Modal Electronics Cobalt8X‌ - Wirtualny syntezator analogowy ♦ 30 DNI NA ZWROT ♦ GWARANCJA DOOR-TO-DOOR ♦ SZYBKA WYSYŁKA

To ogłoszenie jest nieaktualne

Opis produktu:

Przedstawiamy AlgoRhythms dla COBALT8

Szukasz najwyższej kreatywności w rzeźbieniu dźwięku i twórczej ekspresji połączonej z niezrównaną sprawnością polirytmiczną? Nie szukaj dalej niż seria COBALT. W komplecie z aftertouch, kosztowną matrycą modów i 3-taktowymi LFO z możliwością synchronizacji (2 polifoniczne i 1 globalny), nie można zaprzeczyć, że presety rytmiczne są rozrzucone po fabrycznych bankach presetów oddzielnie od opakowania.


Stawiamy naszym projektantom dźwięku wyzwanie. Uzbrój społeczność modalną w pakiet ustawień wypełnionych pulsującymi teksturami, reagujący na subtelną modulację prawdziwie ekspresyjnego występu i mapowany do dotykowej kontroli, aby zmienić dźwięk w locie. Wynik: AlgoRhythms. Kolekcja 30 unikalnych dźwięków, 20 sekwencji, 25 rytmicznych dźwięków i 5 niezwykle ekspresyjnych łatek skoncentrowanych na wydajności, które pokazują czystą moc, jaką zapewnia aktualizacja oprogramowania w wersji 1.1.


Nowość w oprogramowaniu sprzętowym v1.1

Wraz z wprowadzeniem oprogramowania COBALT8 Firmware v1.1, użytkownicy mają dostęp do sześciu nowych, unikalnych algorytmów mocno skoncentrowanych na modelach oscylacji FM i AM wraz z podwójnymi elementami sterującymi zapewniającymi precyzyjne rzeźbienie dźwięku. Te nowe algorytmy obejmują:


FM Saw:Square: Modulacja częstotliwości przy użyciu Sawtooth jako nośnika i Square jako modulatora z pełną kontrolą nad głębokością FM (A) i współczynnikiem częstotliwości modulatora (B)

FM Square: Square: Modulacja częstotliwości przy użyciu kwadratu jako nośnika i modulatora z pełną kontrolą nad głębokością FM (A) i współczynnikiem częstotliwości modulatora (B)

FM Tri:Square: Modulacja częstotliwości przy użyciu trójkąta jako nośnika i kwadratu jako modulatora z pełną kontrolą nad głębokością FM (A) i współczynnikiem częstotliwości modulatora (B)

Noise AM Saw: Amplituda fali piłokształtnej modulowana przez filtrowane źródło szumu z pełną kontrolą nad AM Depth (A) i Noise filter cutoff (B)

Noise AM Square: amplituda fali prostokątnej modulowana przez filtrowane źródło szumu z pełną kontrolą nad AM Depth (A) i Noise filter cutoff (B)

Noise AM Tri: amplituda fali trójkątnej modulowana przez filtrowane źródło szumu z pełną kontrolą nad głębokością AM (A) i odcięciem filtra szumu (B)

Ponadto oprogramowanie sprzętowe w wersji 1.1 dodaje szereg nowych aktualizacji funkcji i ulepszeń przepływu pracy, w tym tryb zegara głównego do ciągłego wysyłania informacji zegara MIDI do kompatybilnych urządzeń peryferyjnych studyjnych. Pełne zestawienie ulepszeń wprowadzonych przez aktualizację oprogramowania sprzętowego 1.1 można znaleźć w informacjach o wydaniu.

