Marek Korbecki
Dawny właściciel dawnego studia nagrań demo/sali prób „Chorus" w Warszawie. Muzyk, realizator nagrań i dźwięku live. Autor książki „Komputerowe przetwarzanie dźwięku". Wieloletni współpracownik magazynów „Estrada i Studio" oraz „Livesound & Installation" jako autor, tłumacz i korektor – w tym drugim przypadku również jako zastępca redaktora naczelnego. Pasjonat muzyki, fotografii, wideofilmowania, latania dronem i sztuk walki.
Teksty autora :
2024
- IK Multimedia T-RackS po nowemu - wersja 6
- LD Systems ANNY 8 - zgodnie z obietnicą
- Krawatowiec 2061 oraz kotek Air1 - nowości od DPA
- Ciekawe nowości od Zoom'a na IBC 2024
- Merging Technologies - nowy nabytek Sennheisera
- Focusrite się nie szczypie - trzy nowe Scarletty w ofercie
- Gwiezdne laboratorium Arturii w wersji 1.3
- Drift w Ferropolis - ostra jazda z Cameo
- Dużo nowości od Sony na targach IBC 2024
- Remote production wg. SSL'a
- Czy można podskoczyć jeszcze wyżej? Apogee Symphony Studio
- Shure MoveMic - Jak nagrywać profesjonalny dźwięk w telefonie?
- Jeśli Dolby Atmos, to z Commercial Audio!
- Czwarta generacja klawiatur Novation Launchkey
- Sztuczna inteligencja na usługach SSL
- RS-9 - maszyna perkusyjna według Behringera
- Potężne zakupy Aventem u Sennheisera
- Open Beatz - kolejna impreza z oprawą świetlną Cameo
- Shure SM4 - szwajcarski scyzoryk do domowego studia
- Jak filmować, to z Sony - nowe kamery HXR-NX800 i PXW-Z200
- Dni Ziemi Czarnkowskiej 2024 z nagłośnieniem JBL
- KeyLab Arturii w trzeciej odsłonie
- Rezerwujcie czas 18 września - Midas & Turbosound Demo Day '24
- Festiwal Nature One - były rakiety, jest Cameo
- Tascam DA-3000SD - cyfrowy rejestrator na wypasie
- Tor kanałowy Universal Audio dostępny za free!
- Waves SuperRack LiveBox - stwórz swój outboard marzeń
- H1 XLR - nowy rejestrator od Zooma
- Szósta edycja „Sklejam słowa” - ponownie z techniką od ESS Audio
- Nowiny od Commercial Audio - jubileusz ATC i najnowszy LiveTrax
- Teenage Engineering EP-1320 - zostań elektronicznym trubadurem
- Lenny Kravitz i JBL VTX w łódzkiej Atlas Arenie
- Sennheiser na scenie Dragonfly Stage w Glastonbury
- MultiStomp MS-80IR+ - nowy Zoom pod nóżkę
- Kazimiernikejszyn 2024 - nagłośnienie na VTX-ach od Master-Ton
- Bon Voyage, Audiotech!
- Apollo x16D - nowe dziecko Universal Audio i Audinate
- Niewiele większy, znacznie mocniejszy - Cameo OPUS X4 PROFILE
- Pro Tools jeszcze lepszy - aktualizacja 2024.6
- Czym świecono na trasie 360° Dawida Podsiadły
- Sourcerer - kolejna wtyczka od Solid State Logic
- Model 2400 - nowy mikser z rejestratorem od Tascama
- Oprawy Cameo na festiwalu w Glastonbury
- Test: Mackie Mainstream - Dla początkujących streamerów
- SpectraLayers 11 - nowość od Steinberga
- Oprawy Robe w Operze Bałtyckiej
- Solid State Logic Bundles - komu zestaw, komu?
