Jaka jest różnica w oprogramowaniu konsolet dla teatru (DiGiCo SD12T)

Jaka jest różnica w oprogramowaniu konsolet dla teatru (DiGiCo SD12T)

21 października 2022, 11:00
Producent: DiGiCo
Dystrybucja: Polsound sp. z o.o

Specyfika pracy realizatora dźwięku na koncercie różni się nieco od pracy realizatora podczas spektaklu teatralnego. Wiedzą o tym dobrze producenci cyfrowych konsolet mikserskich, a już na pewno wiedzą o tym inżynierowie i projektanci z firmy DiGiCo tworząc oprogramowanie stworzone z myślą o teatrze.

DiGiCo "T" w służbie teatrowi

DiGiCo w systemach Quantum 7, SD7, SD10 czy SD9 oferuje specjalną wersję oprogramowania, przygotowaną do pracy w teatrach (z dodatkową literką "T" w nazwie). Niedawno do tego grona dołączył jeden z najmłodszych członków rodziny konsolet brytyjskiego producenta, SD12 (SD12T).

Jaka jest zatem różnica w oprogramowaniu konsolet dla teatru?

O niektórych z nich opowiedział nam Matt Larson z DiGICo,
podczas prezentacji konsolety SD12T na targach NAMM Show 2022.

 

 

Konsoleta SD12T i jej możliwości

DiGiCo SD12T oferuje między innymi 96 kanałów wejściowych, przy częstotliwości próbkowania sygnałów 48 kHz / 96 kHz, 48 szyn wyjściowych, matrycę 12 x 8, 155 korektorów dynamicznych, 155 dynamicznych kompresorów i 155 efektów DiGiTuBe. W sekcji Master znajduje się 16 korektorów graficznych, 12 efektów cyfrowych i do 12 grup kontrolnych (VCA). 

Największa jednak różnica między wersją live konsolety SD12 a wersją teatralną tkwi w automatyce - bo też i automatyka w teatrach jest znacznie częściej i znacznie "pełniej" wykorzystywana, niż podczas realizacji koncertów czy festiwali muzycznych. 

 

[img:1]

[img:2]

[img:3]
 
więcej: digico.biz
Cyfrowe Miksery

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Pro Audio

HK Audio FINEO - seria "skrojona" pod instalacje
Więcej wiadomości