Toontrack Death & Darkness SDX (licencja)

770.00 zł
Idź do sklepu
Supersound.pl - Sklep Muzyczny
Supersound.pl - Sklep Muzyczny

Krakowiaków 64A
02-255 Warszawa

tel: +48 22 12 303 77
www.supersound.pl
Napisz email

Opis produktu:

"UWAGA! Po otrzymaniu licencji cyfrowej konsument traci prawo do odstąpienia od umowy kupna, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827)."

Dwa studia. Dwóch inżynierów. Całą śmierć i ciemność, którą możesz wziąć.
Death & Darkness SDX łączy dwa światowej klasy studia z dwoma najbardziej popularnymi współczesnymi producentami metalu: Mark Lewis (Cannibal Corpse, Whitechapel, Coal Chamber) i Tue Madsen (Meshuggah, Behemoth, Hatesphere). W połączeniu daje to naprawdę różnorodną i wszechstronną kolekcję perkusji zaprojektowaną tak, aby zaspokoić każdy aspekt dzisiejszej fragmentarycznej sceny - od najbardziej brutalnego, przebojowego rytmu i niesamowitej death metalu po mocno uderzający metalcore, hardcore i wszystko inne inspirowane fuzją hybrydy progresywnego metalu.

SDX skonfigurowano jako dwie osobne biblioteki, po jednej dla każdego studia. Część SDX „Śmierć” została nagrana przez Marka Lewisa w jego ulubionym studiu Sonic Ranch w Tornillo w Teksasie. Perfekcyjnie wykonana główna sala zaprojektowana przez Vincenta van Haaffa w Ranch oferuje niezrównaną akustykę - nieskazitelny i wyraźny, ale wciąż gęsty, z ciepłym, rezonansowym i zrównoważonym naturalnym pogłosem. Dla kontrastu część „Darkness” w SDX oferuje zupełnie inne wrażenia - ciemniejszy, mniej dopracowany i bardziej surowy ton bębnów. Zostało to zarejestrowane na pustym basenie w długoletnim i bardzo legendarnym studio Antfarm w Aarhus w Danii. Dzięki odblaskowej powierzchni twardych kafelkowych ścian i podłogi w basenie w połączeniu z ceglaną konstrukcją otaczającego pokoju i wysokim sufitem, atmosfera tego wyjątkowego pokoju słyszanego na niezliczonych albumach jest inna niż wszystkie.

Witamy w dwóch studiach, dwóch szkołach nowoczesnej inżynierii i prawie nie do pokonania ilości bębnów gotowych do szlifowania, formowania i kształtowania, aby dosłownie wszystko, co możesz sobie wyobrazić pod względem dźwiękowym. Przygotuj się do produkcji mieszanek bębnowych, które mają zdolność przebijania i przecinania grubych ścianek gitar lub produkcji wielowarstwowej.

FUNKCJA SPOTLIGHT
Dziewięć (9) kompletnych zestawów
Łącznie 19 bębnów basowych, 19 werbli, 35 talerzy i więcej
Nagrany w dwóch różnych studiach: Sonic Ranch, Teksas, (autor: Mark Lewis) i Antfarm Studios, Dania, (autor: Tue Madsen)
Próbkowane ze szczególną dbałością o szczegóły i artykulację
Skonfigurowane jako dwie biblioteki dźwięków, po jednej dla każdego studia
Obejmuje niestandardowe ustawienia wstępne miksu opracowane przez Marka Lewisa, Tue Madsen i Toontrack
Próbowali perkusiści Sean Reinert i Michel Svane
Obejmuje MIDI w wykonaniu Sean Reinert i Jay Postones (TesseracT)

CIEMNOŚĆ.
FARMA MRÓWEK.
Po zwykłym dwupiętrowym domu na przedmieściach Aarhus w Danii nie zgadniesz, że za jego skromną fasadą kryje się studio, w którym uwieczniono niezliczoną ilość klasyków metalu. Na czele był i zawsze był największym mojo tego miejsca - Tue Madsen. Mieliśmy szczęście, że udało mu się uchwycić jego wyjątkowy pokój, zanim niedawno przeniósł się do nowej lokalizacji.

WAŻNE CHWILE METALOWE.
Oto niewielki wybór albumów zabarwionych tym niepowtarzalnym Tue Madsen i Antfarm mojo, które są tak obecne w bibliotece dźwięków „Darkness”.

Heaven Shall Burn „Invictus” (2010)
Sick of It All „XXV Nonstop” (2011)
The Haunted „Unseen” (2011)

ZABAWNE FAKTY.
Sonic Ranch to największy na świecie kompleks mieszkalnych studiów nagrań (nieruchomość ma 2300 akrów!)
„Neve Room” (w którym nagrywaliśmy) ma największą konsolę Neve na świecie (80 kanałów 31105 mikrofonów pre / EQ i latających suwaków). Lewa strona tego rocznika Neve 8078 była oryginalną konsolą West Coast Motown. Później znalazł swój dom w studiu Madonny „Brooklyn”. Od tego czasu konsola została połączona z kolejnym 8078 i teraz jest na stałe w Sonic Ranch.
W studiach dostępnych jest ponad 80 gitar, wszystkie oznaczone rokiem. Niektóre godne uwagi gitary to Fender Nocaster z 1951 r., A także Gibson Les Paul Goldtop (wcześniej należący do G.E. Smitha).

BĘBNY.
Bębny dla każdej sesji zostały starannie dobrane odpowiednio przez Marka i Tue wraz z zespołem Toontrack. Celem było dostarczenie możliwie najszerszej palety tonów i różnic materiałowych. Oprócz zwykłych zestawów i kolekcji talerzy zarejestrowano duży wybór dodatkowych instrumentów.

"UWAGA! Po otrzymaniu licencji cyfrowej konsument tracić prawo do odstąpienia od umowy kupna, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827)."