- 25 lat minęło… Jubileusz rodziny Evolution Wireless Sennheisera
- Gitara z dżemem - konkurs pod egidą FX Music Group
- Nowe kable instrumentalne Adam Hall plus torba
- DirectOut i RME znów łączą siły
- BCM 104 i 705 Black Edition - nowości w ofercie Neumanna
- Rodzina CHR/DHR Yamahy rośnie w siłę
- DirectOut - do PRODIGY dołącza MAVEN.A
- Pro SoundBar PSB-2 - na statek, do hotelu i do sali konferencyjn
- Dynacord U - nowa seria wzmacniaczy instalacyjnych
- Ulepszona matryca miksująca od Dynacorda
- Akcesoria do MAC Viper XIP Martina od City Theatrical
- EVID-C-G2, czyli nowe głośniki sufitowe od Electro-Voice
- ESS Audio - monitory JBL i interfejsy Apogee do testów
- iCON Pro Audio AirMic Pro - sprzęt idealny dla filmowców
- Electro-Voice ZLX-G2 - uniwersalność w nowej odsłonie
- Cztery razy ONE - a wszystko od JBL
- Zmodernizowane monitory iLoud MTM MKII od IK Multimedia
- Clear-Com - znaczące uaktualnienie platformy Arcadia
- Cameo ORON H2 – (r)ewolucja technologiczna?
- Nie taki Kayman straszny, jak go malują
- Nowy subwoofer od EAW - Sprzęt nie dla SeBiXa…
- Nagłośnienie LD Systems MAILA i nowości oświetleniowe Cameo
- Nowy soft do "flagowca" Midasa, konsolety HD96-24
- X-DynEQ - pierwszy software’owy korektor dynamiczny SSL
- Korg ST1K - Stroiciel syntezatorów
- Auto-Tune Pro 11 - nie tylko do korygowania nieczystych nutek
- Klasyk Eventide na pokładzie DAW
- Lepszego brzmienia nigdy dość - Bettermaker VSPE
- Apple Logic Pro 11 – coraz inteligentniej…
- Chmura nad SSL - bynajmniej nie ciemna
- ANNY 10 - wszystkomająca aktywna paczka od LD Systems
- Tascam IF-ST2110 - karta „usieciowiająca” dla mikserów Sonicview
- HD620S - nowe „sześćsetki” od Sennheisera
- Powersoft uaktualnia swoje oprogramowanie - ArmoniaPlus 2.7.0
- Rewolucja Dźwiękowa w Kosa Buena Studio
- Cameo na gali rozdania nagród M.A.M.A.
- Sound Experience - Doświadczanie dźwięku po wrocławsku
- Sterownik do oświetlenia LED, audio, triggery: MODUS Art Control
- Neve 1073SPX-D - analogowy klasyk w cyfrowej szacie
- ROXX - Oświetlenie ledowe z Kolonii
- Anolis, czyli oświetlenie architektoniczne z sercem Robe
- Słynna konsoleta Harrisona na Twoim biurku
- Kvant Lasers na PL+S 2024 - lasery rodem ze Słowacji
- Polacy nie gęsi, swój Fractal mają
- Mikrofon do podcastu: Shure - model MV7+
- Jak wzbudzić respekt konkurencji? HK Audio ma pomysł
- Brighter Lighting - frankfurcki debiut z przytupem
- MADRIX staje się coraz lepszy
- Obraz wart jest tysiąca słów: Capture 2024
- Lauda Audio zaprasza na prezentację HK Audio w Poznaniu
- Module8 - modulacyjny kombajn od SSL
- Pro Connect V2 - aplikacja do sterowania nagłośnieniem mobilnym
- SSL 360° Link - nowe, większe możliwości
- Spektakularne 30-te urodziny Robe
- Lectrosonics M2 Duet po europejsku (i nie tylko)
- OTOS Wash – trzy nowe ruchome głowice w ofercie Cameo
- Dwunaste wcielenie Ableton Live już dostępne
- 2024.3 - nowa wersja Pro Tools już dostępna
- Czterdzieści lat minęło… Jubileuszowy produkt Apogee
- ÜBER FX2 – rekordzista pracy na jednym ładowaniu?
