Mayones na konferencji Gdańska
Mayones wyróżniony w gronie ścisłej czołówki produktów miasta Gdańska. Instrumenty naszego największego krajowego producenta gitar i basówek zostały wystawione na międzynarodowej konferencji „Made in Gdańsk.
Miasto a marka” jako przykład korzystnego wpływu marki niszowej na wizerunek miasta. Sympozjum w Dworze Artusa zorganizował Urząd Miasta Gdańska i Fundacja Ericha Brosta w ramach obchodów II Międzynarodowego Zjazdu Gdańszczan. Imprezę uświetnił specjalny pokaz improwizowanej muzyki jazzowej na sprzęcie Mayo. Dla zgromadzonych gości zagrali Olo Walicki (na basówce Mayones Be-5 Exotic) oraz Maciej Grzywacz (na gitarze Maestro AmberRose).
Drugiego czerwca w gdańskim Dworze Artusa odbyła się międzynarodowa konferencja „Made in Gdańsk. Miasto a marka”, poświęcona szeroko pojętej marce miasta oraz innym markom, które kojarzą się z Gdańskiem. "Mamy w Gdańsku wiele dobrych, wartych wypromowania firm. Dla nas jest ważne, by ludzie kojarzyli te firmy z miastem i wiedzieli, że to wykonali Gdańszczanie," powiedział na konferencji Prezydent Miasta Paweł Adamowicz, wymieniając Mayones jako przykład godnej rozpropagowania gdańskiej firmy.
"Czujemy się zaszczyceni, że na zaproszenie Pana Prezydenta Pawła Adamowicza mogliśmy uczestniczyć w tym wydarzeniu u boku najpopularniejszych, a nawet historycznych gdańskich 'firm-marek', takich jak Stocznia i Port Gdański, Grupa Lotos i Rafineria Gdańska, Wódka Gold Wasser, Browar Heweliusz, Odzież Reserved, napoje Nata, wyroby bursztynnicze czy Jarmark Dominikański..." mówi Halina Dziewulska, współwłaściciel firmy.
Udział firmy w konferencji połączony był z eskpozycją najbardziej ekskluzywnych modeli pod marką Mayones - w tym gitar serii Regius, Setius, Maestro i Virtuoso, oraz basówek Be Exotic i Mayones Custom Basses.