UNIVERSAL AUDIO APOLLO 16 Interfejs Audio

To ogłoszenie jest nieaktualne

Opis produktu:

Apollo 16. Flagowa wersja Apollo dla profesjonalnego studia. Nowy Apollo 16 to nowa zgrabna wersja wysokiej klasy interfejsu firmy UA – dostarczająca jeszcze lepszą jakość dźwięku i brzmienie dające poczucie analogowego nagrywania. Ten interfejs 18 x 20 na Thunderbolt 2 jest wprost idealny do profesjonalnego studia. Oferuje dwa razy więcej złącz niż Apollo 8/8p, co czyni go idealnym do łączenia z konsoletami mikserskimi i zewnętrznymi procesorami dźwięku. Apollo 16 został zbudowany w oparciu o oryginalną, analogową konstrukcję UA i przetwarzanie analogowo–cyfrowe i cyfrowo–analogowe nowej generacji, oferując przy tym potężny akcelerator UAD–2 QUAD Core, pozwalający na używanie pełnej kolekcji wtyczek UAD w czasie rzeczywistym. Dzięki jakości brzmienia, przewyższającej wszystko w swojej klasie, Apollo 16 rywalizuje z dwa razy droższymi przetwornikami modułowymi, występując przy tym w nowej eleganckiej i potężnej postaci. Najważniejsze cechy Przetwarzanie A/D i D/A nowej generacji do profesjonalnej produkcji muzyki Analogowe wejścia/wyjścia 16 x 16 przez złącza DB–25 – idealne do łączenia z konsoletami mikserskimi, zewnętrznymi przedwzmacniaczami itp. Wbudowany akcelerator DSP UAD–2 QUAD pozwalający na przetwarzanie UAD w czasie rzeczywistym Interfejs audio 18 x 20 na Thunderbolt 2 dla komputerów Mac z potężnym oprogramowaniem sterującym Console 2.0 Możliwość łączenia do 4 interfejsów Apollo i do 6 urządzeń UAD przez Thunderbolt (Mac) Zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus” Światowej klasy analogowa konstrukcja UA, najlepsze podzespoły i wysoka jakość wykonania Światowe brzmienie z najlepszymi przetwornikami A/D i D/A Apollo Pierwsza wersja Apollo, wprowadzona w 2012 roku, szybko stała się standardem wśród producentów i realizatorów współczesnej muzyki, a obecnie także wielu artystów na świecie. W porównaniu do pierwszej wersji, Apollo 16 ma jeszcze lepszą jakość dźwięku dzięki całkowicie przeprojektowanemu, wiodącemu w swojej klasie przetwarzaniu A/D i D/A – dając zwiększony zakres dynamiki i jeszcze niższy poziom THD. Inżynierowie UA, bazując na 50–letniej tradycji w projektowaniu układów, zaczęli od obsesyjnego przesłuchiwania najnowszych przetworników, łącząc je z całkowicie przeprojektowanym układem analogowym. Rezultat końcowy – lepszy zakres dynamiki przy przetwarzaniu A/D o 2 dB i przy przetwarzaniu D/A o 8 dB w stosunku do poprzedniej wersji Apollo – został potwierdzony w obszernych, podwójnie ślepych testach i stawia Apollo 16 w roli wyraźnego lidera w swojej klasie. Przetwarzanie w czasie rzeczywistym przy pomocy wtyczek UAD do nagrywania, miksowania i masteringu Wyobraź sobie, że masz klasyczne, analogowe studio, zajmujące tylko jedno miejsce w racku. Apollo 16 pozwala na nagrywanie przez wtyczki UAD, w tym vintage'owe korektory, kompresory, pogłosy, echa taśmowe itp. – przy prawie zerowej latencji, niezależnie od wielkości bufora w oprogramowaniu audio. Dzięki nagradzanym wtyczkom UAD od firm Ampex, Lexicon, Neve, Manley, Roland, SSL, Studer i in. Apollo 16 serwuje autentyczne, ciepłe analogowe brzmienie. Kluczem do jego analogowego brzmienia jest wbudowany akcelerator QUAD, który zasila wtyczki UAD, zmniejszając jednocześnie obciążenie komputera. Apollo 16 dostarczany jest w zestawie z pakietem wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus”. A później możesz wybierać z obszernej i cięgle poszerzanej kolekcji wtyczek dostępnych w sklepie internetowym UA. „Wtyczki UAD są niesamowite.... Używałem ich we wszystkich moich projektach w ciągu ostatnich kilku lat” —Dan Auerbach (The Black Keys) Biblioteka wtyczek UAD (UAD Powered Plug–In Library) Ulepszony monitoring i organizacja pracy Apollo 16 wyjątkowo, jak na 16–kanałowy przetwornik, wyposażony jest w specjalne pokrętło Monitor, umieszczone na przednim panelu. Pokrętłem tym można sterować z poziomu oprogramowania, podłączonego Apollo Twin lub może ono zostać pominięte w celu podłączenia wyjść monitorowych do zewnętrznego kontrolera monitorów. Standardowe ustawienia interfejsu, takie jak źródło taktowania, częstotliwość próbkowania czy łączność z hostem są przez cały czas wyświetlane na panelu. Rozszerz swój system Dzięki oprogramowaniu Apollo Expanded użytkownicy interfejsów wyposażonych w złącze Thunderbolt: Apollo Twin, Apollo 8, Apollo 8p i Apollo 16 mogą łączyć ze sobą do czterech interfejsów Apollo i 6 urządzeń UAD–2 – dodając wejścia/wyjścia i moc DSP wraz z rozwojem studia. Apollo Expanded zapewnia także płynną integrację z poprzednimi generacjami interfejsów Apollo przez Thunderbolt. Nowa aplikacja Dzięki aplikacji Console 2.0 – całkowicie przeprojektowanej w stosunku do Console z pierwszej wersji Apollo – możesz skorzystać z ponad 25 nowych funkcji, o które prosili użytkownicy, takich jak presety Channel Strip, funkcja Drag & Drop (przeciągnij i upuść), dynamiczna zmiana wielkości okien i in. Apollo Artist Sessions Zapoznaj się z UA Apollo Artist Sessions, sesjami nagranymi i zmiksowanymi na interfejsach Apollo przy użyciu wtyczek UAD. Apollo 16. Stworzony do nagrywania. Panel przedni i tylni Najczęściej używane funkcje związane z nagrywaniem i monitorowaniem zostały umieszczone w Apollo 6 na przednim panelu, dając do nich szybki i bezpośredni dostęp. Podobnie, tylni panel zapewnia wszystkie specjalne, wejścia/wyjścia o wysokiej jakości, wymagane w pracy typowego studia produkcyjnego. DANE TECHNICZNE Apollo 16. Cechy i specyfikacja. Interfejs audio Częstotliwość próbkowania do 192 kHz przy 24 bitach 16 x 18 działających jednocześnie kanałów wejściowych/wyjściowych: 16 kanałów przetwarzania analogowo–cyfrowego przez wejścia liniowe na podwójnych złączach DB25 18 kanałów przetwarzania cyfrowo–analogowego przez: 16 wyjść liniowych przez podwójne złącza DB25 Wyjścia monitorowe stereo przez podwójne złącza XLR Regulowane poziomy referencyjne dla wszystkich analogowych wejść/wyjść (+4 dBu lub –10 dBV) Dwa kanały cyfrowego wejścia/wyjścia AES/EBU z opcjonalną konwersją częstotliwości próbkowania na wejściu Umieszczony na przednim panelu miernik poziomu sygnału przed tłumikiem (pre–fader) dla analogowego sygnału wyjściowego lub mierzenie poziomów wyjściowych Dwa porty Thunderbolt 2 umożliwiające połączenie z innymi urządzeniami na Thunderbolt Możliwość łączenia do 4 interfejsów Apollo i do 6 urządzeń UAD przez Thunderbolt (Mac) Monitorowanie Niezależnie adresowane wyjścia dla monitorów stereo (dodatkowo, obok 16 wyjść liniowych) Sterowane cyfrowo analogowe wyjścia monitorowe zachowują najwyższą wierność dźwięku Kontrola poziomów i wyciszania na przednim panelu Mierniki poziomu sygnału pre–fader dla monitorowanych szyn Cyfrowe wyjścia AES/EBU mogą dublować sygnał z analogowych wyjść monitorowych UAD–2 QUAD Inside Cztery procesory SHARC® DSP Przetwarzanie w czasie rzeczywistym UAD na wszystkich analogowych wejściach i wejściach AES/EBU w Apollo 16 Te same funkcje, jak w przypadku innych urządzeń UAD–2 przy korzystaniu z programu DAW Może być łączony z innymi urządzeniami UAD–2 dla zwiększenia wydajności DSP przy miksowaniu Pełna kolekcja wtyczek UAD (UAD Powered Plug–Ins) dostępna jest w sklepie internetowym UA Oprogramowanie Aplikacja Console: Interfejs przypominający konfigurację analogową do nagrywania i monitorowania w czasie rzeczywistym Umożliwia przetwarzanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem wtyczek UAD Zdalne sterowania funkcjami Apollo 16 mk II Wirtualne wejścia/wyjścia do routingu ścieżek DAW przez Console Wtyczka Console Recall: Zapisuje konfigurację Apollo wewnątrz sesji DAW do łatwego jej przywołania Wygodny dostęp do funkcji związanych z monitorowaniem przez wtyczkę w DAW Formaty wtyczek VST, RTAS i AAX 64 i Audio Units Aplikacja UAD Meter & Control Panel: Konfiguruje globalne ustawienia UAD–2 i wtyczek oraz monitoruje użycie systemu Inne Łatwa aktualizacja firmware'u Format rack 1U Rok gwarancji obejmującej części i robociznę Wymagania systemowe Systemy Thunderbolt UAD Powered Plug–Ins wersja 8 