Relacja: Tak było na Drummers United Polska 2024
Grodzisk mazowiecki po raz kolejny stał się centrum perkusyjnych wydarzeń. Tegoroczna edycja była drugą odsłoną tego niezwykle ciekawego perkusyjnego spotkania.
W programie znalazło się wiele różnorodnych spotkań z perkusją, zarówno od strony technicznej jak i praktycznej. Mateusz Modrzejewski przybliżył kwestie AI w szeroko pojętej muzyce,a Piotr Pacak działania mające na celu rozprzestrzenienia naszej marki w sieci. Z praktycznej strony przygotowano zajęcia z techniki perkusyjnej z Dariuszem Kaliszukiem oraz spotkanie dla najmłodszych prowadzone przez Agę Yano. Na koniec odbył się masterclass z Janem Młynarskim, który podzielił się swoim sposobem patrzenia na muzykę oraz zaprezentował go w praktyce.
Ponownie zawitała także firma Polmuz. Oprócz dwóch zestawów zaprezentowali bęben basowy wykonany z części rakiety. Obejrzeć można było również korpus wykonany z karbonu, który niedługo będzie werblem.
Tom Custom znane jest nie tylko z produkcji werbli, ale również renowacji. Przywieźli oni zarówno kilka ciekawych werbli jak i ciekawie brzmiący zestaw.
Pracownia instrumentów drewnianych Kapitan nie tylko zaprezentowała werble, ale także cajony oraz różnego rodzaju dzwonki.
Czarcie Kopyto jest jedną z najbardziej znanych polskich marek produkujących instrumenty perkusyjne. Ich stanowisko dawało możliwość przetestowania dwóch modeli.
Tunyo Handmade Cymbals przywiozło ze sobą szeroką gamę modeli, które już podczas targów znalazło swoich właścicieli. Do dyspozycji był również instrument gdzie można było je przetestować.
Wszyscy początkujący na stanowisku Drum School mogli zakupić książkę Marcina Lewickiego przejścia perkusyjne dla początkujących.
Perkusja
Popularne kategorie
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii