
Obsługa serwisowa w Konsbud Audio na najwyższym poziomie!
W II kwartale 2021 roku firma Konsbud Audio zleciła badanie dotyczące oceny jakości pracy działu serwisu. Jego celem było poznanie opinii klientów na temat obsługi serwisowej w szerokim zakresie, m.in.: procedury, kontaktu z klientem, czasu realizacji czy efektu końcowego wykonanej usługi.
Wynik? Bardzo wysoki. Ponad 97% badanych z chęcią poleciłoby obsługę serwisową Konsbud Audio. Kontakt z klientem i jakość wykonanej usługi zostały ocenione przez respondentów na 5 w pięciostopniowej skali. Doceniono też czas realizacji oraz indywidualne podejście do klienta.
Z przyjemnością informujemy, że ocenili nas Państwo bardzo wysoko! Dziękujemy za pozytywną ocenę i okazane zaufanie! Na szczególną uwagę zasługuje Państwa opinia na temat kontaktu z klientem i jakości usługi serwisowej – ocena 5 w skali 1-5! Docenili Państwo również czas realizacji oraz indywidualne podejście do klienta. Ponad 97% badanych z chęcią poleciłoby obsługę serwisową Konsbud Audio innym klientom. Dziękujemy! Dokładamy wszelkich starań aby nasi klienci otrzymywali profesjonalną obsługę, w każdym obszarze!
Konsbud Audio
![[img:1]](/img/artykuly/zdjecia/obsluga-serwisowa-w-konsbud-audio-na-najwyzszym-poziomie-107393.webp)
Pro Audio