OPIS:

Polifonia

  • Prawdziwa polifonia 8-głosowa

Oscylatory

  • 64 wirtualno-analogowe oscylatory o wysokiej rozdzielczości, do 8 na głos,
  • Dwie niezależne grupy oscylatorów z przebiegami sinusoidalnymi, impulsowymi, trójkątnymi, piłokształtnymi, 34 różne algorytmy, w tym: złożone techniki syntezy analogowej, wbudowana modulacja krzyżowa (SYNC, RM i wiele innych), PWM, płynne morfowanie pomiędzy falami VA, filtrowany szum,
  • Rozszerzony dryf oscylatora

Filtr

  • Czterobiegunowy filtr drabinkowy z możliwością morfowania z rezonansem i czterema przełączanymi konfiguracjami,
  • Tryby rezonansu i zrównoważonych filtrów

Modulacja

  • Trzy dedykowane generatory obwiedni dla AMP, MOD i FILTER, do których można uzyskać dostęp niezależnie lub do wszystkich trzech jednocześnie, w tym wersje ujemne (odwrócone) dla MOD i FILTER ENV,
  • Trzy LFO z prędkością dźwięku z synchronizacją tempa (dwa poli, jeden globalny) z siedmioma różnymi kształtami,
  • Osiem przypisywalnych slotów modulacyjnych i cztery dodatkowe stałe ścieżki modulacyjne dla wspólnych przypisań z 12 źródłami modulacji i 55 miejscami docelowymi modulacji

Sekwencer i arpeggiator

  • Sekwencer czasu rzeczywistego z 512 nutami z trybem polifonicznym i możliwością modulacji czterech parametrów (Delay FX, LFO, sekwencer i arpeggiator mogą być taktowane wewnętrznie lub zewnętrznie),
  • Wbudowany wyrafinowany programowalny arpeggiator z 32 krokami z możliwością spoczynku do 2048 kroków przed powtórzeniem

FX

  • Trzy niewiarygodnie potężne niezależne i konfigurowane przez użytkownika silniki stereo FX dla chorusa, phasera, flangera (pozytywny), flangera (negatywny), tremolo, LoFi, rotary, delaya stereo, delaya ping-pong, delaya X-Over i pogłos, które można ustawić w dowolnym porządku,

Pamięć użytkownika

  • Presety: 500, wszystkie w pełni edytowalne i dostarczane z 300 programami fabrycznymi,
  • Sekwencer: 100 sekwencji, które można połączyć z dowolnym presetem w celu szybkiego ładowania aranżacji,
  • FX: 100 presetów
  • Osiem slotów Quick Recall dostępnych z panelu do szybkiego ładowania ulubionych poprawek,

Sterowanie i wydajność

  • Wysokiej jakości 61-klawiszowa klawiatura FATAR TP / 9S z dynamiką i funkcją aftertouch,
  • 29 enkoderów, 24 przyciski,
  • Czteroosiowy joystick, który można przypisać do szerokiej gamy miejsc modulacji i praktycznie „zablokować” w razie potrzeby,
  • Wiele trybów klawiatury (Mono, Poly, Unison 2, Unison 4, Unison 8, Stack 2 i Stack 4),
  • Glide / Portamento z trybami legato i staccato,

Obudowa i wyświetlacz

  • Obudowa ze stali i aluminium gotowa znieść trudy trasy,
  • Duży 1,54-calowy wyświetlacz OLED zapewnia natychmiastową wizualną informację zwrotną przez cały czas odtwarzania / edycji,

Wejścia i wyjścia

  • 2x niezbalansowane wyjścia TS 6,3 mm (1/4”) (L / R),
  • Stereofoniczne wyjście słuchawkowe 6,3 mm (1/4”),
  • Wejście stereo 3,5 mm (1/8”) z możliwością kierowania przychodzącego dźwięku przez FX,
  • Gniazdo pedału sustain 6,3 mm (1/4”),
  • Gniazdo pedału ekspresji 6,3 mm (1/4”),
  • Wejście i wyjście 3,5 mm (1/8”) analogowej synchronizacji zegara (skonfigurowane zgodnie ze specyfikacją KORG / Teenage Engineering),
  • Wejście i wyjście MIDI DIN,
  • Połączenie (plug&play) MIDI przez USB do komputera hosta lub tabletu

Zasilanie

  • DC 9,0 V; 1,5 A

Oprogramowanie do edycji

  • Darmowy edytor oprogramowania MODALapp do systemów macOS, Windows, iOS i Android,
  • Wtyczka MODAL umożliwiająca dostęp do COBALT8X w cyfrowej stacji roboczej audio (DAW), z dostępnymi wersjami VST3 i AU,

Ogólne

  • Wymiary (dł. x szer. x wys.): 85,5 x 30 x 10 cm,
  • Waga: 9 kg

OPIS SZCZEGÓŁOWY


Więcej niż analog

Opierając się na tradycji ciepłych i mocnych brzmień syntezatorowych w stylu analogowym, stworzonych przez legendarne syntezatory z przeszłości, COBALT8X uwalnia pełen twórczy potencjał analogowych fal. Ten potężny, inspirujący instrument na nowo odkrywa estetykę dźwięków analogowych i zaprasza muzyków, producentów i projektantów dźwięku do odkrywania nowej ery wirtualnych i analogowych tekstur syntezatorów, znacznie wykraczających poza granice jego przodków.


Oprócz innowacyjnego silnika oscylatora COBALT8X dodaliśmy nowy 4-biegunowy filtr drabinkowy z możliwością zmiany kształtu. W połączeniu z niezrównanymi opcjami modulacji Modal, inspirującym sekwencerem w czasie rzeczywistym / krokowym, energetyzującym arpeggiatorem, 61-klawiszową klawiaturą Premium FATAR, MPE, efektami studyjnej jakości i integracją z MODALapp, COBALT8X jest idealnym syntezatorem dla każdego, kto chce wszechstronnego instrumentu do muzyki elektronicznej, który nie tylko odtwarza klasyczne brzmienia syntezatorów, ale też pozwala wkroczyć w nowe wymiary dźwiękowe.


Osiem prawdziwych głosów polifonicznych kusi muzyków do układania szerokich pasaży lub bogatych akordów syntezatorowych, podczas gdy monofoniczny bas lub linia prowadząca, grana na 64 oscylatorach, może wstrząsnąć ścianami każdego stadionu. Dzięki nowatorskim funkcjom tworzenia dźwięków każdy entuzjasta syntezatorów może wzbogacić swoje brzmienia o takie, których żaden inny syntezator nie jest w stanie wygenerować.


Dwie niezależne grupy oscylatorów z maksymalnie 4 oscylatorami, z których każda generuje nie tylko potężne wirtualne analogowe dobro, ale jak w żadnym innym syntezatorze wcześniej dostępne są 34 unikatowe złożone algorytmy, takie jak synchronizacja, modulacja pierścieniowa, morfing kształtu fali i wiele innych, które zwiększają kreatywne opcje dźwięki syntezatora nowej generacji. Każdy algorytm ma prostą w użyciu parę elementów sterujących dobranych tak, aby pasowały do konkretnego algorytmu lub charakteru, zapewniając muzykom od razu moc tradycyjnie złożonych modulacji oscylatorów lub procesów.


Nowo zaprojektowany, samoscylujący, 4-biegunowy filtr drabinkowy Morphable z rezonansem COBALT8X zapewnia więcej ciepła. Przełączaj się między czterema różnymi trybami filtrów, bądź kreatywny dzięki filtrowi Notch i twórz niezwykłe tekstury syntezatora za pomocą opcji Phasor. Dwie różne cechy pozwalają zaszczepić bardziej subtelne zachowanie lub przetworzyć dźwięk z czystą, surową mocą.