- Imprezy towarzyszące targom Prolight + Sound 2024
- Shure MoveMic - nowa jakość w nagrywaniu mobilnym
- Oświetlenie architektoniczne Cameo na targach ISE 2024
- Systemy bezprzewodowe MIPRO na targach ISE 2024
- CentoLight - urządzenia oświetleniowe ze słonecznej Italii
- Mackie Mainstream - mały, zgrabny interfejs do streamingu
- Wydajna kolumna bateryjna o szerokim spektrum nagłośnienia
- Exaplay – nowy programowy media player od Vioso
- Naim i Focal tworzą ciekawe rozwiązania do instalacji audio
- L-Acoustics na ISE 2024 - koncertowe brzmienie wprost do domu
- Wzmacniacze instalacyjne do każdej aplikacji i integracji audio
- Artesia Pro - pianina cyfrowe prosto ze słonecznej Kalifornii
- Świetne rozwiązanie do podcastu: Mackie DLZ Creator XS
- Zawodowe kontrolery DAW na każdą okazję: iCON Pro Audio
- EV EVERSE 12 - mobilny zestaw nagłośnieniowy z 12" wooferem
- Ketron EVM - flagowy instrument w formie modułu
- Shure w Barcelonie – co nowego? Wideorelacja z ISE 2024
- Jak Beyerdynamic uczcił 100-lecie swojej działalności
- Gitarzyści się ucieszą - Supreme Soaker od Palmera
- i73 PRO - Interfejsy audio USB-C z przedwzmacniaczami w stylu 73
- Dużo nowości od ZOOM - Rejestratory audio i efekty gitarowe
- Audient ORIA - Interfejs dedykowany do pracy z dźwiękiem Atmos
- To cóż, że ze Szwecji… Grand 2 - nowość firmy Nord
- Neumann nie próżnuje – co firma pokazała podczas NAMM 2024
- Behringer D2 Podcast Pro – nowość dla podcasterów
- Potrzebujesz słuchawek? To może TH-11 od TASCAMA...?
- Seria essential - Nowości w ofercie ZOOM-a
- Cameo zaprezentuje nowe produkty na targach ISE 2024
- ADX3 & SLX-D Portable - Shure przedstawia NAMM dwie nowinki
- LDI 2023 - Co firma Robe pokazała w Las Vegas
- HD 490 PRO - Nowe słuchawki studyjne od Sennheisera
- Co nowego u ADJ? - Prezentacja nowości na targach LDI
- Audient ORIA - Interfejs audio do miksowania dźwięku Dolby Atmos
- Prezentacja media serwerów Modulo Pi Kinetic na ISE 2024
- Adam Hall Group na ISE 2024 w Barcelonie
- Electro-Voice EVERSE 12 - Nowy, większy, na baterie
- Co Solid State Logic zawiezie do Anaheim
- Projektory Christie trafiły do muzeum
- O Apogee Duet 3 przy „Kielichu”
- Auto-Tune Vocal Reverb - Pogłos ze wspomaganiem AI
- Nowości Steinberga dla urządzeń mobilnych
- LD Systems MAUI na e-sportowo
- Oświetlenie architektoniczne - Seria Martin Exterior Wash Pro
- Czar dawnych lat - PlateVerb, czyli emulacja płyty pogłosowej
- Silk Vocal - Nowa wtyczka od Waves
2023
- Jak się pracuje na L-Acoustics L-ISA? | Audio Plus na Soundedit
- Sennheiser TeamConnect | Aplauz Open Days
- Genos2 - Nowa flagowa stacja robocza Yamahy
- Chroma - Odświeżony kontroler KeyStep Pro Arturii
- SSL 4K E - Emulacja toru kanałowego konsolety SSL 4000E
- Big Six - Analogowy „Maluch” od Solid State Logic
- Dlaczego monitory studyjne ATC są tak dobre?
