‌Sequential Pro 3 - Analogowy syntezator monofoniczny ♦ 30 DNI NA ZWROT ♦ GWARANCJA DOOR-TO-DOOR ♦ SZYBKA WYSYŁKA

To ogłoszenie jest nieaktualne

Opis produktu:

‌Dziedzictwo trzech pokoleń

Monofoniczne syntezatory Sequential Pro 1 i Pro 2 osiągnęły w swoim czasie status niemal legendy. Było więc naturalne, że wykorzystaliśmy ich mocne strony z jeszcze bardziej godnym następcą. Wejdź do Pro 3, 2-VCO + wavetable syntezator mono / parafoniczny Sequential - nowy wzorzec surowej mocy dźwiękowej i niezrównanej wszechstronności.

Moc 3

Pro 3 ma trzy oscylatory, trzy filtry vintage, trzy LFO, cztery zapętlone obwiednie, masywną 32-slotową matrycę modów i sekwencer 16 x 16 x 4. Dorzuć podwójne efekty cyfrowe i cztery wejścia i wyjścia napięcia sterującego, a otrzymasz niezwykle potężny instrument, którego programowanie jest równie ekscytujące jak gra.

Klasyk nowej generacji

Pro 3 to hybryda solidnej, oldschoolowej syntezy analogowej połączonej z wszechstronną technologią cyfrową. Jego dwa oscylatory sterowane napięciem zapewniają ciepło i obecność, podczas gdy trzeci oscylator falowalny zapewnia cyfrową krawędź i ziarnistość. Z 32 tablicami po 16 fal każda i morfingiem fal, możliwości tonalne są ogromne. Dostrojone sprzężenie zwrotne z grunge'em i analogowe zniekształcenia zapewniają na żądanie paskudność klasy przemysłowej.

Trzy filtry oparte na klasycznych wzorach

Sercem ballsy dźwięku Pro 3 są jego filtry w stylu vintage. Filtr 1 to czterobiegunowa konstrukcja dolnoprzepustowa oparta na filtrze Prophet-6. Filtr 2 to klasyczny tranzystorowy filtr drabinkowy z opcjonalną kompensacją rezonansu, aby zachować jego niski poziom. Filtr 3 to klasyczna, dwubiegunowa konstrukcja ze zmiennym stanem, oparta na filtrze OB-6, który można w sposób ciągły zmieniać od pracy dolnoprzepustowej, wycinającej i górnoprzepustowej, z opcjonalnym trybem pasmowym. Dodatkowa kontrola jazdy zapewnia jeszcze większą siłę uderzenia, gdy naprawdę chcesz zejść i zabrudzić się.

Ekspresyjne sekwencjonowanie

Prawdopodobnie najpotężniejszym narzędziem wydajnościowym Pro 3 jest jego sekwencer. Z 16 ścieżkami, 16 krokami i 4 frazami, oferuje zarówno wejście w czasie rzeczywistym, jak i krok, zapadkę, zmienną długość bramki i sekwencji, wiele trybów odtwarzania i działanie parafoniczne. Synchronizuje się również z zegarem MIDI i zewnętrznym wejściem audio oraz napięciami sterującymi wejściami / wyjściami. Oprócz nut, ścieżki sekwencji mogą kontrolować dowolny parametr w 171-docelowej macierzy modulacji.

Dobrze współgra z modułami

Elastyczna architektura Pro 3 otwiera drzwi nie tylko do przetwarzania zewnętrznego dźwięku, ale także do łączenia się z syntezatorami modułowymi poprzez 4 wejścia / wyjścia napięcia sterującego na tylnym panelu i dedykowane wyjście bramki. Napięcia sterujące mogą być przypisywane i kierowane z poziomu macierzy modulacji i mogą działać z szybkością audio w celu uzyskania ekstremalnych efektów modulacji. Niektóre z wielu parametrów, które można wysłać na wyjścia CV, obejmują oscylatory, LFO, obwiednie i ścieżki sekwencera, dzięki czemu Pro 3 może stać się centralnym centrum konfiguracji modułowej lub multi-syntezatorowej.

