Relacja: Adam Hall Group powiększa się i poprawia jakość obsługi klientów

Czerwiec 2018 to miesiąc szczególny dla firmy Adam Hall Group. Powodem tego jest otwarcie nowego i nowoczesnego obiektu Experience Center z całkowicie nowym zapleczem do prezentacji swoich produktów, nowej strefy szkoleniowej, laboratorium, miejscem koncertowym z profesjonalną sceną, na której zainteresowane firmy mogą przetestować najnowsze produkty, będące w ofercie Adam Hall Group.

Ojcowie sukcesu:

[img:1]

 

Przypomnijmy marki należące do grupy:

  • LD Systems (nagłośnienie i instalacje)
  • Cameo (oświetlenie)
  • Gravity (statywy i akcesoria)
  • Palmer (wzmacniacze, efekty gitarowe)
  • Defender (najazdy kablowe, mosty)

 

Budynek, wraz z nową powierzchnią magazynową, pochłonął ponad 24 mln euro i przyznać trzeba - robi wrażenie. Co ciekawe, warstwa elewacyjna wykonana jest z surowca, z którego Adam Hall wykonuje osłony do swoich głośników - grille. Połączenie stali, betonu oraz ciepłej atmosfery w środku, daje naprawdę znakomite rezultaty.

Budynek podzielono na strefy - zaraz po wejściu oczy zwracają się na pomieszczenie poświęcone kolekcji instrumentów i pamiątek znanych artystów zaprzyjaźnionych z firmą Adam Hall Group. Kolejna strefa (zapewne szczególnie lubiana przez pracowników) to restauracja oraz miejsce „luźnych” spotkań. Klimat loftowy panujący w tej części, połączony z profesjonalnym zapleczem kuchennym, sprawiają że zapominamy na chwilę o biznesach.

[img:2]
[img:3]

Stąd już tylko krok dzieli nas do wyjątkowego miejsca, jakim jest strefa koncertowo-szkoleniowo-prezentacyjna. Wspaniała sala, z ogromną sceną, wyposażona w profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie sceniczne. Fantastyczne miejsce koncertowe, ale także jak wspominałem - edukacyjne. 

Adam Hall Group wspiera bowiem lokalną społeczność i organizuje programy edukacyjne i szkoleniowe. To ważny element dla firmy, jak stwierdza Alexander Pietschmann - jeden z szefów Adam Hall. 


Jesteśmy nastawieni na szkolenie i edukację młodego pokolenia. Zależy nam bardzo na pobudzaniu zainteresowania sprzętem scenicznym wśród młodych osób. Mamy plany ekspansji i osiągniemy nasz cel wówczas, gdy zarazimy pasją do branży młodzież.  Dlatego wspieramy lokalne uczelnie i wciągamy ludzi na rynek pracy. To wielka odpowiedzialność i misja, która nam przyświeca. 

 

Adam Hall Experience Center

Scena zdecydowanie była sercem i tego wieczoru, w trakcie którego słuchaliśmy przemówień szefów Adam Hall Group, opisujących początki firmy, ich plany na przyszłość, a także w późniejszej części występy fantastycznych artystów. O jednych niestety nie mogę nawet „pisnąć” słowa, chyba że coś Wam powiedzą inicjały zespołu DP. Drugi zespół to już spora kolejka do kasy, bowiem na scenie znalazło się dwunastu muzyków w rytmie funk i muszę przyznać, że byli świetni. 

[img:5]

[img:6]

[img:7]

[img:8]

(dział marketingu po godzinach :-)

 

Dział rozwoju i projektów

Podróżując dalej po budynku, wjeżdżamy na piętra, gdzie znajdują się działy zajmujące się projektami i rozwojem. Tam także kazano nam zakryć obiektywy, jednak nie dałem się powstrzymać w strefie testowej Adam Hall Group. Ciekawe pomieszczenia, w których prysznicuje się oświetlenie, testuje w warunkach ekstremalnych temperatur, wietrzy się w huraganowym wietrze - wszystko po to, by mieć pewność, że produkty Adam Hall nie zawiodą klientów w przyszłości.

[img:9]

W tej strefie jest także pomieszczenie specjalne. I nie chodzi o cenę, choć kosztowało podobno fortunę, ale konstrukcję. Otóż jest to pomieszczenie w pomieszczeniu w dosłownym tego słowa znaczeniu. Odizolowane ściany, podłoga i sufit pozwalają testować nagłośnienie, przeprowadzać badania i eksperymenty akustyczne. Przedziwnie nienaturalnie ciche miejsce, z praktycznie zerowym odbiciem fal dźwiękowych. 

[img:10]

 

Strefa prezentacyjna

Kolejne miejsce na mapie budynku to typowa strefa prezentacyjna, w której eksponowana jest aktualna oferta producenta. Traktować to można jako całoroczne miejsce - prywatne targi Adam Hall Group. A co - kto zabroni :-)?

[img:11]

[img:12] 

 

Adam Hall Group - skala działalności i nowy rozdział

Udział firmy w rynku polskim, jak i na całym świecie, zdaje się podwajać z roku na rok. Skalę działania chyba najlepiej zobrazować halą magazynową na poniższych zdjęciach.

Popularność zapewne związana jest z interesującymi produktami dla rynku nagłośnienia i oświetlenia, o których pisaliśmy i relacjonowaliśmy z targów Namm, ISE, Messe już wielokrotnie, ale na pewno wynika także z faktu utrzymania reżimu jakości produktów, sprzedawanych w relatywnie przystępnych cenach.

Jest to przepis na sukces znany wszystkim ich konkurentom, jednak nie wszyscy potrafią ten cel osiągnąć. Ponadto, urządzenia otrzymują liczne nagrody i wyróżnienia na całym świecie, są innowacyjne i przede wszystkim - ładne. 

Nowy budynek to nowy rozdział firmy Adam Hall Group. Atmosfera swobody, optymizmu oraz nieukrywana pasja, z jaką zarówno prezesi jak i cały zespół podchodzi do biznesu, pozwalają sądzić, że Adam Hall jest na bardzo dobrej drodze rozwoju i nie chce zmieniać kierunku jazdy. Trzymamy kciuki i jesteśmy ciekawi, czym nas jeszcze zaskoczą. 

 

[img:14]

[img:15]

Goście specjalni z Polski oraz główny przedstawiciel Adam Hall Group w kraju. 

[img:17] 

 

Zobacz video z wydarzenia:

 

Autor relacji: Daniel Zimerman

 

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Cameo rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

LD Systems LD Systems www.ld-systems.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > LD Systems rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Defender rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Gravity rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz