Clavia Nord lead A1 - syntezator

To ogłoszenie jest nieaktualne

Opis produktu:

Nord Lead A1 – syntezatorNiesamowicie brzmiący syntezator z technologią modelowania obwodów analogowych, wyposażony w uproszczony, lecz dający potężne możliwości panel sterowania. To instrument, który świetnie sprawdzi się w każdym gatunku muzyki, na scenie i w studio. Jego przemyślany i intuicyjny interfejs, który powstał w odpowiedzi na prośby profesjonalnych użytkowników jest jednocześnie prosty i wyrafinowany. Jak nigdy, zachęca do eksperymentów z brzmieniami, które można błyskawicznie tworzyć i modyfikować. Nord Lead A1 posiada wysokiej klasy klawiaturę Fatar z 49-klawiszami o bardzo szybkiej reakcji.Nord Lead A1 posiada nowy, potężny silnik wirtualnej syntezy analogowej, odtwarzający analogową ścieżkę sygnału z niespotykanym realizmem, pozwalając doświadczyć bardzo szerokiej gamy brzmień. Z 26-głosową polifonią i 4 sekcjami syntezatora pracującymi jednocześnie, A1 daleko przewyższa często spotykane obecnie cyfrowe repliki klasycznych syntezatorów.Lead A1 umożliwia łatwiejsze niż kiedykolwiek tworzenie brzmień dzięki nowej, unikalnej sekcji oscylatorów, predefiniowanej matrycy modulacji i uproszczonym obwiedniom ADR.Najważniejsze cechy:Oscylatory: Unikalny projekt oscylatorów 8 konfiguracji oscylatorów Kontrola parametrów Pitch, Detune, Shape, Sync, AM, Noise, Sub Mix, FM Tradycyjne analogowe oraz cyfrowe przebiegi fal Funkcja UnisonModulacje: LFO z 5 przebiegami fal Obwiednia modulacji LFO jako dodatkowa obwiednia modulacjiFiltry: Filtry dolnoprzepustowe 12 i 24 dB Filtry wysoko przepustowe i band pass Symulacje filtrów tranzystorowego i drabinkowego z syntezatorów MiniMoog i Roland TB-303Efekty: Ensemble, Chorus, Phaser, Flanger, Ring Modulator, Drive4-częściowy multitimbralZegar Master Clock do synchronizacji arpeggiatora, LFO i DelayaFunkcja Morph sterowana kołem modulacji i dynamikąUSB MIDIMutatorPrzycisk LikeTryb Extra Fat UnisonSekcja oscylatorówNowa sekcja oscylatorów generuje 47 różnych kształtów fal, od klasycznie analogowych do cyfrowych harmonicznych i nieharmonicznych cyfrowych przebiegów. Skróty konfiguracyjne umożliwiają łatwe programowanie oscylatora. Wybierz kształt fali, a następnie jeden ze skrótów - Pitch, Detune, Shape, Sync, Sub Mix, FM, AM lub Noise – i ciesz się nowym brzmieniem.Sekcja filtraKlasyczny filtr dolnoprzepustowy 12 i 24 dB, filtr wysoko przepustowy i band pass oraz świetne emulacje filtrów tranzystorowego i drabinkowego z syntezatorów MiniMoog i Roland TB-303 dają ogromne możliwości elastycznego i precyzyjnego kształtowania brzmienia. Działanie filtrów jest bardzo gładkie, a ich brzmienie ciepłe i przyjemne.Sekcja LFO i modulacjiLead A1 posiada LFO z możliwością wyboru kształtu fali i 3-stopniową modulację obwiedni ADR/ASR. Częstotliwość LFO może zostać zsynchronizowania z Master Clock. Obwiednia modulacji posiada własne ustawienia Velocity, nawet z funkcją odwrócenia.Sekcja efektówLead A1 posiada zupełnie nowe emulacje klasycznych analogowych efektów Ensemble i Chorus. Ponadto