Audac ma już 30 lat. Marka zapowiada ciekawy projekt i nowe logo

Audac ma już 30 lat. Marka zapowiada ciekawy projekt i nowe logo

28 marca 2022, 08:00
Producent: AUDAC
Dystrybucja: VIDIS SA

Na poziomie technicznym AUDAC ma przyjemność uruchomić projekt, nad którym praca trwała już od ponad 3 lat. Projekt, w którym firma czuję bardziej niż kiedykolwiek, że rynek jest gotowy na to nowe rozwiązanie.

W przypadku tej innowacji AUDAC wróciło do jednej ze swoich historii sukcesu sprzed 20 lat - opracowania pierwszej na świecie matrycy internetowej. Opierając się na fundamentach tej innowacji, inżynierowie AUDAC pracowali z ogromną pasją nad zupełnie nowym ekosystemem, ekosystemem sieciowym.

To rozwiązanie nie tylko będzie zawierało macierz sterowaną przez Dante, ale będzie się składać ze wszystkich urządzeń peryferyjnych, które mogą uzupełnić system audio, takich jak: panele ścienne, mikrofony, oraz wiele innych kompatybilnych urządzeń.

 

[img:1]

 

Oprócz innowacyjnych rozwiązań zespół handlowy marki również nie stał w miejscu i z dumą ogłasza odświeżoną tożsamość korporacyjną, która obejmuje nowe logo, uproszczoną kategoryzację produktów, odnowioną stronę internetową i wiele innych.

Dlatego też impreza urodzinowa marki AUDAC będzie rozłożona na cały rok 2022, w którym spojrzymy wstecz na całą podróż marki, ukazana ona zostanie w szerokiej kampanii, pokazując, że przyszłość nadal opierać się będzie tylko na oryginalnych wartościach marki AUDAC.

 

więcej: audac.eu
Kolumny i głośniki instalacyjne Nagłośnienie instalacyjne

Gdzie kupić?

AUDAC AUDAC www.audac.be

Dystrybucja w Polsce:

BayArena w Leverkusen nagłośniona systemami CODA Audio
Więcej wiadomości