Mackie prezentuje konsoletę Digital X Bus 400 <br>(NAMM 2005)
W trakcie tegorocznych targów NAMM firma Mackie dokonała prezentacji niecierpliwie oczekiwanej konsolety cyfrowej Digital X Bus 400 (X.400). Do demonstracji użyto pięciu aktywnych monitorów studyjnych HR626 i podwójnego subbasu HRS120, funkcjonujących w trybie full 5.1.
X.400 bazuje na tej samej architekturze, którą wykorzystano w konsolecie Digital X Bus 200 (X.200), dostępnej od zeszłego roku. Obydwa modele posiadają unikalny podwójny ekran dotykowy, częstotliwość próbkowania 96 kHz (opcjonalnie 192 kHz), wbudowaną automatykę i DSP, 25 100-milimetrowych optycznych tłumików Penny+Giles, w pełni konfigurowalną wnękę na kartę z wejściami i wyjściami oraz opcjonalne we/wy karty FireWire do przesyłnia do/z komputera czy laptopa. Obydwa modele są kompatybilne z wybranymi wtyczkami VST, w obu modelach można wykorzystać funkcje Mackie Control Universal do sterowania Pro Tools’em, Logic’iem oraz innymi popularnymi aplikacjiami oprogramowania.
X.400 posiada funkcje niezbędne do profesjonalnego nagrywania czy postprodukcji. Wymienić można matrycę we/wy 96 x 96 torów przy 96 kHz (albo 48 x 48 torów przy 192 kHz) z dodatkowymi ośmioma torami do przetwarzania dźwięku. X.400 posiada również bardziej zaawansowaną funkcjonalność miksowania surround i monitorowania, wykorzystując architekturę 24-busową, elastyczne przypisania panoramy, przepinanie bus/powrót na przypisaną matrycę odsłuchów, a także monitorowanie „fold down”. dXb400 są również sprzedawane z kartą Universal Audio UAD-1 Powered Plug-ins™, co daje pełny dostęp do popularnych wtyczek, takich jak kompresory Teletronics™ LA-2A i 1176LN™.
Przewidywana dostępność dXb400 to drugi kwartał 2005.
X.400 bazuje na tej samej architekturze, którą wykorzystano w konsolecie Digital X Bus 200 (X.200), dostępnej od zeszłego roku. Obydwa modele posiadają unikalny podwójny ekran dotykowy, częstotliwość próbkowania 96 kHz (opcjonalnie 192 kHz), wbudowaną automatykę i DSP, 25 100-milimetrowych optycznych tłumików Penny+Giles, w pełni konfigurowalną wnękę na kartę z wejściami i wyjściami oraz opcjonalne we/wy karty FireWire do przesyłnia do/z komputera czy laptopa. Obydwa modele są kompatybilne z wybranymi wtyczkami VST, w obu modelach można wykorzystać funkcje Mackie Control Universal do sterowania Pro Tools’em, Logic’iem oraz innymi popularnymi aplikacjiami oprogramowania.
X.400 posiada funkcje niezbędne do profesjonalnego nagrywania czy postprodukcji. Wymienić można matrycę we/wy 96 x 96 torów przy 96 kHz (albo 48 x 48 torów przy 192 kHz) z dodatkowymi ośmioma torami do przetwarzania dźwięku. X.400 posiada również bardziej zaawansowaną funkcjonalność miksowania surround i monitorowania, wykorzystując architekturę 24-busową, elastyczne przypisania panoramy, przepinanie bus/powrót na przypisaną matrycę odsłuchów, a także monitorowanie „fold down”. dXb400 są również sprzedawane z kartą Universal Audio UAD-1 Powered Plug-ins™, co daje pełny dostęp do popularnych wtyczek, takich jak kompresory Teletronics™ LA-2A i 1176LN™.
Przewidywana dostępność dXb400 to drugi kwartał 2005.
Gdzie kupić?
Mackie
www.mackie.com
Dystrybucja w Polsce:
adres:
ul. Zamknięta 10
30-554
Kraków
Sklepy muzyczne > Mackie rozwiń listę sklepów
Pro Audio
Artykuł
JBL VTX A12 z Wsound obsłużył Juwenalia w Szczecinie
Artykuł
FBT X-LITE 112A - uniwersalne narzędzie nagłośnieniowe
Artykuł
EAW prezentuje wzmacniacz UXA4416 wraz z aktualizacją Resolution
Artykuł
Dlaczego wybraliśmy mikser Yamaha DM7?
Artykuł
Większe możliwości mikserów Yamaha DM3 z nowym softem V2.0
Artykuł
Chmura nad SSL - bynajmniej nie ciemna
Artykuł
ANNY 10 - wszystkomająca aktywna paczka od LD Systems
Video
HK Audio FINEO - seria "skrojona" pod instalacje
Czas trwania: 3:18
Video
Aura Audio - pasywne "kardioidy" rodem z Finlandii
Czas trwania: 5:20
Video
Paczka o dużej sile rażenia, absolutny HIT: HK AUDIO CONTOUR X 210
Czas trwania: 0:00