Innowacyjne rozwiązania od ROBE na Prolight+Sound 2022

Innowacyjne rozwiązania od ROBE na Prolight+Sound 2022

13 czerwca 2022, 09:00
Producent: Robe
Dystrybucja: Prolight sp. z o.o.

Po za nowościami, o których pisaliśmy kilka dni temu, firma ROBE na swoim stoisku na targach Prolight+Sound 2022 zaprezentowała też dobrze już znane produkty, w tym 5 innowacji wprowadzonych na rynek w roku 2021:

 

 

Robe T11 Profile, T11 Fresnel i T11 PC

T11 to statyczne oprawy dostępne w trzech wersjach, zaprojektowane jako idealna inwestycja dla każdego miejsca, zwłaszcza teatrów i sal widowiskowych, które chcą odnowić swoje urządzenia, uaktualniając je do najnowszych technologii LED z gwarancją niezawodności. To oryginalne rozwiązanie typu „trzy w jednym” w jednej obudowie, zmniejsza dodatkowe koszta, oddzielnych zakupów.

 

[img:3]

 

Uchwyty montowane z boku są ergonomicznie zaprojektowane, aby umożliwić dostęp do przycisków sterujących na tylnym panelu. Sterowanie parametrami odbywać się może za pomocą panelu z tyłu oprawy lub zdalnie z konsoli.

Dzięki silnikowi LED MSL-TE 350W LED oprawa generuje strumień światła na wyjściu na poziomie ponad 11 800lm. Ta wielospektralna technologia LED zapewnia identyczną charakterystykę kolorów, reakcję oraz sterowanie z oprawami z serii T.

 

[img:4]

[img:5]

 

Robe Forte

Wprowadzona na rynek na początku 2021 roku. Obecnie jest to ruchome światło LED od Robe o najwyższej mocy, pełne specjalistycznych innowacji. Występuje w wersji z silnikiem TE 1000W HP White LED (High Performance – wysoka wydajność) zapewniający najwyższą możliwą wydajność lub z silnikiem TE 1000W HCF White LED (High Color Fidelity – wysoka wierność kolorów), dla tych którzy wymagają wyjątkowej jakości kolorów. Każdy z nich można zamontować w około 5 minut

Posiada szeroki zakres zoom od 5º do 55º, dzięki czemu pracować może zarówno jako spot, wash lub beam, a to wszystko w klasie wagowej poniżej 40kg. Wąski zoom wyjściowy zwiększa wydajność o ponad 15%. Najnowocześniejszy system mieszania kolorów CMY zapewnia płynne przejścia kolorów, a w połączeniu z dwoma kołami kolorów, filtrami CRI 80 i 90 oraz zmiennym filtrem CTO w zakresie od 3 000 do 6 700K oferuję całkowitą finezję kolorów.

 
[img:1]

 

Robe Cuete

Tworzenie dynamicznych efektów i projekcji jest szybkim i prostym procesem dzięki Cuete, który oferuje doskonały system mieszania kolorów CMY i strumień światła na wyjściu na poziomie 5300lm. Oprawa wykorzystuje opatentowany przez Robe silnik TE 120W White LED. Optykę wyposażono w stały obiektyw 16º, z możliwością wymiany na opcjonalny 22º. Oprawa pełna jest innowacji od Robe zmieszczonych w małej obudowie.

 

[img:6]

[img:7]

 

Robe LEDBeam 350

Opierając się na bardzo udanej oprawie LEDBeam 150, mocniejsza dioda LEDBeam350 zapewnia więcej mocy i wyrazistości. Pozwala na tworzenie jeszcze szybszych efektów zarówno typu beam jak i wash. Oprawa posiada imponujący zakres zoom od 3.8° do 60°, a innowacyjna technologia powlekania soczewek Robe sprawia, że są wyraźniejsze i wolne od zarysowań.

Kolejna zaawansowana technologia obejmuje system sterowania modulacją szerokości impulsu Cpulse do usuwania migotania w ekranie kamery. Idealnie nada się do pracy z kamerami HD i UHD. Funkcje takie jak szybkość ruchu, mieszanie kolorów, zakres zoom i sterowanie można uruchomić w trybie zgodności. Dzięki temu oba modele LEDBeam mogą być integrowane ze sobą bez problemów.

 

[img:8]

 

Robe T2 Profile, Fresnel i PC

Oprawa typu profil wykorzystuje szereg innowacyjnych technologii, w tym niesamowitą finezję kolorów, zawdzięczając ją silnikom Multi-Spectral LED (MSL). Stworzony do wielu zastosowań takich jak sale koncertowe, teatr czy telewizja. Wytwarza strumień świetlny na wyjściu na poziomie 22 000lm, zawdzięczając to silnikowi LED o mocy 850W. Rzuca dzięki temu pięknej jakości światło na duże odległości.

 

[img:2]

 

Oprawy typu Fresnel i PC również wyposażono w silnik LED MSL, wytwarzają one kolejno 20 300lm i 20 700lm na wyjściu. Zakres optyki dla urządzenia typu Fresnel to 7-62°, natomiast dla oprawy typu PC 6-62°. Idealnie sprawdzą się dla dalekiego rzutu w teatrach czy telewizji.

Dzięki kontroli kolorów CMY, filtrom DataSwatch zawierających wstępnie zaprogramowane kolory za pomocą algorytmu RCC (Robe Color Calibration) oraz szerokiemu zakresowi kontroli CCT od 2700K do 8000K, możliwe są wszystkie wariacje kolorów. Urządzenia z serii T1 i T2 mogą być używane razem bez żadnych różnic kolorystycznych, zapewniając pełną spójność.

 

więcej: www.robe.cz
Profilowe PC, Fesnel Reflektory beam Ruchome głowy

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

adres:
ul. 3 Maja 183 05-800 Pruszków

Oświetlenie

Warsztaty Oświetleniowe LTT 2024 online - Zobacz video
Więcej wiadomości