RME Digiface AES - Interfejs Audio USB 2.0

To ogłoszenie jest nieaktualne

Opis produktu:

OPIS SZCZEGÓŁOWY

Digiface AES to profesjonalny, zasilany z magistrali 14-wejściowy i 16-wyjściowy interfejs USB 2.0 z 2 uniwersalnymi analogowymi kanałami wejściowymi mikrofonowymi/liniowymi i 4 analogowymi kanałami wyjściowymi (2 x XLR, jedno wyjście słuchawkowe TRS) uzupełniającymi jego sekcję cyfrowych wejść i wyjść. Dzięki doskonałemu zestawowi złączy cyfrowych, SteadyClock FS, w pełni samodzielnej pracy i wbudowanemu korektorowi parametrycznemu Digiface AES wyróżnia się jako doskonałe rozwiązanie typu „wszystko w jednym” do nagrywania i odtwarzania źródeł cyfrowych i analogowych, a także wszechstronnego odtwarzania/monitorowania za pośrednictwem TotalMix FX.


Zasilanie przez USB w połączeniu z wszechstronnością analogowych wejść/wyjść

Na głównych wejściach RME wykorzystuje sprawdzone przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe w konfiguracji combo XLR z interfejsu Babyface Pro FS. Dwa cyfrowo sterowane przedwzmacniacze zapewniają indywidualnie włączane zasilanie fantomowe 48V. Obwody te posiadają zakres wzmocnienia 75 dB regulowany co 1 dB (w tym także tłumik sterowany przekaźnikiem, co daje wyjątkowo niski poziom szumów – EIN), jak również zabezpieczenie przed przeciążeniem oraz wzmocnienie wystarczające nawet dla mikrofonów o najniższym poziomie sygnału.


Z tyłu urządzenia Digiface AES znajdują się 2 symetryczne wyjścia analogowe (męskie XLR) do podłączania wzmacniaczy mocy, aktywnych monitorów lub do nagrań. Wyjście słuchawkowe umożliwia dodatkowe i niezależne monitorowanie w wysokiej jakości, zapewniając wystarczającą moc wyjściową i głośność na słuchawkach o wysokiej i niskiej impedancji.


Wszechstronne możliwości wykorzystania wejść i wyjść cyfrowych

Kompleksowy zestaw cyfrowych wejść/wyjść, skupiony wokół wejścia i wyjścia AES/EBU na złączu XLR, obejmuje również koncentryczny SPDIF, optyczny SPDIF lub 8-kanałowy ADAT. Wszystkie wejścia/wyjścia mogą być używane jednocześnie, dzięki czemu zamieniają urządzenie w uniwersalny interfejs do wszystkiego, który odbiera i wysyła wszystkie popularne cyfrowe formaty audio. Zintegrowany konwerter częstotliwości próbkowania (SRC) można przełączyć na jedno z trzech wejść, aby rozwiązać problemy z taktowaniem i dostosować się do innych częstotliwości próbkowania. Dzięki temu urządzenie może być np. zsynchronizowane z zegarem AES z głównego źródła i jednocześnie niezależnie odbierać sygnał SPDIF. Pakiet uzupełnia wejście/wyście MIDI, które jest dostępne za pomocą dołączonego kabla rozgałęźnego.


W pełni niezależna funkcjonalność

Wygodny i bezpośredni dostęp do wszystkich funkcji urządzenia bezpośrednio z panelu przedniego. Cztery przyciski, enkoder, czytelny kolorowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości oraz przemyślana struktura menu pozwalają użytkownikowi na szybką zmianę i konfigurację ustawień urządzenia.


W pamięci wewnętrznej można zapisać sześć różnych konfiguracji urządzenia. Dzięki nim interfejs przekształca się w zupełnie inne urządzenia za pomocą prostego wciśnięcia przycisku, co jest szczególnie przydatne w trybie samodzielnym. Ponadto TotalMix FX może być również sterowany zewnętrznie poprzez MIDI.


W zestawie potężne aplikacje do miksowania, monitorowania i pomiarów

Digiface AES zawiera również potężny cyfrowy mikser pracujący w czasie rzeczywistym, TotalMix FX. Umożliwia on w pełni niezależne krosowanie i miksowanie kanałów wejściowych i odtwarzania do wszystkich wyjść fizycznych. Niezależne submiksy stereo oraz obszerna sekcja Control Room oferują niezrównane możliwości monitorowania i wszechstronny routing.


TotalMix Remote zwiększa moc interfejsów RME przez umożliwienie zdalnego sterowania z urządzeń iOS oraz komputerów PC/Mac. Dzięki uproszczonej konfiguracji – wystarczy wpisać adres IP komputera, którym chciałbyś sterować przy pomocy TotalMix Remote – użytkownicy mogą szybko ustawiać wszystkie parametry TotalMix FX na głównym systemie, chodząc po studiu z tabletem lub z reżyserki znajdującej się w innym miejscu obiektu.


RME USB – Przenoszenie dźwięku z najniższą latencją i przy wiodącej w branży stabilności

Korzystaj ze swojego interfejsu audio RME na komputerach Mac i PC dzięki niezawodnym, stabilnym i regularnie aktualizowanym sterownikom. Ponieważ RME Audio tworzy własny rdzeń interfejsu, nie jest uzależnione od stron trzecich w zakresie aktualizacji, modyfikacji lub poprawek błędów, dzięki czemu klienci mogą korzystać z najnowszych systemów operacyjnych bez przerw i opóźnień.