Efekty, obwiednie, LFO, arpeggiator i ekstremalna modulacja

Sekcja efektów w Pro 3 zapewnia opóźnienia, pogłosy, efekty w dziedzinie czasu, takie jak chorus / phasing / flanging i inne. Istnieją cztery generatory obwiedni z możliwością zapętlenia, trzy synchronizowalne LFO z przesunięciem fazowym i przesunięciem fazowym, w pełni funkcjonalny arpeggiator oraz 32-gniazdowa macierz modulacji z dziesiątkami źródeł modulacji i ponad setką miejsc docelowych.

Operacje monofoniczne i parafoniczne

Pro 3 został zaprojektowany jako super-mocny monosynth, ale jest również wszechstronnym 3-głosowym syntezatorem parafonicznym. To sprawia, że ​​granie 3-nutowych akordów jest nie tylko możliwe, ale przy kreatywnym wykorzystaniu efektów i pewnej modulacji per-oscylator jest bardzo ekspresyjne.

Umieść całą tę moc dźwiękową w trzyoktawowej, półważonej klawiaturze z funkcją velocity i channel aftertouch, dodaj podświetlane koła pitch-bend i modulacji oraz wrażliwy na lokalizację suwak dotykowy i masz jeden z najbardziej inspirujących syntezatorów, jakie kiedykolwiek stworzono.


SPECYFIKACJA


3 oscylatory

Dwa oscylatory analogowe, sterowane napięciem,

Jeden oscylator cyfrowy oparty na DSP (cyfrowym procesorze sygnału),

Oscylatory analogowe generują trzy klasyczne kształty fal: trójkątny, piłokształtny, impulsowy, każdy ze zmienną modulacją kształtu/szerokości impulsu,

Cyfrowy oscylator generuje 32 cyfrowe tablice fal po 16 fal każda z możliwością morfingu, oraz fale o klasycznych kształtach: sinusoidalną, trójkątną, piłokształtną, impuls o zmiennej szerokości, oraz super-piłę,

Cyfrowy oscylator 3 może działać jako oscylator niskich częstotliwości (LFO) i generować złożone modulacje oparte na falach,

Generator białego szumu,

Twarda synchronizacja: funkcja Glide w każdym oscylatorze, parametr Oscillator Slop

3-głosowa parafoniczna grywalność

Trzygłosowy tryb parafoniczny z indywidualnie bramkowanymi obwiedniami na każdy oscylator z osobna

3 filtry

Trzy klasyczne typy filtrów,

Filtr 1 to 4-biegunowy, dolnoprzepustowy filtr Prophet-6 ™, nachylenie charakterystyki: 24 dB na oktawę,

Filtr 2 to klasyczny filtr 4-biegunowy, tranzystorowy filtr drabinkowy z opcjonalną kompensacją rezonansu, o nachyleniu charakterystyki 24 dB na oktawę,

Filtr 3 to dwubiegunowy, filtr OB-6™ z płynnie zmienianą charakterystyką odcięcia. Może on być w sposób ciągły przełączany między pracą w trybie dolnoprzepustowym, notch i górnoprzepustowym, z opcjonalnym trybem pasmowym. Nachylenie charakterystyki: 12 dB na oktawę.

3 LFO

Trzy oscylatory niskiej częstotliwości LFO, każdy z możliwością synchronizacji oraz z phase offset i slew,

Pięć kształtów fal: trójkątny, piłokształtny, piłokształtny odwrócony, kwadratowy i S&H (sample & hold)

4 obwiednie

Cztery obwiednie ADSR z opóźnieniem (filtr, sterowany napięciem wzmacniacz VCA oraz dwie obwiednie pomocnicze),

Każdą z obwiedni można dowolnie przypisywać do wielu punktów modulacji,

Wszystkie obwiednie posiadają funkcję powtarzania/zapętlania.

Efekty cyfrowe

Podwójne efekty cyfrowe,

Delay stereo, delay BBD, chorus, flanger, phaser, ring mod, klasyczny efekt wirującego głośnika, przesterowania (distortion), filtr górnoprzepustowy, super plate reverb

Feedback i distortion

Niezwykle grunge’owy analogowy distortion pozwala osiągnąć wyjątkowo agresywną destrukcję brzmienia,

Programowalne zniekształcenia analogowe

32-slotowa matryca modulacji

32-slotowa matryca modulacji z ponad 46 źródłami i 171 destynacjami,

Przyciski przypisania modulacji pozwalają w sposób szybki i łatwy kierować modulację do określonych destynacji,

Matryca modulacji może pracować z prędkościami próbkowania audio.