Trzy elastyczne LFO (2x polifoniczne) można skierować do ogromnej liczby miejsc docelowych za pomocą macierzy modulacji i zsynchronizować z tempem wewnętrznym lub zewnętrznym. Trzy dedykowane obwiednie dla filtra, wzmacniacza i modulacji pozwalają na pełną kontrolę nad dynamiką i ekspresją. Przełączalne typy obwiedni zapewniają większe możliwości dostosowania obwiedni do określonych celów dźwiękowych. Zaawansowana 12-gniazdowa macierz modulacji COBALT8 umożliwia łatwe przypisanie złożonych tras modulacji, aby dźwięk ewoluował. Wstępnie ustawione są cztery popularne trasy modulacji, aby zwolnić miejsce na bardziej ekscytujące pomysły.


Zintegrowany 512-dźwiękowy sekwencer Realtime / Step z czterema potężnymi ścieżkami animacji zachęca do komponowania masywnych i złożonych wzorów melodycznych. Polifoniczny 64-dźwiękowy tryb sekwencera krokowego umożliwia łatwe wprowadzanie kroków dla wartości nut i animacji. Wiele trybów wyzwalania sekwencera jest połączona z potężnym wbudowanym arpeggiatorem (programowalnym do 32 kroków) i funkcjami wykonawczymi, takimi jak Chord Hold, Inversions, Transpose, Sustain Latch.


Profesjonalni klawiszowcy pokochają wytrzymałą stalowo-aluminiową obudowę COBALT8X oraz pełnowymiarową 61-klawiszową klawiaturę FATAR. Klawisze obsługują funkcję aftertouch i zapewniają płynną akcję. Aby uzyskać bezpośredni dostęp do parametrów, COBALT8X ma 29 enkoderów, 24 przyciski i joystick X / Y do regulacji wysokości dźwięku lub modulacji, a obsługa MPE oferuje nowe sposoby twórczej ekspresji dla wyrafinowanych wykonawców.


Całkowicie przekształć swoje dźwięki dzięki wbudowanemu silnikowi efektów stereo. COBALT8X jest wyposażony w 3-gniazdowy silnik FX z dogłębnym programowaniem efektów. Aby dopracować dźwięk, w sumie 11 algorytmów FX dodaje charakteru i głębi, w tym Chorus, Phaser, Flanger (Pos), Flanger (Neg), Tremolo, LoFi, Rotary, Stereo Delay, Ping-Pong Delay, X-Over Delay i Reverb.


Ustawiony do grania w dowolnym środowisku syntezatora, COBALT8X jest wyposażony we wszystkie wymagane połączenia fizyczne. Kontroluj syntezator za pomocą USB, monitor ze słuchawkami lub za pomocą dedykowanych wyjść liniowych, synchronizuj z zewnętrznym sprzętem za pomocą pełnowymiarowego wejścia i wyjścia MIDI lub wejścia lub wyjścia synchronizacji 3,5 mm i przejmij kontrolę nad dźwiękiem za pomocą wbudowanego efektu Sustain i wejść ekspresji. Łącząc w łańcuch dowolne dwa urządzenia COBALT8X, liczbę głosów można łatwo podwoić do 16, a oscylatorów do 128.


Jest dużo miejsca do przechowywania presetów, efektów i utworzonych sekwencji. Po wyjęciu z pudełka 300 z łącznej liczby 500 presetów jest wypełnionych fabrycznymi presetami, starannie zaprogramowanymi przez jednych z najwybitniejszych projektantów dźwięku na świecie. Można zapisać sto niestandardowych konfiguracji efektów i sekwencji, aby je zastosować do dowolnego dźwięku podczas wykonywania.


Bezpłatna aplikacja MODALapp zapewnia wygodę edycji na ekranie komputera lub urządzenia mobilnego. Dostępny jako samodzielna aplikacja dla systemów macOS, Windows, iOS, iPadOS lub Android oraz w formatach wtyczek VST3 i AU, jest idealnym towarzyszem dla entuzjastów syntezatorów, którzy chcą zagłębić się we wszystkie parametry formowania dźwięku i wydajności, aby stworzyć własne, charakterystyczne dźwięki. Przydaje się także do tworzenia kopii zapasowych presetów i sekwencji oraz zarządzania nimi.