WE ARE LIVE - Adam Hall Group zaprasza na restart branży z udziałem 100 gości w Experience Center

WE ARE LIVE - Adam Hall Group zaprasza na restart branży z udziałem 100 gości w Experience Center

12 lipca 2021, 12:00
Dystrybucja: ADAM HALL Group GmbH

Kampania #WeBelieveInLive staje się wydarzeniem "We Are Live"! 30 czerwca Adam Hall Group ogłosiła swoje ponowne „otwarcie na żywo” a wraz z nim emocjonalne zakończenie pozornie niekończącego się zastoju dla całej branży eventowej. Przedstawiciele branży rozrywki na żywo wyrazili uznanie dla tego wyjątkowego wieczoru, który pokazał, jak z nową energią stawia się czoła nadchodzącym wyzwaniom.

 

Wspólna wymiana poglądów na temat przyszłości branży eventowej   

Od wiosny 2020 roku Grupa Adam Hall z niezachwianą pewnością siebie szuka dróg wyjścia z kryzysu, a także prowadzi dialog z politykami, własną społecznością i partnerami biznesowymi, aby aktywnie działać na rzecz zamkniętej branży. Podczas imprezy "We Are Live" dialog ten został wreszcie przeniesiony z wirtualnego dystansu na fizyczną bliskość. Wraz ze 100 zaproszonymi gośćmi z Niemiec oraz zagranicy, ten producent techniki eventowej wysłał w swoim Experience Center w Neu-Anspach jasny sygnał: jesteśmy tutaj i jesteśmy tutaj bardziej niż kiedykolwiek. Z zachowaniem obowiązujących przepisów higieny oraz dystansu społecznego, podczas imprezy nie tylko świętowano ponowny restart, ale także w rozmowach i prelekcjach na najwyższym poziomie zastanawiano się w jakim kierunku zmierza branża eventowa jutra i jakie przeszkody należy pokonać.

 

[img:1]

 

Przyszłość jest teraz! Mieliśmy półtoraroczną przerwę i chcemy znów ruszyć w drogę - przygotujmy się!

Peggy Cornelßen - Komunikacja Marketingowa i Współpraca, Kliemannsland

 

Panel #webelieveinlive: Indywidualne doświadczenia dla wspólnych wyzwań

„To będzie stresujące, ale niesamowite!” – Nico Ubenauf, CEO satisy&fy podał chyba najbardziej trafny opis perspektyw branży. Alexander Pietschmann, CEO w Adam Hall Group, Carsten Heling, rzecznik prasowy LANXESS Arena w Kolonii oraz moderator Felix Uhlig wzięli udział w panelu #webelieveinlive wraz z Timo Feuerbachem, dyrektorem zarządzającym E.V.V.C. i przedstawicielem Forum Veranstaltungswirtschaft, Julianem Reiningerem – organizatorem BonnLive oraz gośćmi w auli Experience Centre dyskutowali przez prawie godzinę. Doszli do jednomyślnego wniosku: optymizm w branży jest niezmienny, ale do nadchodzących wyzwań trzeba podchodzić odpowiedzialnie.

Na arenie politycznej branża opowiada się obecnie nie tylko za rozszerzeniem pomocy ekonomicznej, ale przede wszystkim rozszerzeniem funduszu wsparcia kultury na wydarzenia B2B, wraz z jednolitymi wytycznymi federalnymi. Jeśli chodzi o ożywienie kulturalne, problemy z natłokiem imprez i brakami kadrowymi stają się już widoczne – są one być może nieuniknione po ponad rocznym odwołaniu imprez i zamknięciu tego sektora. Konkluzja partnerów dyskusji na scenie i na widowni była jasna: brak zasobów musi być teraz zidentyfikowany jako szansa na ukształtowanie przyszłych warunków pracy w bardziej odpowiedni sposób. Przyszłe obliczenia również będą musiały zostać dostosowane, a firmy będą musiały działać w celu uzyskania bardziej zrównoważonej pozycji.

 

[img:2]

 

Mam nadzieję, że po kryzysie wszyscy zbliżyliśmy się do siebie. Od miejsca imprezy do organizatora, od artysty do dostawcy usług technicznych i producenta. Restart uda się tylko razem.

Carsten Heling - Szef działu prasowego i public relations, LANXESS Arena

 

Branża z nowym impetem patrzy w optymistyczne czasy

Euforia była odczuwalna przez cały wieczór. Gdy tylko goście przybyli na miejsce, dało się to zauważyć na niezliczonych twarzach: oczekiwanie na to, że w końcu znowu się spotkamy, że na miejscu zobaczymy starych i nowych kolegów, partnerów biznesowych i przyjaciół z branży oraz że będziemy wymieniać się pomysłami.

 

W 2020 roku wystartowaliśmy jak pociąg ICE jadący z prędkością 300 km/h... potem hamulec bezpieczeństwa został zaciągnięty bez żadnego ostrzeżenia!

Markus Jahnel  - COO w Adam Hall Group

 

Dzięki wydarzeniu "We Are Live", Adam Hall Group ponownie nabiera tempa. Po tym wystąpieniu, producent techniki eventowej udowodnił, że nie próżnował podczas długich faz zamknięcia. W imponującym pokazie świetlnym, między innymi nowe reflektory z serii Cameo OPUS, były w stanie zaprezentować, jak kreatywność może być wykorzystana do stworzenia magicznych chwil, za którymi wszyscy tak bardzo tęskniliśmy.

 

Gentleman po raz pierwszy od półtora roku pojawia się jako symbol całej branży

Ukoronowaniem wieczoru był jednak ekskluzywny występ gwiazdy światowego reggae Gentlemana z zespołem, który na inaugurację swojej trasy koncertowej 2021 przypomniał wszystkim gościom, czego brakowało przez ostatnie 18 miesięcy: muzyki, ludzi i emocji. Tego wieczoru branża eventowa pokazała, że nie boi się zmian i z niecierpliwością czeka na ponowny start: WE ARE LIVE!

 

[img:3]

 

Bez rozrywki i bez kultury ludzkość nie jest już tym, czym jest. Zawsze znajdzie się na to miejsce.

Gentleman - Muzyk

 

Słuchawki Mikrofony Kolumny i głośniki

Gdzie kupić?

ADAM HALL ADAM HALL www.adamhall.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > ADAM HALL rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

LD Systems LD Systems www.ld-systems.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > LD Systems rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Cameo rozwiń listę sklepów

Pro Audio

Sennheiser Momentum Sport już w sklepach
Więcej wiadomości