- Realizacja nagłośnienia w Teatrze Wielkim w Poznaniu [VIDEO]
- Keystage - Klawiatury sterujące Korga z obsługą MPE
- Wtyczka pogłosowa Sound City Studios oraz procesor dynamiki C-Ma
- Żyj kolorowo - Klasyczny mikrofon RØDE NT1 w nowej odsłonie
- Korg KAOSS Replay - Potomek KAOSS Pada
- Korg MPS-10 - Sposób na rozbudowę zestawu perkusyjnego
- Nadajesz? Koniecznie zajrzyj do Commercial Audio - oferta dla broadcastu
- Nowa wersja Nuendo - 13-tka nie musi być nieszczęśliwa…
- RØDE DS2 – Uniwersalny biurkowy statyw mikrofonowy
- Heritage Audio R.A.M 1000 - Kontroler monitorowy made in Spain
- Universal Audio LUNA - Bezpłatny DAW dla makówki
- Grubo i nietypowo: 200 torów mikrofonowych, 11 tys. osób
- Trasa koncertowa Paramore oświetlana przez Robe
- Linia Metra dla użytkowników mikserów StudioLive Series III
- Pure Drive Quad & Octo - Brzmienie SSL Origin, ale w racku
- Ed Sheeran i Clear-Com - Trasa koncertowa Mathematics
- Linear 5 MK II - Nowinki nagłośnieniowe od HK Audio
- ZOOM R4 - Czterościeżkowe, podręczne studio nagrań
- Grandchild 670/500 - Hiszpański wnuczek słynnego Fairchilda 670
- Cztery nowe kostki w kolekcji Universal Audio UAFX
- Drugie wcielenie Korg Modwave
- LCS UNITY - Sterowanie zasilaniem oświetlenia nowej generacji
- AKAI APC 64 - Kontroler stworzony dla Abletona
- T-shirty, czapki, plecaki - Bonusy w nowej promocji Audiostacji
- Montage M - Nowa generacja syntezatorów Yamahy
- Warm Audio WA-1B - Duński kompresor w amerykańskim wydaniu
- Alto Professional Busker - Nowy głośnik na baterie
- O tym, jak Hiszpanie MAILĘ M powiesili
- Pakiet Apogee z interfejsem Duet 3 w roli głównej
- PreSonus FaderPort i Pro Tools - Nowe możliwości
- GAIA 2 - Młodsza siostra GAI od Rolanda
- Rupert Neve Designs MBT - Aby miks brzmiał jeszcze szlachetniej
- Warm Audio WA-8000 G - Złoty, choć nie taki skromny
- Już jutro BEIKS Media Show 2023 - Będzie się działo!
- Dlaczego nagłośnienie EAW AC6 z ADAPTive jest wyjątkowe?
- Mackie Thrash212 GO - Zbudowany jak czołg
- Wyjątkowe miejsce: Teatr Wielki im. S. Moniuszki w Poznaniu
- Solid State Logic na targach IBC 2023 w Amsterdamie
- Nowości PreSonusa - Erisy nowej generacji i upgrade Studio One
- Czy legendarny mikrofon może być jeszcze bardziej legendarny?
- Sennheiser MKH 8000: Wygląda na to, że jest na co czekać
- Focal: kupując ten model nabywamy trzy różne rodzaje odsłuchów
- Test interfejsu audio Shure MVX2U
- Clear-Com: jeden z największych speców od systemów interkomowych
- Kontrol S-series MK3 - Nowe manuały w ofercie Native Instruments
- Kolejne wtyczki Universal Audio od Audiostacji za darmoszkę!
- Nie masz interfejsu Antelope Audio? Nic nie szkodzi…
- Seria ciekawych monitorów podłogowych od LD Systems MON G3
- Arturia Acid V - Wirtualny syntezator basowy TB-303 Rolanda
- Niepozorny, ale pozory mogą mylić! - RØDE Wireless PRO
- Apollo Twin X - Ceniony interfejs teraz w wersji USB
- SSL B-DYN - Z konsolety wprost na biurko
- Tascam aktualizuje firmware mikserów Sonicview 16 i 24
- Oto 4 nowe kostki gitarowe od Universal Audio
- Nowy model kabli sieciowych od Sommer Cable
- UNO Synth PRO X – Nowy syntezator w ofercie IK Multimedia
- Grube paczki pluginów UA do pobrania za friko
- Fireface 802 FS - Nowy ognisty interfejs od RME
- Interfejs Shure MVX2U - Mały, ale z klasą
- Gruby sprzęt dla podcasterów – Test miksera Mackie DLZ Creator
- Zbuduj sobie modulara - Behringer Ci pomoże!
