Adam Hall Group: Udana premiera wydarzenia Event.Tech Days

Adam Hall Group: Udana premiera wydarzenia Event.Tech Days

3 grudnia 2018, 09:00
Dystrybucja: ADAM HALL Group GmbH

Dnia 21 i 22 listopada 2018 roku firma Adam Hall Group zorganizowała pierwszą edycję Event.Tech Days. Ten międzynarodowy producent i dystrybutor sprzętu scenicznego ugościł w nowym Experience Center w siedzibie firmy w Neu-Anspach pod Frankfurtem nad Menem łącznie 50 usługodawców i 80 uczestników z sektora wynajmu.

Liczni eksperci przedstawili najnowsze rozwiązania z rozbudowanego portfela produktów marek należących do Adam Hall Group, takich jak LD Systems, Cameo Light i Gravity. Na koniec, w ramach rozmów „Tech-Talks”, profesjonaliści zajmujący się wypożyczaniem sprzętu omówili ze specjalistami Adam Hall Group różne tematy i zagadnienia skupione wokół przyszłości branży technologii eventowej. Zwieńczeniem wydarzenia Event.Tech Days była urozmaicona wieczorna impreza zorganizowana we współpracy z BMW Group, na której nie zabrakło networkingu, jedzenia i picia, muzyki na żywo oraz niemieckiej premiery nowych modeli BMW X5 oraz 8.

Wraz z wydarzeniem Event.Tech Days firma Adam Hall Group rozpoczęła nową serię imprez, aby razem z partnerami, klientami i dostawcami usług z różnych dziedzin technologii eventowej ustanowić platformę do bieżącej i przyszłej wymiany informacji i współpracy. Ekskluzywny przegląd umożliwiono licznym firmom wypożyczającym sprzęt z Niemiec, Szwajcarii, Austrii, Belgii, Holandii oraz Luksemburga. Mogły one przyjrzeć się możliwościom praktycznym ruchomych głowic Cameo, zasilanego akumulatorem reflektora oraz nowej serii przeznaczonej do wypożyczania od Gravity.

 

[img:1]

 

Przełomowy motyw przewodni

Zanim specjaliści produktowi z poszczególnych marek Adam Hall zaprezentowali swoje nowości, prezes Adam Hall Group, Alexander Pietschmann, skorzystał z okazji, aby przedstawić uczestnikom wydarzenia dynamiczny motyw przewodni. Kluczowa wiadomość: prawdziwa i najważniejsza sieć społecznościowa to nie Facebook czy Instagram, ale wydarzenia, w których udział można wziąć osobiście! Pietschmann zrelacjonował w zabawnych anegdotach przełomowe spotkania z międzynarodowymi myślicielami, takimi jak brytyjski przedsiębiorca Richard Branson. Przesłanie: skupiamy się nie na technologii, ale na wydarzeniach, spotkaniach i ludziach. Czynniki te są rzeczywistymi silnikami, które zapewniają nieprzerwany sukces.

Innowacyjne i niezawodne produkty umożliwiają oczywiście szybsze osiągnięcie tego sukcesu - tak jak zaprezentowali to menedżer produktu i producent Viktor Wiesner (Pro Audio, LD Systems), Daniel Garcia (LED Lighting, Cameo Light) i Robin Henlich (Stands/Accessories/Pro Audio, Gravity) podczas kolejnych demonstracji.

 

[img:2]

 

Nowe produkty dla sektora wynajmu

Jeśli chodzi o sektor Pro Audio, Viktor Wiesner zaprezentował pod trzema hasłami przewodnimi „Design - Elastyczność - Koncerty” aktualny portfel LD Systems: od nagradzanych kolumn MAUI P900 powstałych we współpracy z Porsche Design Studio, poprzez kompaktowy system koncertowy CURV 500 TS, aż po wszechstronną serię Stinger G3 z końcówkami mocy DSP 44/45 K z połączeniem Dante.

W dziedzinie oświetlenia profesjonalnego Daniel Garcia uchylił rąbka tajemnicy i przedstawił nowy, zasilany akumulatorami reflektor ZENIT, wysokowydajne głowice ruchome EVOS, AZOR i OPUS oraz reflektory teatralne LED serii F2 ze źródłami światła Tungsten, Daylight oraz RGBW. Prezentacja Cameo Light została dopełniona rewolucyjnym systemem QuickSpigot umożliwiającym szybką i wszechstronną obsługę reflektorów.

Jeśli chodzi o markę Gravity cała uwaga skupiona była na serii przeznaczonej do wypożyczania, stworzonej w myśl motta „Dobry produkt zaczyna się od klienta”. Bazując na opiniach regularnych klientów, nowa seria przeznaczona dla wypożyczalni została opracowana specjalnie z myślą o trudnych, codziennych czynnościach związanych z wypożyczaniem profesjonalnego sprzętu. Seria ta zapewnia użytkownikom solidne rozwiązania statywowe z wieloma wyszukanymi detalami.

 

[img:3]

 

Tech-Talks - format z przyszłością

Następną atrakcją była kolejna edycja Tech-Talks: uczestnicy Event.Tech Days mogli dołączać do małych grup dyskusyjnych prowadzonych na w sumie ośmiu stacjach i wymieniać razem z pracownikami z różnych działów Adam Hall swoje doświadczenia, sugestie, spostrzeżenia i uwagi na temat wielorakich aspektów branży eventowej. Na poszczególnych wyspach Tech-Talk omawiano tematy takie jak „Rynek technologii eventowej w przyszłości - dokąd zmierzamy?” (Alexander Pietschmann), „Oświetlenie zasilane bateriami - bezprzewodowa przyszłość” (Daniel Garcia) oraz „Audio dla profesjonalistów - wzmacniacze systemowe i konwencjonalne wysokowydajne kolumny PA” (Viktor Wiesner). Nie zabrakło też prostych zagadnień, np. „Klejenie, znakowanie, zabezpieczanie - czym powinna charakteryzować się dobra taśma do oznaczania imprez?” (Robin Henlich).

 

[img:4]

 

Wszystko pod jednym dachem

Poza produktami, klientami i pracownikami Adam Hall Group do świetności wydarzenia Event.Tech Days przyczyniła się jeszcze jedna gwiazda: Experience Center. Zgodnie z mottem „Tutaj zaczyna się przyszłość technologii eventowej” wykorzystano uroczyście otwarty w czerwcu, wielofunkcyjny kompleks budynków, który wyznaczył elastyczne ramy tej imprezy - od momentu przywitania uczestników, poprzez demonstracje produktów, praktyczne warsztaty i rozmowy Tech-Talks w salonach, aż po całodzienne wyżywienie dla gości w firmowej restauracji „Come Together”.

Ze względu na niezmiennie pozytywne opinie zwrotne wydarzenie Event.Tech Days odbędzie się również w roku 2019. Terminy zostaną ogłoszone w późniejszym czasie.

 

[img:5]

 
Shure Nexadyne - innowacja w technice mikrofonowej
Więcej wiadomości