NAMM'20: Shure Aonic - na podbój rynku konsumenckich słuchawek bezprzewodowych
Shure w tym roku na NAMM zaprezentował światu słuchawki bezprzewodowe przeznaczone na rynek konsumencki. Jest to pierwszy krok producenta w tym segmencie rynku, który dodajmy jest przez konkurencję od lat dość "zatłoczony". Co ciekawego w nowych słuchawkach Shure? Zapraszamy do relacji.
Shure Aonic - nowa seria konsumenckich słuchawek Shure
Jedną z nowości są słuchawki z najnowszej serii Aonic. W jej skład wchodzą dwa modele - nauszne Aonic 50 i dokanałowe Aonic 215, które są jednocześnie nową wersją popularnych i cenionych “215’stek” serii SE. To, co je wyróżnia to fakt, że każdy z modeli jest bezprzewodowy i posiada wbudowaną technologię izolowania od dźwięków zewnętrznych.
Shure Aonic 50
Aonic 50 to klasyczna konstrukcja nauszna, oparta na popularnych modelach RH940 Professional Reference Headphones i SRH1540 Premium Closed-Back Headphones, jednak wyposażona w moduł Bluetooth. Pozwala on na pracę w najwyższej możliwej jakości dźwięku przez 8 godzin na pełnym naładowaniu.
Shure Aonic 215
Z tego samego modułu korzystają słuchawki dokanałowe Aonic 215, które dodatkowo pozwalają na podpięcie tradycyjnego przewodu oraz umieszczenie w dodatkowym etui, który umożliwi dodatkowe trzy, pełne cykle ładowania.
Każda z konstrukcji posiada regulowaną opcję izolowania od dźwięków z zewnątrz poprzez aplikację ShurePlus PLAY na systemy iOS oraz Android. Nowe modele dostępne będą wiosną tego roku, a co ciekawe twarzą kampanii reklamowej będzie sam Adam Levine, znany z zespołu Maroon 5.
Gdzie kupić?
Dystrybucja w Polsce:
Pon - Pt: 09.00 - 17.00