4 sterowane napięciem wejścia i wyjścia CV oraz wyjście Gate

Cztery sterowane napięciem (CV) wejścia / wyjścia przeznaczone są dla syntezatorów modułowych i innych kompatybilnych z CV urządzeń,

Wiele spośród parametrów, które mogą być wysyłane na wyjścia CV, może pochodzić z oscylatorów, LFO, obwiedni, ścieżek sekwencera i dowolnego innego źródła w matrycy modulacji. Sterowanie CV działa z prędkościami próbkowania audio,

Bramka wyjściowa (Gate Out) służy do wyzwalania urządzeń zewnętrznych kompatybilnych z CV. Dowolne wejście CV może być użyte jako bramka wejściowa (Gate In).

16-ścieżkowy sekwencer

Zaawansowany sekwencer z trzema trybami: normalnym (normal), bramkowanym (gated) i wyzwalającym (trigger),

16 ścieżek i cztery 16-krokowe frazy z możliwością łączenia (link),

Ratcheting, ustawienia czasu trwania (duration) i prędkości (velocity) dla każdego kroku sekwencera,

Kilka trybów odtwarzania: do przodu, do tyłu, do przodu/do tyłu, losowo,

Obsługuje możliwość wprowadzania danych w czasie rzeczywistym/krokowo, sekwencje „rest”, zmienną długość sekwencji,

Synchronizuje się z zegarem MIDI oraz z zewnętrznymi wejściami audio i CV,

Sekwencje można swobodnie przypisywać do dowolnej destynacji.

Arpeggiator

Wyrafinowany arpeggiator wyposażony w tryby: up, down, up+down, random (losowo), assign (przypisz),

Synchronizuje się z zegarem MIDI oraz zewnętrznymi wejściami audio i CV,

Re-latching arpeggiation,

Działa zbieżnie z sekwencerem, gdy w arpeggiatorze stosowane są wzorce automatyzacji parametrów.

Sterowanie

Zestaw ponad 60 gałek i 70 przycisków stwarza dogodne warunki do głębokiej i wszechstronnej edycji, a jednocześnie ogranicza do minimum konieczność nurkowania w menu,

Podświetlane kółka pitch-bend i modulacji zapewniają płynną, precyzyjną regulację i są dobrze widoczne, nawet gdy sytuacja wymaga oszczędnego oświetlenia,

Niezależnie regulowany górny i dolny zakres kółka pitch,

Suwak dotykowy z czujnikiem położenia i możliwością blokady,

Pełnowymiarowa, półważona, 5-oktawowa klawiatura premium Fatar z kontrolą siły nacisku i kanałem aftertouch (kanał mono).

Zawartość pamięci

512 programów użytkownika i 512 programów fabrycznych,

Tryb playlisty pomocny do generowania łatwo dostępnych zestawów ulubionych programów

Wejście/wyjście

1 MIDI In, 1 MIDI Out i 1 port przelotowy MIDI Thru / Out 2,

Gniazdo USB do dwukierunkowej komunikacji MIDI,

4 wejścia CV (4 x gniazdo 1/8″ ) z zakresem napięć od -10 V do +10 V,

4 wyjścia CV (4 x gniazdo 1/8″) z zakresem napięć od -10 V do + 10 V,

1 bramka wyjściowa (Gate Out) (gniazdo 1/8″),

1 wejście dla pedału sustain,

Wejście dla pedału ekspresji,

1 wejście dla sygnału zewnętrznego (gniazdo jack 1/4″),

Główne wyjście stereo (2 x gniazdo jack 1/4″),

Wyjście słuchawkowe (gniazdo stereo jack 1/4″)

Zasilanie

1 uniwersalne gniazdo IEC AC do podłączenia zasilania z sieci,

Urządzenie przystosowane jest do zasilania napięciem z sieci 240 V, 50 – 60 Hz,

Maksymalny pobór mocy: 30 W

Dane fizyczne

Wysokiej jakości 3-oktawowa, półważona klawiatura Fatar,

Wymiary (dł. x szer. x wys.): 67,7 cm x 33,8 cm x 12,5 cm,

Waga: 7,25 kg