PreSonus StudioLive 16.0.2 USB

To ogłoszenie jest nieaktualne

Opis produktu:

Analogowa łatwość obsługi z cyfrową mocą

Gdy miksujesz koncert live lub nagrywasz artystę w studiu, musisz mieć możliwość szybkiej pracy. Znajomy, łatwy w obsłudze interfejs StudioLive® 16.0.2 zachowuje dobrą widoczność i dostępność wszystkich najważniejszych regulatorów, niepochowanych w menu i warstwach. Nasza filozofia konstrukcyjna jest prosta: jeden suwak dla każdego kanału mono lub stereo; jedno wyjście dla każdej szyny. Dodaj do tego łatwo dostępne, oznaczone kolorami przyciski funkcyjne i jasno oznaczone, osobne pokrętła korekcji i przetwarzania dynamiki. Wysyłki Aux mają własne, fizyczne regulatory. Każdy kanał ma duży, jasny wskaźnik poziomu. Ale niech Cię nie zmyli analogowe wrażenie: StudioLive 16.0.2 USB oferuje m.in. moc nowoczesnego miksowania cyfrowego, nagrywania wielościeżkowego i zdalnej, bezprzewodowej obsługi.

Małe rozmiary. Większe możliwości

Przy kompaktowych wymiarach, poniżej 19 cm kwadratowych, 16-kanałowy StudioLive 16.0.2 USB zapewnia 8 kanałów wejściowych mono, 4 kanały stereo i 4 szyny aux – każde z wysokiej jakości suwakiem 60 mm. Zyskujesz mnóstwo analogowych wejść/wyjść, 12 tranzystorowych preampów mikrofonowych XMAX, pracujących w klasie A, rozbudowane przetwarzanie sygnału z fizycznymi regulatorami, sterowanie MIDI, precyzyjne mierniki oraz wbudowany, wielokanałowy interfejs do nagrywania. Tak jak wszystkie miksery StudioLive, 16.0.2 USB ma w zestawie pakiet ściśle zintegrowanego oprogramowania nagrywającego, sterującego i do analizy dźwięku, a przy tym jest tak lekki i kompaktowy, że możesz go z łatwością trzymać jedną ręką.

Nigdy nie zabraknie Ci procesorów sygnałowych

Miksery StudioLive 16.0.2 zapewniają mnóstwo mocy DSP, bez żadnych ograniczeń, żadnych dzielonych zasobów, bez zastanawiania się, jakie przetwarzanie jest dostępne i gdzie. Całe przetwarzanie jest dostępne przez cały czas, bez żadnych kompromisów i zastrzeżeń. Wyjątkowy Fat Channel zapewnia kompresor, limiter, ekspander i 3-pasmowy korektor półparametryczny na każdym kanale i szynie; filtr górnoprzepustowy na każdym kanale; odwrócenie fazy dla preampów mikrofonowych; kolekcję profesjonalnie przygotowanych presetów; możliwość zapisywania i wybiórczego przywoływania ustawień procesora. Stereofoniczny, 31-pasmowy korektor graficzny został umieszczony na szynie głównej (sumie). A do tego otrzymujesz dwa 32-bitowe procesory efektowe, każdy z własną szyną miksującą i zestawem przydatnych presetów.

Lepsze brzmienie

Podłącz mikser StudioLive 16.0.2 USB, a natychmiast usłyszysz szczegóły i czystość, których spodziewałbyś się po znacznie droższych konsoletach. Miksery StudioLive działają z maksymalną częstotliwością próbkowania 48 kHz, co zapewnia wysoką rozdzielczość miksowania i nagrywania. Wysokiej jakości przetworniki Burr-Brown na każdym wejściu i wyjściu zapewniają najlepszy w tej klasie zakres dynamiki 118 dB, więc możesz uchwycić każdy poziom dźwięku z doskonałą dokładnością i bez słyszalnego przesterowania. A nasze preampy mikrofonowe XMAX zapewniają niesamowicie duży headroom, głęboki dół, gładką górę i ogólnie bogate brzmienie.

Nagrywanie jest zawarte w DNA StudioLive 16.0.2 USB.

Wbudowany w StudioLive 16.0.2 USB wielościeżkowy interfejs do nagrywania 18×16 jest ściśle zintegrowany z resztą miksera – nie jest czymś, co dorzuciliśmy po chwili namysłu. Wszystkie 16 kanałów i główny miks stale przesyłane są strumieniowo do komputera Mac lub Windows, podłączonego przez USB. Każdy kanał ma niezależny dostęp do swojego analogowego wejścia lub osobnego cyfrowego powrotu z komputera. Z mikserami StudioLive nagrywanie jest proste i łatwe: po prostu uruchom dołączony, skonfigurowany program Capture™, aby jednym kliknięciem nagrywać wszystkie wejścia kanałów i główny miks; lub nagrywaj przy pomocy dołączonego programu DAW Studio One Artist, bądź każdego innego programu, który obsługuje ASIO lub Core Audio. Teraz możesz nagrywać w studiu lub na koncercie z taką samą łatwością.

Zintegrowane, wieloplatformowe oprogramowanie do elastycznego sterowania i nagrywania jednym kliknięciem.

Tak jak wszystkie miksery PreSonus StudioLive, StudioLive 16.0.2 USB jest ściśle zintegrowany z całym pakietem najnowocześniejszego oprogramowania. Miksuj bezprzewodowo lub przez sieć przewodową z dowolnego miejsca przy użyciu dotykowego oprogramowania sterującego UC Surface na komputery Mac, Windows oraz urządzenia z Androidem i iPady. Ustawiaj miksy poszczególnych monitorów na scenie przy pomocy QMix®-UC na iPhone’a, iPoda i urządzenia z Androidem. Korzystaj z automatyzacji wirtualnych prób dźwięku i nagrywania przy pomocy programu Capture na komputery Mac i Windows. Edytuj, udoskonalaj i wydawaj cyfrowo swoje nagrania przy pomocy Studio One Artist. Miksery StudioLive 16.0.2 USB i oprogramowanie współpracują ze sobą, tworząc spójny ekosystem, który pomaga Ci w realizacji Twojej wizji twórczej.

Wszystkie miksery StudioLive dostarczane są wraz z potężnym, ale łatwym w obsłudze oprogramowaniem do nagrywania i produkcji dźwięku PreSonus Studio One® na komputery Mac® i Windows®. Studio One charakteryzuje prostota interfejsu, potężna przeglądarka plików z szerokim wykorzystaniem metody „przeciągnij i upuść”, szczegółowa edycja i mnóstwo wtyczek efektowych, instrumentów wirtualnych oraz pętli. Z natury dobrze współpracuje z Internetem i może zostać rozbudowane o dodatki.

Co więcej Studio One ściśle integruje się z mikserami PreSonusa przy automatycznej konfiguracji – nie ma potrzeby mapowania wejść i wyjść. A co lepsze, możesz szybko i łatwo nagrać swój koncert przy pomocy Capture, a następnie otworzyć i edytować pełną sesję z markerami w Studio One. A jakość dźwięku Studio One po prostu nie ma sobie równych. To tylko kilka powodów, które sprawiły, że Studio One jest nowym standardem wśród programów DAW.

Osobne złącza analogowe zapewniające przewidywalny przepływu sygnału.

Spójrzmy na tylny panel miksera StudioLive 16.0.2 USB – znajdują się tam solidne gniazda, których spodziewałbyś się w mikserze analogowym; symetryczne wejścia mikrofonowe na każdym z 8 kanałów mono; 8 symetrycznych wejść liniowych 1/4″; 4 niesymetryczne wejścia liniowe RCA; i specjalne wyjścia symetryczne dla każdej z 4 szyn aux oraz głównej szyny stereo. Każde wejście kanału i szyna wysyłkowa ma własne, osobne gniazdo – bez współdzielenia, bez kompromisów – zawsze wiesz, co jest każdym wyjściu.

Jak na tak kompaktowy mikser cyfrowy StudioLive 16.0.2 USB ma mnóstwo wejść/wyjść.

  • 8 kanałów mono, każdy z wejściem mikrofonowym XLR i symetrycznym wejściem liniowym TRS,
  • 2 kanały stereo (kanały 9/10 i 11/12) z symetrycznymi wejściami mikrofonowymi XLR na kanałach nieparzystych i symetrycznymi wejściami liniowymi 1/4″ po obu stronach,
  • 2 kanały stereo (kanały 13/14 i 15/16) z symetrycznymi wejściami mikrofonowymi XLR na kanałach nieparzystych i symetrycznymi wejściami liniowymi 1/4″ oraz wejściami liniowymi RCA po obu stronach,
  • 4 szyny aux, każda z symetrycznym wyjściem 1/4″,
  • Główne wyjścia L/R, symetryczne gniazda XLR i TRS 1/4″,
  • Symetryczne wyjście mono XLR,
  • Para L/R symetrycznych wyjść monitorowych 1/4″,
  • Wejście mikrofonowe Talkback XLR.