znajdziemy tu świetnie brzmiące efekty Ring Modulation, Phaser, Flanger oraz Drive, Delay i Reverb dla każdego slotu.MorphingKlasyczna funkcja Morph, znana z instrumentów Nord, pozwala kontrolować jednocześnie wiele parametrów syntezatora. Może być sterowana kołem modulacji, parametrem Velocity lub zewnętrznym pedałem ekspresji. To potężne narzędzie, w dodatku bardzo proste w konfiguracji.Funkcje specjalne:Przycisk Like – bardzo użyteczna funkcja, dzięki której łatwo porównywać i wybierać tworzone przez siebie nowe brzmienia. Możesz „polubić” to, co stworzyłeś zapisując brzmienie w domyślnej komórce i edytować dalej. Można polubić 50 różnych wersji i przełączać się między nimi w trakcie tworzenia. Na końcu zapisujemy gotową barwę do pamięci instrumentu.Mutator – umożliwia tworzenie różnych odmian danej barwy ustawiając zakres zmiany jednego, większej ilości lub wszystkich parametrów w procentach. Jest tu także dzika funkcja randomizacji, tworząca nowy patch z przypadkowymi ustawieniami parametrów.Extra Fat Unison ModeNowy tryb umożliwiający generowanie brzmień tak tłustych, jak to tylko możliwe, sprawia, że Lead A1 może śmiało konkurować z każdym analogowym syntezatorem.4 ArpeggiatoryLead A1 posiada aż 4 osobne arpeggiatory z funkcjami Up/Down i Random oraz zasięgiem 4 oktaw. Każdy z nich (lub wszystkie) mogą zostać zsynchronizowane z zegarem Master Clock.Master ClockZegar synchronizujący LFO, apreggiatory i delay. Tempo może zostać podane z zewnątrz za pomocą MIDI albo za funkcji nabijania rytmu (Tap Tempo)Podział i warstwy brzmieńCztery identyczne syntezatory o tak potężnych możliwościach uruchomione razem dają efekt zapierający dech w piersiach. W trybie Split na każdą stronę przypadają dwie barwy. Dzięki funkcji Hold możesz przytrzymać wybrane brzmienie pod spodem, na wierzchu używając w tym czasie innego brzmienia.Tryb Multi FocusMożesz edytować brzmienia z czterech warstw równocześnie. Gdy zapiszesz ten tryb jako część programu Performance, możesz w czasie rzeczywistym kontrolować wszystkie cztery brzmienia Lead A1.Cztery wyjściaLead A1 posiada cztery niezależne wyjścia audio z możliwością skierowania każdej z czterech warstw brzmienia na osobne wyjście. Co więcej, dla każdej warstwy można ustawić panoramę za pomocą regulacji na panelu głównymSound ManagerOprogramowanie Nord Sound Manager dla systemów OS X i Windows. To specjalna, prosta w obsłudze aplikacja, służąca do organizacji, archiwizacji i transferu programów z brzmieniami.MIDILead A1 obsługuje MIDI przez USB, zatem syntezator można szybko i wygodnie połączyć z sekwencerem lub oprogramowaniem Sound Manager. Wszystkie pokrętła Lead A1 wysyłają komunikaty MIDI Control.Sprzęt na lataLead A1 i Lead A1R, tak jak wszystkie instrumenty Nord, jest produkowane ręcznie, z dbałością o najmniejsze detale i jakość, w zakładach Norda w Sztokholmie. Posiada w pełni metalową obudowę i solidne regulatory, aby służyć przez długie lata, nawet w najtrudniejszych scenicznych warunkach.Specyfikacja: Cechy ogólne: 26 głosów, 4-częściowy multitimbral 3 