Konsoleta DiGiCo SD12 - "Project Vulcan"

Konsoleta DiGiCo SD12 - "Project Vulcan"

3 kwietnia 2017, 10:00
Producent: DiGiCo
Dystrybucja: Polsound sp. z o.o

W 2015 roku firma DiGiCo wprowadziła kompaktową serię S, charakteryzującą się dopracowanym i nowoczesnym sterowaniem i obsługą w korzystnej cenie. W ubiegłym roku cała seria SD doczekała się poważnej aktualizacji za sprawą nowego oprogramowania Core 2 Software.

Digico SD12 na NAMM 2017:

Teraz, w piętnastym roku działalności firmy DiGiCo, prezentuje ona najnowszy produkt, tzw. "Project Vulcan" – nową konsolę SD 12.

Najważniejsze cechy i funkcje DiGiCo SD12:

 
  • 72 kanały wejściowe z pełnym przetwarzaniem
  • 36 szyn aux/group z pełnym przetwarzaniem
  • Matryca 12 x 8 z pełnym przetwarzaniem
  • Szyny LR / LCR z pełnym przetwarzaniem
  • 12 procesorów FX
  • 16 korektorów graficznych
  • 119 korektorów dynamicznych, 119 kompresorów wielopasmowych, 119 DiGiTubes
  • 12 grup kontrolnych VCA

[img:1]

SD12 znacząco podnosi poprzeczkę dla wszystkich kompaktowych, opłacalnych, wielofunkcyjnych konsol cyfrowych. To prawdziwie potężne narzędzie audio wyposażone w dwa piętnastocalowe ekrany dotykowe – nie spotykane nigdy dotąd w konsolach z tego przedziału cenowego. Jest to również pierwsza konsola SD wyposażona w zintegrowane interfejsy rejestrujące, dzięki którym wirtualne sound-checki są prostsze niż kiedykolwiek.

Co więcej, SD12 wyposażona jest w nowe wyjście DVI, nowe wskaźniki LED oraz Lightbar znany z flagowych modeli SD5 i SD7. Znalazło się również miejsce dla dwóch przypisywalnych tłumików Master (która to funkcja obecna była jedynie w większych modelach DiGiCo) oraz dla dwóch szczelin rozszerzeniowych DMI.

[img:2]

Główne charakterystyki:

 
  • Kompaktowy rozmiar
  • Dwa ekrany dotykowe 15"
  • 24 kanały w jednym oknie widokowym
  • Tryb pracy "Dual Operator"
  • Zaawansowana łączność dzięki opcjonalnym kartom DMI
  • Super FPGA najnowszej generacji
  • Obsługa i sterowanie znane z większych, droższych modeli
  • Przeznaczona dla nagłośnienia scenicznego, eventów i konferencji, domów modlitwy, teatru i broadcastu
  • Bardzo atrakcyjna cena.

 

Łączność:

  • 8 lokalnych wejść mic/line
  • 8 lokalnych wyjść liniowych
  • 8 wejść/wyjść mono AES/EBU
  • 2 wejścia/wyjścia MADI
  • 2 szczeliny na karty DMI
  • Opcjonalne 2 pętle Optocore
  • 24-kanałowy interfejs audio MADI USB
  • 16 GPI/GPO, MIDI, Wordclock
  • Poglądowe wyjście monitorowe, USB, port sieciowy

 [img:3]

Technologia HTL (Hidden Til Lit):

  • 2 x 24 encodery z pierścieniami RGB HTL
  • Channel-strip w stylu SD7 z encoderami EQ HTL.
  • Nowe wskaźniki procesorów dynamiki na channel-stripach
  • Nowe, wydajne wskaźniki przy tłumikach

DiGiCo po raz pierwszy zaprezentowało światu swój interfejs DMI (Digital Multichannel interface) w urządzeniach Orange Box, a następnie w serii S – od teraz wykorzystany jest on również w serii SD. Nowy SD12 wyposażony jest nie tylko w MADI i wszystkie nieodzowne dla konsol DiGiCo lokalne I/O, ale również dwie szczeliny dla kart DMI, obsługujących aż po 64 kanały audio.

DMI-MADI-B

Karta ta służy do połączenia ze strumieniem Standard MADI (64 kanały i/o) w jakości 48 kHz lub 96 kHz, bądź do połączenia z rackiem DiGiCo SD z adekwatnym złączem (D-Rack, D2-Rack, SD-Rack, SD-MiNiRack)

DMI-DANTE

Karta ta oferje 64 wejścia i 64 wyjścia cyfrowego audio 48 kHz lub 32/ i/o przy próbkowaniu 96 kHz. Posiada ona dwa gigabitowe porty Ethernetowe (główny i zastępczy) do połączenia z siecią Dante.

DMI-HYDRA 2

Karta ta dostarcza 56 wejść i 56 wyjść cyfrowego audio 48 kHz z głównym i zastępczym portem optycznym.

DMI-WAVES

64 kanały wejściowe i 64 kanały wyjściowe 48 kHz / 96 kHz dla sieci Waves SoundGrid™ (dwa porty CAT5E)

DMI-AVIOM

16 kanałów wyjściowych 48 kHz z obsługą protokołu Aviom A-Net PRO16. Posiada port CAT5E i przełącznik DIP dla wyboru wyjścia stereofonicznego.

DMI-MADI-C

Połączenie ze strumieniem Standard MADI (64 i/o, 48/96 kHz) lub rackami DiGiCo SD (D-Rack, D2-Rack, SD-Rack, SD-MiNiRack)

DMI-ADC

16 analogowych wejść, dwa 25-pinowe złącza D. Karta ta, obsługująca konwersję analogowo-cyfrową, przyjmuje jedynie sygnały liniowe – brak tu przedwzmacniaczy mikrofonowych i zasilania +48V, jak i kontroli wysterowania. Maksymalny poziom wejściowy +22dBu.

DMI-DAC

16 wyjść analogowych, dwa 25-pinowe złącza D. Karta ta, obsługująca konwersję cyfrowo-analogową, wydaje jedynie sygnały liniowe. Maksymalny poziom wyjściowy +22dBu.

DMI-AES

16 wejść (8 par) i 16 wyjść (8 par), dwa 25-pinowe złącza D. Wszystkie wejścia AES domyślnie mają funkcję konwersji częstotliwości próbkowania (SRC, Sample Rate Conversion). Wszystkie wyjścia AES zsynchronizowane są z zegarem miksera.

Miksery Cyfrowe

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Pro Audio

RDL RU-NMP44 - sieciowy procesor miksujący Dante
Więcej wiadomości