- Boss AC-22LX - Nowe combo do gitar elektroakustycznych
- Atlas i8 – studyjne monitory z antylopą na masce
- 1 nadajnik + wiele popularnych kapsuł, czyli system MIPRO ACT
- Kalibracja monitorów, rzecz święta - Sonarworks na Dealer Day'23
- M32 Pro II - Nowa petarda od RME
- Universal Audio na DD 2023 Audiostacji - Z latynoskim pazurem!
- Laserem, ale nie po oczach - Kvant Lasers na PL&S 2023
- Lake People - Urządzenia audio znad Jeziora Bodeńskiego
- MAUI G3: kolumna aktywna, która może być Twoim bingo!
- Nowe cacko od Solid State Logic. Sterownik do DAW - zobacz
- Macula.Systems - Nowoczesne podejście do follow spotów
- Relacja: Dealer Day 2023 - W gościnie u Audiostacji
- Solid Stage Logic to nie tylko konsolety...
- Neve 1073OPX – ADAT-em też się dogada!
- Clear-Com Agent-IC - Jak przekształcić komórkę w interkom
- Czym Martin Professional zaświecił na PL+S 2023
- Capture - Program do projektowania i wizualizacji sceny
- Avolites T3 i T3-Wing, czyli nowe dzieci D9-tki
- Agora - Switche sieciowe po francusku
- Bardzo ciekawy program Meyer Sound
- Ciekawe stageboxy, kable i złącza od Sommer Cable
- MIPRO na targach Prolight+Sound
- Odświeżone mikrofony Beyerdynamica - NAMM 2023
- Ciekawe systemy odsłuchu personalnego IEM (NAMM 2023)
- HTC i Aximmetry prezentują pakiet do wirtualnej produkcji video
- Ampetronic - Wzmacniacze dla osób niedosłyszących
- Cuboid 3TX i 5TX - Nowość w ofercie Optimal Audio
- Co nowego firma JTS pokazała w Barcelonie?
- Portacapture X6 - mnóstwo ciekawych funkcji od Tascama
- STEM - Rozwiązania konferencyjne do samodzielnej instalacji
- Bolero Riedela - Bezprzedowodowy system interkomowy
- Innowacyjny ekran ledowy wyglądający jak hologram [ISE 2023]
- Alcons Audio - Dwadzieścia lat minęło...
2022
- Tascam: Interfejsy godne polecenia
- Meyer Sound Bluehorn - Niebieska tuba, referencyjny dźwięk
- Shure nie tylko dla muzyków!
- Jak wspomóc akustykę w obiektach koncertowych?
- Yamaha CS-800 i CS-500 - Urządzenia do obsługi spotkań online
- Opinie realizatorów po trasie koncertowej z DiGiCo Quantum 7
- Kapsuła Earthworks dla popularnych systemów bezprzewodowych
- BOOM! Nowy interfejs audio od Apogee
- AMS Neve 88M - Brzmienie konsolety 88RS dla każdego
- Dobry vs zły system nagłośnienia? Tom Back
- Profesjonalne i w dodatku piękne! Earthworks ICON PRO, ETHOS
- sE Electronics V7 SWITCH - Mikrofon z pstryczkiem
- Ścieżki wokalne a’la Joe Ciccarelli
- Shure! Kamera, akcja! ADX5D
- Stagg - Gdy twój katalog ma grubość książki telefonicznej...
- Audient iD44 po nowemu - ale tylko trochę...
- Heritage Audio MOTORCITY EQ - Korektor marzeń?
- Mackie nie próżnuje - Nowości na NAMM 2022
- Samso(nowe) przydaśki dla podcastu [NAMM'22]
- Mackie M●CASTER Live - Mobilny mikser/interfejs do podcastu
- Nowa kapsuła Shure KSM11 - Hip-hop jej niestraszny
- 176, 276 & 476 - Jeszcze więcej Voltów od Universal Audio
- Apogee Symphony I/O Mark II. Łatwe miksowanie Dolby Atmos w Apogee Control 2 [NAMM'22]
- Nowe dzieci Adama, czyli nowa seria monitorów do studia
- Tak nagłośniono 30 Finał WOŚP - Relacja od kuchni
- Radziecka golarka - czyli mikrofon pojemnościowy VIP-60 Milab
2021