej z hal produktowych. Znane marki specjalizujące się w bębnach i gitarach, które chcą zaprezentować się w imponujący sposób także przy ograniczonych nakładach, mogą liczyć na maksymalne wsparcie ze strony organizatorów. W działach Brand Area Drums oraz Brand Area Guitar będą oni mieli możliwość zaprezentowania się na stoiskach stanowiących element kompleksowej oferty, obejmującej instalację i wyposażenie stoiska, a także obsługę techniczną, organizacyjną i cateringową, jak również hostessy, sprzątanie i ochronę. Sekcje Brand Area to element nowej koncepcji Brandworld dla ekspozycji bębnów i gitar, która łączy w sobie elementy prezentacji produktu oraz informacji na temat marki z niezwykłymi wrażeniami, na które mogą liczyć odwiedzający, a markom daje możliwość aktywnego zaangażowania ich zwolenników w udział w wystawie. W ten sposób organizatorzy targów zapewniają ułatwiony kontakt pomiędzy wystawcami a odwiedzającymi, a co za tym idzie - jeszcze większą motywację dla czołowych rynkowych graczy do uczestniczenia w całej imprezie. Możliwe są oczywiście także inne konfiguracje oraz wielkości stoisk we wszystkich halach produktowych oraz na powietrzu.
Jakość B2B we wszystkich halach wystawienniczychTakże w roku 2017 głównym celem Messe Frankfurt będzie stworzenie odpowiednich warunków do dialogu pomiędzy firmami a sprzedawcami i dystrybutorami. Aby zapewnić możliwość uczestnictwa w fachowych dyskusjach oraz testach jakości instrumentów, zadbano o ograniczenie natężenia dźwięku wewnątrz hal. Współpracując ze specjalistami, organizatorzy zadbali o skuteczny rozdział akustyczny poszczególnych grup produktowych w halach wystawienniczych. Aby dodatkowo zapewnić odpowiednią akustykę na stoiskach zaplanowano również osobną przestrzeń do testowania instrumentów na zewnątrz hal wystawienniczych.
Przegląd produktów oraz atrakcje dla wszystkich związanych z muzykąOd rocka po klasykę, od syntetyzatora po skrzydłówkę: targi Musikmesse to miejsce warte odwiedzin dla wszystkich zainteresowanych muzyką. W trakcie opracowywania nowej koncepcji w roku 2016 organizatorzy zainwestowali w nowe atrakcje i punkty programu w halach oraz na świeżym powietrzu, tak dla muzyków, jak i pasjonatów muzyki. To kierunek, którym organizatorzy będą podążać również w roku 2017, dzięki czemu odwiedzający wszystkie hale zobaczą w nich nie tylko nowinki z branży, ale także interesujące pokazy i wydarzenia specjalne.
Bębny, gitary i wzmacniaczeW hali 11.0 odwiedzający znajdą produkty i nowinki wśród bębnów i perkusji, gitar elektrycznych i basowych, a także wzmacniaczy i innych akcesoriów. W samym środku tej hali znajdą się Musikmesse Brandworld Drums oraz Musikmesse Brandworld Guitar. W budzącej niezwykłe emocje strefie prezentacji i niezwykłych wrażeń odwiedzający będą mieli możliwość obejrzenia występów światowej klasy muzyków, zapoznania się z nowościami znanych marek, a także poradami i sztuczkami dla wypracowania jeszcze lepszych technik gry na różnych instrumentach. Także tutaj w trakcie prezentacji produktów będzie można poznać istotne niuanse dotyczące najważniejszych na rynku instrumentów. Te dwie wystawy Brandworld będą podzielone na strefę Camp (występy największych gwiazd w dźwiękoszczelnych kabinach, wystawa oryginalnego sprzętu do tournée, spotkania z gwiazdami), strefę Brand Area (stoiska wystawiennicze dla markowych producentów), strefę College (warsztaty i kursy mistrzowskie dla mistrzów gry) oraz strefę Academy (prezentacje instrumentów skierowane przede wszystkim do sprzedawców i dystrybutorów).
Instrumenty akustyczne, perkusje i nutyOd gitar akustycznych przez instrumenty szarpane i smyczkowe, perkusje i harmonie aż po dęte instrumenty drewniane i blaszane - w hali 8.0 można zobaczyć cały przekrój instrumentów akustycznych oraz odpowiedniej literatury fachowej. Tutaj także znajdziemy Music & Culture Forum - interesującą strefę wykładów, poświęconych najaktualniejszym tematom związanym z kulturalną, ekonomiczną i edukacyjną stroną muzyki, a także warsztatów instrumentalnych oraz muzycznych prezentacji. W znajdującej się tuż obok części Galleria 1 znane na arenie międzynarodowej gwiazdy wystąpią na scenie akustycznej (Acoustic Stage), prezentując koncerty muzyki klasycznej, muzyki z różnych zakątków świata oraz muzyki folkowej, a obok nich muzycy popowi i rockowi w koncertach "unplugged". Poza halami fani muzyki dętej znajdą coś zupełnie nowego: Powstała we współpracy z twórcami okrzykniętego sukcesem festiwalu "Woodstock muzyki dętej" scena Wood & Brass Stage będzie we wszystkie dni imprezy miejscem występów znanych muzyków indywidualnych i zespołów muzycznych.
Klawisze i nagraniaNowy podział hali 9.0 stanowi jeszcze mocniejsze podkreślenie synergii pomiędzy dwoma kategoriami produktów: klawiszami oraz nagrywaniem. Odwiedzający znajdą tu wystawców prezentujących fortepiany, organy kościelne, pianina cyfrowe oraz historyczne instrumenty klawiszowe - w wydzielonej sekcji akustycznej pojawią się nowości wśród syntetyzatorów, sprzętu do nagrań, mikrofonów, sprzętu audiowizualnego oraz oprogramowania. W sekcji Keys & Recording Lounge możliwe będzie spotkanie profesjonalnych wystawców i odwiedzających reprezentujących różne dyscypliny, którzy zaproszą do krótkiego pobytu w tej niezwykłej części targów. Dodatkowo w dniu 5. kwietnia w Starej Operze - w ramach uroczystego koncertu inauguracyjnego targów Musikmesse Odbędzie się finał Niemieckiego Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego.
Inne działy produktowe i tematyczneOferujący pełen asortyment sprzedawcy oraz inne firmy z branży zaprezentują swoje produkty w dziale Business Area & Full-range Companies (hala 11.1), którzy skierują swoją ofertę do odwiedzających targi specjalistów z zakresu zakupów, sprzedaży, dystrybucji, przemysłu oraz mediów. Wystawcy w sekcji Media & Associations będą obecni w części Galleria, gdzie zaprezentują się towarzystwa, inicjatywy, organizacje, wydawnictwa i stowarzyszenia muzyczne. Wśród nowych pokazów specjalnych targów Messe Frankfurt znajdzie się DJCon. Jest to platforma dla DJ-ów, która daje możliwość śledzenia wykładów oraz paneli dyskusyjnych związanych z samym fachem DJ-a oraz towarzyszącą mu technologią, a także obserwowania DJ-ów przy pracy, posłuchania ich, jak również odwiedzenia wystawców i zobaczenia ich najnowszych produktów czy też nawiązania nowych kontaktów.