sekcje efektów dla każdej części (FX, delay, reverb) Klawiatura z 49 dynamicznymi klawiszami i przełączaniem oktaw (+/- 2) Podział klawiatury z dwoma slotami dla górnej i dolnej sekcji Koło modulacji Joystick Pitch Programowalny zakres Pitch (+/- 4 oktawy) Kontrola Bend (12/24 półtony + 2 półtony) Interfejs użytkownika: 3 wyświetlacze LED, 23 pokrętła, 3 enkodery, ponad 20 przycisków do programowania i edycji Sekcja oscylatorów: Filtr dolno-przepustowy i pasmowo-przepustowy o nachyleniu 12 dB (2-rzędu), 24 dB (4-rzędu), filtr górno-przepustowy oraz filtry drabinkowe Ladder M i Ladder TB Regulacje: Cut off, Resonance, obwiednia, obwiednia kontrolowana przez Velocity Obwiednia ADR/ASR Przypisywanie filtra do 1/3, 2/3, całej klawiatury lub wyłączone Regulowane przesterowanie filtra Sekcja modulacji: Przebiegi LFO: trójkątny, kwadrat, piło-kształtny, odwrócona piła lub sample and hold. LFO jest przypisywalny do zmiany częstotliwości odcięcia filtra i modulacji oscylatora, a jego tempo LFO możne być synchronizowane z Master Clock LFO można przełączyć do polifonicznego trybu Env o czterech różnych charakterystykach, a w ustawieniu sample and hold manualnie wyzwalać z klawiatury (polifoniczny S/H) Arpeggiator: Zakres: 1 – 4 oktawy. Rodzaje: W górę, w dół, góra/dół i losowy. Tempo może być zsynchronizowane z Master Clock Obwiednia ADR/ASR, kontrola dynamiki (velocity) wł./wył., odwrotny kierunek obwiedni wł./wył. Sekcja wzmacniacza: Obwiednia ADR/ASR, sterowanie dynamiką (velocity) wł./wył., regulacja wzmocnienia Indywidualna kontrola panoramy dla każdego programu Sekcja Performance: Tryby głosowe Voice: Poly, Legato z portamento, Mono, True Unison 1, 2 i 3 4 programy brzmieniowe, które można układać w warstwy i używać w trybie wielo-brzmieniowym Efekty: Sekcja FX z efektami Flanger, Phaser, Ring Modulation, Chorus, Ensemble oraz Drive Sekcja Delay z nabiciem tempa, czterema poziomami feedback, stereo ping-pong, regulacją poziomów dry/wet. Tempo delaya można zsynchronizować z Master Clock Sekcja pogłosu Reverb z pięcioma algorytmami (Room, Stage 1, Stage 2, Hall 1, Hall 2) Pamięć: Programy (pojedyncze barwy): 8 x 50 (400) komórek Performance (brzmienia złożone): 4 x 50 (200) komórek Wyjścia audio: 4 wyjścia – możliwość przypisania każdej warstwy brzmienia do osobnego wyjścia Wyjście słuchawkowe Niskoszumowe, 24-bitowe przetworniki cyfrowo-analogowe o wysokiej rozdzielczości Funkcje MIDI: Wszystkie pokrętła i przełączniki wysyłają i odbierają komunikaty Control Change Systemowy zapis jednego lub wszystkich programów Master Clock synchronizowany do tempa podanego przez MIDI Funkcja Soft Thru Złącza: 4 liniowe wyjścia audio (jack 6,35 mm) Wyjście słuchawkowe (jack stereo 6,35 mm) Wejście na pedał sustain - jack 6,35 mm (momentary pedal, np. Roland DP-2, DP-6, Yamaha FC-4, FC-5, Fatar VFP1-25 itp.) Wejście na pedał kontrolny - jack stereo 6,35 mm (np. Yamaha FC-7, Roland EV-7, Roland EV-5, Korg EXP2, Korg XVP10) USB z obsługą MIDI MIDI In, MID Out – 5-pinowe złącza DIN Wymiary: 864 x 94 x 272 mm Waga: 4.85 kg