Szanowni Państwo

Daniel ZimermanZamysłem twórców serwisu Infomusic.pl było stworzenie jedynego w swoim rodzaju internetowego przewodnika po branży muzycznej w Polsce. U podstaw zapoczątkowanej w 2001 roku idei znalazła się potrzeba stworzenia uniwersalnego i praktycznego sposobu przedstawiania aktualnych informacji branżowych. 
Podejmując pionierskie wyzwanie i przestrzegając określonych wytycznych stworzyliśmy pierwszy profesjonalny serwis muzyczny, stawiający na jakość!        

Miniony okres wniósł bardzo wiele zmian w sposobie postrzegania internetu jako narzędzia pozyskiwania informacji. Dziś już nikt nie zastanawia się, czy warto reklamować produkty i usługi w internecie. Każdy zdaje sobie sprawę z potęgi tego narzędzia i coraz częściej mamy do czynienia ze świadomymi klientami, którzy rozpoczynają planowanie budżetu reklamowego właśnie od internetu. 


Od początku działalności portal Infomusic.pl opiera model biznesowymikrofonna kilku zasadniczych elementach:

  1. Zwracamy szczególną uwagę na jakość prezentowanych informacji w serwisie
    oraz w sposób indywidualny kreujemy wizerunek naszych klientów.

  2. Prezentowane informacje na łamach portalu zawierają wyczerpujące
    info o produkcie, usłudze. Stosujemy wszystkie dostępne narzędzia e-marketingu.

  3. Ściśle słuchamy potrzeb klientów i szybko reagujemy na ich uwagi i pomysły.

  4. Zapewniamy pełną i kompleksową obsługę klienta, od projektu do realizacji. 

  5. Dostarczamy klientom narzędzia weryfikujące skuteczność naszej reklamy.
    Każdy partner otrzymuje dostęp do swoich statystyk (dzień / miesiąc / rok).



Poza powyższymi wytycznymi wspieramy biznes naszych klientów stosując kolejne zasady:  

 

NAJKRÓTSZA DROGA DO KONTAKTU

Wystarczą dwa kliknięcia, żeby osoby zainteresowane zakupem konkretnego sprzętu muzycznego czy usługi odnalazły miejsce zakupu. Baza sprzętu Infomusic.pl, codziennie aktualizowana, to ponad 50 000 opisów produktów oraz testów. Cieszy nas fakt, że Infomusic.pl jest serwisem, w którym coraz częściej użytkownik podejmuje decyzje o zakupie, z tego względu naszym zadaniem jest mu to ułatwić.

PONAD 400 000 WIZYT MIESIĘCZNIE

Infomusic.pl wraz z www.infosound.pl , www.infogitara.pl , www.infodrum.pl , www.infolight.pl , www.infoaudio.pl , www.infomuza.pl  jest największą grupą portali branżowych w Polsce. Współpracujemy z największymi dystrybutorami i producentami polskim i zagranicznymi od wielu lat. Owocem tej współpracy są nowości branżowe, testy, relacje z krajowych i zagranicznych targów muzycznych. To sprawia, że jesteśmy najlepiej poinformowanym muzycznym serwisem branżowym w kraju. Z portalu Infomusic.pl korzysta miesięcznie ponad 100 000 użytkowników. Są to potencjalni klienci i warto to wykorzystać. 

 

PROSTE I PRZEJRZYSTE ZASADY WSPÓŁPRACY

Decydując się na współpracę z Infomusic wystarczy kontakt z redakcją, a nasz opiekun pomoże dobrać optymalny pakiet kampanii reklamowej dla Firmy. Posiadamy ofertę na każdą kieszeń, 
a dla wymagających klientów tworzymy indywidualne kampanie.  

 

Stale rosnąca grupa użytkowników i Firm w Infomusic.pl utwierdza nas w przekonaniu,
że model biznesowy jest w naszym przypadku skuteczny oraz że zapotrzebowanie na
tego typu profesjonalny serwis jest bardzo wysokie.