Wielkie wydarzenie muzyczne - Wiele atrakcji oraz festiwal w całym mieścieMuzyka to pasja, emocje i radość życia. Dzięki podzielonym na gatunki scenom i strefom wydarzeń, jak również obszernej ofercie warsztatów, spotkań z gwiazdami i wykładów bezpośrednio na stoiskach wystawców targi Musikmesse zachęcają do spotkań na tej międzynarodowej scenie muzycznej oraz do muzykowania. Głównym punktem programu będzie Center Stage na świeżym powietrzu: To właśnie na tej scenie przez cztery dni zobaczyć będzie można całą serię występów najwyższej klasy muzyków reprezentujących wszystkie możliwe gatunki muzyczne. Atmosfery ulicznego święta przydadzą wydarzenia Festival Blvd - odbywające się na zewnątrz imprezy, w tym Musikmesse Street Food Session. Trzy dni ekspozycji wspólne z targami Prolight + SoundW odpowiedzi na potrzeby branży, Musikmesse w roku 2017 będą się odbywać od środy do soboty (5-8.04.2017), od godziny 10:00 do 18:00. Dzień wcześniej we Frankfurcie rozpoczną się natomiast targi Prolight & Sound, które potrwają do 7 kwietnia. W ten sposób między 5 a 7 kwietnia wizytujący będą mogli obejrzeć obie imprezy równocześnie. Te dwa wydarzenia przyciągnęły podczas ostatniej edycji łącznie ponad sto tysięcy odwiedzających ze 130 krajów oraz około 2000 wystawców z 60 krajów. Wstęp na targi Musikmesse będzie możliwy dla wszystkich grup zwiedzających przez cały czas ich trwania. Na piątek po południu oraz sobotę możliwy będzie zakup biletu w cenie promocyjnej.
Do firm, które zgłosiły się na Prolight & Sound 2017, zaliczają się: Adam Hall, Amptown, Audio-Technica, Ayrton, Chain Master, Coda Audio, Digico, ETC - Electronic Theatre Controls, FBT Elettronica, Gerriets, GLP German Light Products, JB-Lighting, L-Acoustics, Lawo, MA Lighting, Martin Professional, Meyer Sound, Monacor International, Music & Lights, Nivtec-Flexibel, Panasonic, Prolyte Group, ROBE Lighting, Sennheiser, SGM Light oraz wiele innych. Poza tym, znaczna liczba wystawców zarezerwowało większą powierzchnię wystawienniczą niż w ubiegłej edycji. Do takich należą m.in.: Altman, Chauvet, Clay Paky, dbTechnologies, DPA Microphones, Klotz, KS Beschallungstechnik, Milos, Pioneer, Riedel oraz Stagemaster. Wraz z przeniesieniem na wschodnią część powierzchni wystawienniczej w roku 2016, zwiększył się znacznie prezentowany asortyment produktowy. Podczas ostatniej edycji, w targach wzięło udział 940 wystawców z 47 krajów oraz ponad 44.000 wizytujących branżystów ze 121 państw.
Godziny otwarcia:
Musikmesse
Prolight + Sound
Karty wstępu
Opis kart wstępu dostępnych dla odwiedzających:Karty dla odwiedzających mają następujące oznaczenia literowe (w lewym, górnym rogu):
Wszystkie wymienione karty są jednocześnie biletami komunikacji miejskiej i upoważniają do bezpłatnych przejazdów 2 klasą, w obszarze sieci RMV we Frankfurcie nad Menem. Jak prawidłowo zarejestrować voucher na kartę wstępu na targi? (Instrukcja)
Opis kart wstępu dostępnych dla wystawców:Karty, które otrzymują wystawcy mają następujące oznaczenia (w lewym, górnym rogu):
Oprócz kart z literą O i G, wszystkie pozostałe karty są jednocześnie biletami komunikacji miejskiej i upoważniają do bezpłatnych przejazdów 2 klasą, w obszarze sieci RMV we Frankfurcie nad Menem.
Plan hal
Jak dojechać?
Adres Messe FrankfurtMesse Frankfurt Exhibition GmbH 60327 Frankfurt am Main
Jak było w zeszłym roku?
Zobacz nasze nagrania z targów Musikmesse & Prolight + Sound 2015:
Zarezerwuj wideo ze stoiska
Kontakt do organizatorów
Biuro Targów Frankfurt w Polsce:ul. Bohdanowicza 21 lok. 21
Dane firmy:Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce
Numer konta Przedstawicielstwa:mBank (Bankowość Detaliczna BRE Banku S.A.) INTERNET BANKING
Zespół do Państwa dyspozycji:
Biuro czynne jest codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:30.
|