Komputer Apple Mac z wolnym złączem Thunderbolt lub Thunderbolt 2 Mac OS X 10.8.5 Mountain Lion, 10.9.x Mavericks, lub 10.10.x Yosemite 4 GB wolnego miejsca na dysku Podłączenie do internetu w celu pobierania oprogramowania i autoryzacji wtyczek UAD Zgodny z programami DAW – hostami wtyczek w formacie VST, Audio Units, RTAS lub AAX 64 Kabel Thunderbolt (sprzedawany osobno) Specyfikacja Uwaga: Cała specyfikacja zawiera typowe parametry, o ile nie wskazano inaczej, przetestowane w następujących warunkach: Wewnętrzna częstotliwość próbkowania – 48 kHz, głębia bitowa – 24 bity, pasmo pomiarowe – 20 kHz, wyjście symetryczne. System Zestaw wejść/wyjść Analogowe wejścia linowe – 8 Analogowe wyjścia liniowe – 16 (bez wyjść monitorowych) Analogowe wyjścia monitorowe – 2 (jedna para stereo) AES/EBU: 2 (zgodne z Thunderbolt 1) Thunderbolt 2 – 2 porty (zgodne z Thunderbolt 1) Word Clock: jedno wejście, jedno wyjście Przetwarzanie analogowo–cyfrowe i cyfrowo–analogowe Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz Głębia bitowa – 24–bity Jednoczesne przetwarzanie analogowo–cyfrowe 16 kanałów Jednoczesne przetwarzanie cyfrowo–analogowe 18 kanałów Latencja sygnału analogowego (w obie strony) – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz Latencja sygnału analogowego (w obie strony) przy czterech wtyczkach UAD–2 w szeregu przez aplikację Console – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz Wejścia/wyjścia analogowe Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,1 dB Wejścia liniowe: 1 – 16 Typ złącza dwa żeńskie złącza DB25, typu Tascam Zakres dynamiki: 119 dB (A – ważone) Stosunek sygnału do szumu: 119 dB (A – ważone) Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum: – 112,5 dBFS przy –1 dBFS Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 75 dB (kabel 10”) Impedancja wejściowa: 10 kiloomów Referencyjny poziom wejściowy: +4 dBu (stały) Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu +4 dBu) +20,2 dBu Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu –10 dBV) + 6,2 dBV (sygnał niesymetryczny) Wyjścia liniowe: 1 – 16 Typ złącza: dwa żeńskie złącza DB25, typu Tascam Zakres dynamiki: 126 dB (A – ważone) Stosunek sygnału do szumu: 126 dB (A – ważone) Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum: – 118 dBFS przy –1 dBFS Poziom równowagi stereo: ±0,01 dB Impedancja wyjściowa: 100 omów Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu Wyjścia monitorowe: 1 – 2 Typ złącza: męskie XLR Zakres dynamiki: 124 dB (A – ważone) Stosunek sygnału do szumu: 123 dB (A – ważone) Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 117 dBFS Poziom równowagi stereo: ±0,01 dB Impedancja wyjściowa: 100 omów Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu Cyfrowe Wejścia/wyjścia AES/EBU Typ złącza: XLR Format IEC 60958 Typ I MADI (niezaimplementowany) Typ złącza: podwójne optyczne SC (ISO/IEC 9314–3) Word Clock Typ złącza: BNC Zakres blokady ±0,5% każdej obsługiwanej częstotliwości próbkowania Terminacja wejściowa Word Clock: 75 omów, przełączana Źródła synchronizacji Wewnętrzne, Word Clock, AES/EBU Parametry elektryczne Zewnętrzny zasilacz AC – DC, Typ złącza wejściowego AC: męskie IEC Wymagania dla prądu przemiennego (AC): 100V – 240V, 50 – 60 Hz Typ złącza dla DC: męskie, blokowane 4–pinowe XLR (Neutrik P/N NC4MDM3–H) Wymagania dla prądu stałego: 12 VDC, ±5% Maksymalny pobór mocy: 50 watów Parametry mechaniczne Szerokość: 28,3 cm Wysokość: 4,5 cm ( 1U) Głębokość, tylko obudowa: 30,8 cm Głębokość, łącznie z pokrętłami i wypukłościami złączy: 34,3 cm Wymiary kartonu: (Szer. x Gł. x Wys.): 61 cm x 43,2 cm x 20,3 cm Waga wraz z opakowaniem (pudełko i akcesoria): 8,16 kg Waga (samo urządzenie): 3,95 kg Zawartość opakowania Interfejs audio Apollo 16 mk II Zasilacz zewnętrzny Kabel zasilający AC (IEC) Zestaw 4 śrub do montażu w racku Gwarancja: 2 lata z możliwością bezpłatnego przedłużenia do 3 lat. Aby przedłużyć gwarancję wystarczy zarejestrować produkt na stronie:www.audiostacja.pl/gwarancje w ciągu 4 tygodni od daty zakupu.