Tri-Capture - potęga trzech wejść i trybów nagrywania
18 lutego 2011,
08:58
Producent: Roland
Konstrukcja TRI-CAPTURE podobna jest do mikserów - dedykowany panel frontowy ułatwia miksowanie oraz monitorowanie różnorodnych sygnałów wejściowych: mikrofonów podłączanych do wejścia XLR, instrumentów podłączanych do wejścia jack 1/4-cala, urządzeń lub instrumentów stereo podłączanych do wejścia AUX. Unikalna sekcja REC MODE umożliwia natychmiastowy wybór różnych scenariuszy nagrywania, m.in. można wybrać tryb LOOP BACK przeznaczony dla aplikacji transmitujących dźwięk w Internecie. W pełni wyposażony TRI-CAPTURE jest przenośny i łatwy do podłączenia dzięki zasilaniu poprzez USB.
TRI-CAPTURE Specyfikacja
- Liczba kanałów nagrywania/odtwarzania Nagrywanie: 1 para stereo, Odtwarzanie: 1 para stereo, Full duplex (z wyjątkiem 96 kHz)
- Przetwarzanie sygnału 24-bit (linearne)
- Częstotliwość próbkowania 96 kHz, 48 kHz, 44.1 kHz
- Nominalny poziom wejścia mikrofonowego: -60 do -30 dBu, wejścia Guitar: -25 dBu, wejścia Line: -10 dBu
- Wyjściowy poziom sygnału: +4 dBu (wejście terminowane za pomocą 1 k , Input Monitor: OFF IHF-A typ.)
- Interfejs USB
- Tryby nagrywania MIC/GUITAR, ALL INPUTS, LOOP BACK (za wyjątkiem 96 kHz)
- Złącza INPUT1 (Mic) jack (XLR balanced, phantom power DC 48 V, 10mA Max), INPUT2 (Guitar) jack (1/4-cala phone), INPUT3 (AUX) jacks (L, R) (RCA phono), Output jacks (L, R) (1/4-cala TRS phone (balanced)), Słuchawkowe jack (Stereo 1/4-cala phone), złącze USB (USB typu B)
- Zasilanie z komputera poprzez USB
- Pobór prądu 480 mA
- Wymiary 171.0 x 134 x 40.1 mm
- Waga 320 g
- Akcesoria Owner's Manual, CD-ROM, kabel USB, Cakewalk SONAR LE DVD-ROM (dla Windows)
- 0 dBu = 0.775 Vrms
- Specyfikacja może ulec zmianie bez uprzedzenia
więcej: www.rolandpolska.pl
Gdzie kupić?
Roland
www.rolandpolska.pl
Dystrybucja w Polsce:
Sklepy muzyczne > Roland rozwiń listę sklepów
Może Cię zaciekawić:
Studio
Artykuł
Prosta i skuteczna wtyczka od polskiego producenta
Artykuł
Zmodernizowane monitory iLoud MTM MKII od IK Multimedia
Artykuł
SPM-235, czyli douszne monitory sceniczne od Stagg
Artykuł
X-DynEQ - pierwszy software’owy korektor dynamiczny SSL
Artykuł
Auto-Tune Pro 11 - nie tylko do korygowania nieczystych nutek
Artykuł
Klasyk Eventide na pokładzie DAW
Artykuł
Lepszego brzmienia nigdy dość - Bettermaker VSPE
Video
Dźwięk Przyszłości Focal i Dolby Atmos w Kosa Buena Studio
Czas trwania: 0:00
Video
Mackie Mainstream - mały, zgrabny interfejs do streamingu
Czas trwania: 2:15
Video
iCON Pro Audio na NAMM 2024 - Sporo ciekawego sprzętu
Czas trwania: 6:56
Popularne kategorie
Interfejsy
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Mikrofony studyjne
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Monitory
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Kontrolery
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Klawiszowe
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Oprogramowanie
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Sprzęt DJ
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Rejestracja mobilna
Pokaż wszystkie newsy w kategorii