Relacja: Adam Hall Group powiększa się i poprawia jakość obsługi klientów

Relacja: Adam Hall Group powiększa się i poprawia jakość obsługi klientów

20 czerwca 2018, 09:00
autor: Daniel Zimerman
Dystrybucja: ADAM HALL Group GmbH

Czerwiec 2018 to miesiąc szczególny dla firmy Adam Hall Group. Powodem tego jest otwarcie nowego i nowoczesnego obiektu Experience Center z całkowicie nowym zapleczem do prezentacji swoich produktów, nowej strefy szkoleniowej, laboratorium, miejscem koncertowym z profesjonalną sceną, na której zainteresowane firmy mogą przetestować najnowsze produkty, będące w ofercie Adam Hall Group.

Ojcowie sukcesu:

[img:1]

 

Przypomnijmy marki należące do grupy:

  • LD Systems (nagłośnienie i instalacje)
  • Cameo (oświetlenie)
  • Gravity (statywy i akcesoria)
  • Palmer (wzmacniacze, efekty gitarowe)
  • Defender (najazdy kablowe, mosty)

 

Budynek, wraz z nową powierzchnią magazynową, pochłonął ponad 24 mln euro i przyznać trzeba - robi wrażenie. Co ciekawe, warstwa elewacyjna wykonana jest z surowca, z którego Adam Hall wykonuje osłony do swoich głośników - grille. Połączenie stali, betonu oraz ciepłej atmosfery w środku, daje naprawdę znakomite rezultaty.

Budynek podzielono na strefy - zaraz po wejściu oczy zwracają się na pomieszczenie poświęcone kolekcji instrumentów i pamiątek znanych artystów zaprzyjaźnionych z firmą Adam Hall Group. Kolejna strefa (zapewne szczególnie lubiana przez pracowników) to restauracja oraz miejsce „luźnych” spotkań. Klimat loftowy panujący w tej części, połączony z profesjonalnym zapleczem kuchennym, sprawiają że zapominamy na chwilę o biznesach.

[img:2]
[img:3]

Stąd już tylko krok dzieli nas do wyjątkowego miejsca, jakim jest strefa koncertowo-szkoleniowo-prezentacyjna. Wspaniała sala, z ogromną sceną, wyposażona w profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie sceniczne. Fantastyczne miejsce koncertowe, ale także jak wspominałem - edukacyjne. 

Adam Hall Group wspiera bowiem lokalną społeczność i organizuje programy edukacyjne i szkoleniowe. To ważny element dla firmy, jak stwierdza Alexander Pietschmann - jeden z szefów Adam Hall. 


Jesteśmy nastawieni na szkolenie i edukację młodego pokolenia. Zależy nam bardzo na pobudzaniu zainteresowania sprzętem scenicznym wśród młodych osób. Mamy plany ekspansji i osiągniemy nasz cel wówczas, gdy zarazimy pasją do branży młodzież.  Dlatego wspieramy lokalne uczelnie i wciągamy ludzi na rynek pracy. To wielka odpowiedzialność i misja, która nam przyświeca. 

 

Adam Hall Experience Center

Scena zdecydowanie była sercem i tego wieczoru, w trakcie którego słuchaliśmy przemówień szefów Adam Hall Group, opisujących początki firmy, ich plany na przyszłość, a także w późniejszej części występy fantastycznych artystów. O jednych niestety nie mogę nawet „pisnąć” słowa, chyba że coś Wam powiedzą inicjały zespołu DP. Drugi zespół to już spora kolejka do kasy, bowiem na scenie znalazło się dwunastu muzyków w rytmie funk i muszę przyznać, że byli świetni. 

[img:5]

[img:6]

[img:7]

[img:8]

(dział marketingu po godzinach :-)

 

Dział rozwoju i projektów

Podróżując dalej po budynku, wjeżdżamy na piętra, gdzie znajdują się działy zajmujące się projektami i rozwojem. Tam także kazano nam zakryć obiektywy, jednak nie dałem się powstrzymać w strefie testowej Adam Hall Group. Ciekawe pomieszczenia, w których prysznicuje się oświetlenie, testuje w warunkach ekstremalnych temperatur, wietrzy się w huraganowym wietrze - wszystko po to, by mieć pewność, że produkty Adam Hall nie zawiodą klientów w przyszłości.

[img:9]

W tej strefie jest także pomieszczenie specjalne. I nie chodzi o cenę, choć kosztowało podobno fortunę, ale konstrukcję. Otóż jest to pomieszczenie w pomieszczeniu w dosłownym tego słowa znaczeniu. Odizolowane ściany, podłoga i sufit pozwalają testować nagłośnienie, przeprowadzać badania i eksperymenty akustyczne. Przedziwnie nienaturalnie ciche miejsce, z praktycznie zerowym odbiciem fal dźwiękowych. 

[img:10]

 

Strefa prezentacyjna

Kolejne miejsce na mapie budynku to typowa strefa prezentacyjna, w której eksponowana jest aktualna oferta producenta. Traktować to można jako całoroczne miejsce - prywatne targi Adam Hall Group. A co - kto zabroni :-)?

[img:11]

[img:12] 

 

Adam Hall Group - skala działalności i nowy rozdział

Udział firmy w rynku polskim, jak i na całym świecie, zdaje się podwajać z roku na rok. Skalę działania chyba najlepiej zobrazować halą magazynową na poniższych zdjęciach.

Popularność zapewne związana jest z interesującymi produktami dla rynku nagłośnienia i oświetlenia, o których pisaliśmy i relacjonowaliśmy z targów Namm, ISE, Messe już wielokrotnie, ale na pewno wynika także z faktu utrzymania reżimu jakości produktów, sprzedawanych w relatywnie przystępnych cenach.

Jest to przepis na sukces znany wszystkim ich konkurentom, jednak nie wszyscy potrafią ten cel osiągnąć. Ponadto, urządzenia otrzymują liczne nagrody i wyróżnienia na całym świecie, są innowacyjne i przede wszystkim - ładne. 

Nowy budynek to nowy rozdział firmy Adam Hall Group. Atmosfera swobody, optymizmu oraz nieukrywana pasja, z jaką zarówno prezesi jak i cały zespół podchodzi do biznesu, pozwalają sądzić, że Adam Hall jest na bardzo dobrej drodze rozwoju i nie chce zmieniać kierunku jazdy. Trzymamy kciuki i jesteśmy ciekawi, czym nas jeszcze zaskoczą. 

 

[img:14]

[img:15]

Goście specjalni z Polski oraz główny przedstawiciel Adam Hall Group w kraju. 

[img:17] 

 

Zobacz video z wydarzenia:

 

Autor relacji: Daniel Zimerman

 

Ruchome głowy Reflektory Kolumny i głośniki Nagłośnienie - akcesoria

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Cameo rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

LD Systems LD Systems www.ld-systems.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > LD Systems rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Defender rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Gravity rozwiń listę sklepów

Anolis, czyli oświetlenie architektoniczne z sercem Robe
Więcej wiadomości