Targi DSE 2019: "Pierwsze koty za płoty"

Targi DSE 2019: "Pierwsze koty za płoty"

12 marca 2019, 12:00

Jak to mówią - "pierwsze koty za płoty". Pierwsza edycja targów „Digital Stage Europe 2019 - Pro Audio and Light Event” za nami.  Wydarzenie miało miejsce w dniach 7-9.03.2019 w Centrum targowo-wystawienniczym Targi Kielce. 

W czasie targów można było zapoznać się ze sprzętem studyjnym, estradowym, nagłośnieniowym czy oświetleniowym. Generalnie Digital Stage Europe było dla wszystkich, którzy na różnych płaszczyznach mają do czynienia z dźwiękiem, muzyką i światłem. Jak wypadła pierwsza edycja? 

 

[img:1]

[img:8]

 

Niewątpliwie pierwsza edycja to zawsze ogromne wyzwanie, bo pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Pierwsza edycja także musi „wybadać” pole działań i jej zadaniem jest zdobycie "know how" na przyszłość. Organizator, w opinii wystawców z którymi mieliśmy kontakt, podołał wydarzeniu i organizacyjnie całe targi wypadły dobrze. Przestrzeń i liczba wystawców może nie były największe, ale Ci, którzy przyjechali, nie powinni żałować.

Goście targów mogli posłuchać systemów nagłośnieniowych, podpatrzeć konkretne rozwiązania oświetleniowe, porozmawiać z firmami rentalowymi jak chociażby Fokus Art, czy Nav, poznać ofertę Tommy Sound Production, posłuchać systemów Pol-Audio, pograć na najnowszych instrumentach elektronicznych i kontrolerach Arturia, Novation, czy Teenage Engineering, a także posłuchać i porównać monitory odsłuchowe w specjalnie przygotowanym VIP Roomie przez firmę Audiotech. 

 

[img:9]

[img:10]

[img:12]

[img:13]

 

Jeżeli mowa o tym dystrybutorze, to podczas targów odbyła się także premiera nowego rozwiązania izolacyjnego stworzonego pod kątem wykorzystania scenicznego - IsoAcoustics Stage 1 oraz zestawu do omikrofonowania perkusji - Sontronics DrumPack.

Dodatkowo na targach znalazły się produkty do realizacji audiowizualnych prezentowane przez dość pokaźne stanowisko Rolanda, a także można było znaleźć odpowiednie rozwiązania do adaptacji akustycznej firmy Nyquista, czy profesjonalne narzędzia pomiarowe od Svantek. Warto było także zajrzeć na stanowisko Hammonda, gdzie pięknie prezentowały się organy tej marki i oczywiście można było na nich pograć! 

 

[img:2]

[img:5]

 

Digital Stage Europe to nie tylko stoiska ze sprzętem. W czasie imprezy odbyły się wykłady i warsztaty, które znalazły wielu zaciekawionych słuchaczy. Warsztaty dotyczyły m.in. „Doboru optymalnego rodzaju systemu nagłośnieniowego do różnych typów sal koncertowych w ośrodkach kultury”, „Bezpieczeństwa pracowników wysokościowych podczas prac estradowych”, „10 błędów popełnianych przez firmy nagłośnieniowe”, czy „Odpowiedzialności Karnej i wpływu na zarobki Autorów i Kompozytorów przy relacji Właściciel Klubu/DJ”. Do tego równocześnie trwała konferencja studentów Akustyki OSKA, gdzie studenci prezentowali swoje referaty, a także prace konkursowe.

Tegoroczna edycja DSE pokazała, że w spotkaniach branży PRO AUDIO & OŚWIETLENIE drzemie potencjał. Wydarzenia towarzyszące targom również się sprawdzają. Pozwala to sądzić, że organizator z optymizmem i zdobytym w tym roku "know how" zaplanuje kolejną edycję na jeszcze wyższym poziomie. 

 

[img:6]

[img:7]

[img:14]

[img:3]

[img:4]

[img:16]

[img:18]

[img:20]

[img:22]

[img:24]

[img:26]

[img:28]

[img:30]

[img:32]

[img:34]

[img:36]

[img:38]

[img:40]

 

BeamZ Pro - urządzenia do instalacji dla profesjonalistów
Więcej wiadomości