‌Wejścia analogowe

Wejście mikrofonowe/liniowe: 1-2, XLR

  • Wejście: XLR, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejścia symetrycznego przy 1 kHz: 2 kΩ, tłumik 5,3 kΩ
  • Impedancja wejścia niesymetrycznego przy 1 kHz: 1kΩ, tłumik 2,6 kΩ
  • Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +8 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -57 dBu
  • Zakres wzmocnienia: 65 dB
  • EIN: -129 dBu A-ważona, wzmocnienie 60 dB, 150 Ω, 20 Hz – 20 kHz
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR): 113 dB RMS nieważone, 115 dBA
  • Pasmo przenoszenia przy 44,1 kHz, -0,1 dB: 16 Hz – 20,4 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 7 Hz – 45,8 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 88 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 5 Hz – 20,4 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 96 kHz, -0,5 dB: 2,5 Hz – 45,8 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 88 kHz
  • THD: < -110 dB, < 0,0003 %
  • THD+N: < -106 dB, < 0,0005 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB

Wejście TRS 1-2

Jak XLR, z wyjątkiem:

  • Wejście: 6,3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejściowa przy 1 kHz: 12 kΩ (sygnał symetryczny), 18 kΩ(sygnał niesymetryczny)
  • Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +24 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -41 dBu
  • Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 2 Hz – 20,3 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 1,5 Hz – 44,3 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 1 Hz – 70 kHz

DA, Wyjście liniowe 1-2

  • Wyjście: XLR, symetryzowane elektronicznie
  • Przełączany poziom wyjściowy: +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +19 dBu: 120 dB (AES17), 123 dBA
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +13 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +4 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 20,7 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 45 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 0 Hz – 90,8 kHz
  • THD: < -110 dB, < 0,0003 %
  • THD+N: < -110 dB, < 0,0003 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB
  • Impedancja wyjściowa: 300 Ω

DA – Stereofoniczne wyjście słuchawkowe (7-8)

jako DA, z wyjątkiem:

  • Wyjście: TRS 6,3 mm, niesymetryczne
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, High: +13 dBu
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Low: +7 dBu
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu High: 120 dB (AES17), 122 dBA
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu Low: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Impedancja wyjściowa: 5 Ω
  • Maksymalna moc na kanał, przy obciążeniu 32 Ω, 0,1% THD: 80 mW
  • THD+N przy obciążeniu 32 Ω: -105 dB, 0,0005%

MIDI

  • 1 x we/wy MIDI poprzez kabel rozgałęźny 2 x DIN (5-pinowe)
  • Izolowane galwanicznie przez optoizolator
  • Tryb Hi-speed: Jitter i czas reakcji zwykle poniżej 1 ms
  • Oddzielne 128 bajtowe FIFO dla wejścia i wyjścia

Cyfrowe

  • Zegary cyfrowe: Wewnętrzny, AES, SPDIF, ADAT
  • Tłumienie jittera w zegarach zewnętrznych: > 50 dB (2.4 kHz)
  • Efektywny wpływ zniekształceń jittera zegara na konwersję AD i DA: prawie zerowy
  • Digital Bitclock PLL dla bezproblemowej synchronizacji ADAT
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania: od 28 kHz do 200 kHz

Wejścia cyfrowe

AES/EBU

  • 1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
  • Zgodność z SPDIF (IEC 60958)
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)

Koncentryczne SPDIF

  • 1 x RCA, zgodne z IEC 60958
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)

Optyczny ADAT

  • 2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
  • Standard: 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity/96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity/192 kHz
  • Bitclock PLL zapewnia doskonałą synchronizację nawet przy płynnej zmianie częstotliwości próbkowania (varispeed)
  • Zakres synchronizacji: 31,5 kHz – 50 kHz
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (2,4 kHz)

SRC

  • Wejścia AES, koncentryczne SPDIF lub optyczne SPDIF (przełączane)
  • 2 kanały, od 32 do 192 kHz
  • Maks. współczynnik konwersji. 1:7 i 7:1
  • THD+N: -139 dB
  • Zakres dynamiczny (DR): 139 dB (AES17), 142 dBA
  • Latencja: 109 próbek, 2,47 ms przy 44,1 kHz, 1,14 ms przy 96 kHz, 0,57 ms przy 192 kHz

Wyjścia cyfrowe

AES/EBU

  • XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992
  • Impedancja wyjściowa: 5 Vss
  • Format profesjonalny zgodnie z AES3-1992-4
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania od 28 kHz do 200 kHz

Koncentryczne SPDIF

  • 1 x RCA, zgodne z IEC 60958
  • Impedancja wyjściowa: 0,7 Vss
  • Format konsumencki SPDIF zgodnie z IEC 60958
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania od 28 kHz do 200 kHz

ADAT

  • 1 x TOSLINK
  • Standard: 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity/ 96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity / 192 kHz

Ogólne

  • Zasilanie: Zasilanie z magistrali USB lub za pomocą zasilacza zewnętrznego
  • Typowy pobór mocy: 3 W
  • Prąd przy zasilaniu zewnętrznym 12 V: 250 mA (3 W)
  • Wymiary (SxWxG): 215 x 44 x 130 mm
  • Waga: 880g
  • Zakres temperatur: +5° do +50° C
  • Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji