
Serwis "door to door" dla klientów CASIO
Troska o mechaniczną sprawność pianina jest niezwykle ważna, a teraz również łatwa! Właściciele instrumentów z serii CASIO Celviano, Privia oraz pianin hybrydowych GP w ramach oferty gwarancyjnej mogą skorzystać z darmowego serwisu „door-to-door”.
Procedura zgłoszenia jest niezwykle prosta: wystarczy wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną udać się do sklepu, w którym dokonano zakupu instrumentu a całą resztą zajmą się wykwalifikowani pracownicy salonu muzycznego oraz autoryzowani serwisanci CASIO.
Wysoki poziom usług zapewni wykwalifikowana kadra z bogatym doświadczeniem w zakresie serwisowania instrumentów klawiszowych, bez konieczności dostarczania pianina na miejsce naprawy. Procedura serwisowania pianin z usługą „door-to-door” w 3 krokach:
1. Klient zgłasza do sklepu potrzebę serwisowania pianina przedstawiając dowód zakupu oraz ważną kartę gwarancyjną. W przypadku korzystania z wydłużonej 5-letniej gwarancji, Klient przedstawia dowód uprzedniej rejestracji instrumentu na stronie www.casiomusic.pl (należy jej dokonać w ciągu 30 dni od daty zakupu).
2. Klient podaje informacje niezbędne do zrealizowania serwisu “door-to-door”:
opis wadliwych, wymagających naprawy elementów pianina, aby serwis mógł odpowiednio
przygotować się do wizyty i zabrać ze sobą niezbędne części, numer telefonu w celu kontaktu serwisu z Klientem, adres miejsca naprawy.
3. Serwis ustala z klientem datę naprawy.