Dodaj emocji swoim występom przy pomocy sterowania MIDI

Możliwość sterownia StudioLive 16.0.2 USB przy pomocy takich urządzeń jak iPad®, iPhone®, iPod touch®, i urządzeń z systemem Android jest świetna – o ile nie masz zajętych rąk graniem na instrumencie. Dlatego StudioLive 16.0.2 USB ma wejście i wyjście MIDI. Użyj nożnego pedału MIDI lub programu DAW do przywoływania scen przy użyciu komunikatów MIDI Program Change, reguluj poziom głównego wyjścia i efektów, wyłączaj efekty pomiędzy utworami, przełączaj się pomiędzy długim pogłosem i odrobiną delaya oraz zmieniaj ustawienia miksu na solówkę. Możesz nawet zautomatyzować te funkcje przy użyciu DAW! To świetny sposób na urozmaicenie i uatrakcyjnienie występów, nawet jeśli nie masz swojego dźwiękowca.

Cechy:

  • 8 kanałów wejściowych mono mikrofonowych/liniowych, każdy z:
    – Przedwzmacniaczem mikrofonowym XMAX o dużym headroomie, pracującym w klasie A,
    – Wejściem mikrofonowym XLR i symetrycznym wejściem liniowym 1/4″,
    – Precyzyjnym suwakiem 60 mm,
  • 4 stereofoniczne liniowe wejścia kanałów, z:
    – Przedwzmacniaczem mikrofonowym XMAX pracującym w klasie A, o dużym headroomie, (kanał 9, 11, 13 i 15),
    – Wejściami mikrofonowymi XLR (kanały 9, 11, 13 i 15),
    – Symetrycznymi wejściami liniowymi 1/4″ (kanały 9-16),
    – Niesymetrycznymi wejściami liniowymi RCA (kanały 13-16),
    – Precyzyjnym suwakiem 60 mm (4 stereo),
    – 4 szynami pomocniczymi aux (wysyłka pre/post-fader),
    – 2 wewnętrznymi szynami efektowymi,
    – 2 stereofonicznymi, 32-bitowymi procesorami efektów z modyfikowalnymi presetami pogłosu i delaya.
  • Przetwarzanie sygnału Fat Channel na wszystkich kanałach i szynach, zawierające:
    – 3-pasmowy korektor półparametryczny (włączanie/wyłączanie poszczególnych pasm),
    – W pełni funkcjonalny kompresor,
    – Standardowy ekspander (downward expander),
    – Limiter,
    – Odwracanie fazy (tylko 12 przedwzmacniaczy mikrofonowych),
    – Regulację panoramy z osobnym 15-diodowym wyświetlaczem
  • Połączenie stereo dla kanałów wejściowych i szyn aux,
  • Filtr górnoprzepustowy,
  • Jeden 31-pasmowy korektor graficzny (tylko na głównych wyjściach),
  • Interfejs do nagrywania przez USB – 18 wejść/16 wyjść (24 bity/44,1 kHz i 48 kHz),
  • Zgodność z większością programów audio przez ASIO, Windows Audio, Core Audio,
  • Zapisywanie i przywoływanie scen,
  • Ustawienia można kopiować pomiędzy kanałami i szynami oraz zapisywać jako presety użytkownika,
  • Pakiet oprogramowania zawiera:
    – PreSonus® Studio One® Artist – program DAW na komputery Mac® i Windows ®,
    – PreSonus Capture™ – oprogramowanie do nagrywania live na komputery Mac i Windows,
    – PreSonus UC Surface – oprogramowanie do sterownia mikserem na komputery Mac, Windows, urządzenia z Androidem i iPady,
    – PreSonus QMix®-UC oprogramowanie na iPhone’a/iPoda touch i urządzenia z Androidem, które można pobrać za darmo i które zapewnia zdalną regulację miksów aux,
  • Tryb blokady chroni ustawienia przed ciekawskimi i przypadkami,
  • Tryb sterownia przez MIDI zapewnia:
    – Przywoływanie scen i ustawień efektów,
    – Regulację poziomów wyjściowych Main Volume, FXA i FXB,
    – Przypisywanie/usunięcie przypisania FXA i FXB do głównych wyjść (Main).