E-MU Vintage X Pro Collection Keyboards Vol.3 - program
21 sierpnia 2008,
13:15
Producent: E-MU
Bank 24-bit brzmień markowych syntezatorów takich jak: Hammond, Honer, Yamaha, Rhodes, Wurlizer dostarczony na 3 płytach CD !
Wymagania:
# sampler czytający próbki formatu EmulatoraX oraz ProteusaX
Opis:
Vintage X Pro Volume 3 zawiera 5 nowych banków brzmień:
* Hammond B3 Organ
* Hohner Clavinet
* Yamaha CP-70 Portable Piano
* Rhodes Electric Piano
* Wurlizer Electric Piano
Kolekcja ta zawiera niektóre z najwspanialszych legendarnych analogowych syntezatorów i elektronicznych instrumentów klawiszowych z lat 1970 i 80-tych. Syntezatory były próbkowane w warstwach z użyciem technologii 16 i 24-bitowej i ponownie połączone w warstwy tak, aby stworzyć autentyczne analogowe brzmienie.
Niektóre z próbkowanych instrumentów mają przełączniki oktawy pozwalające na większy zakres klawiatury, a inne mają krótsze klawiatury z mniejszymi zakresami.
Oscylatory syntezatorów były indywidualnie próbkowane oraz loop’owane, a następnie ponownie połączone w tzw. presety, aby dać indywidualną kontrolę dla pełnego zestawu brzmień. Spróbowano także próbkować dźwięk sygnatury instrumentu i mapować go odpowiednio. Pomagło to także zachować polifonię i dało kontrolę w czasie rzeczywistym nad najważniejszymi elementami takimi jak: obwiednie, filtry, pitch, glide, itd.
Wszystkie banki dźwięków używają macierzy modulacji EmulatoraX PatchCord, aby zapewnić szybko kontrolę w czasie rzeczywistym nad filtrami, obwiedniami, warstwami oscylatora i innymi kontrolkami. Te dokładne sample, przetworzone przez filtry EmulatoraX, pozwalają na generowanie dźwięków takich jakie były we wczesnych dniach muzyki syntezatorowej.
Wymagania:
# sampler czytający próbki formatu EmulatoraX oraz ProteusaX
Opis:
Vintage X Pro Volume 3 zawiera 5 nowych banków brzmień:
* Hammond B3 Organ
* Hohner Clavinet
* Yamaha CP-70 Portable Piano
* Rhodes Electric Piano
* Wurlizer Electric Piano
Kolekcja ta zawiera niektóre z najwspanialszych legendarnych analogowych syntezatorów i elektronicznych instrumentów klawiszowych z lat 1970 i 80-tych. Syntezatory były próbkowane w warstwach z użyciem technologii 16 i 24-bitowej i ponownie połączone w warstwy tak, aby stworzyć autentyczne analogowe brzmienie.
Niektóre z próbkowanych instrumentów mają przełączniki oktawy pozwalające na większy zakres klawiatury, a inne mają krótsze klawiatury z mniejszymi zakresami.
Oscylatory syntezatorów były indywidualnie próbkowane oraz loop’owane, a następnie ponownie połączone w tzw. presety, aby dać indywidualną kontrolę dla pełnego zestawu brzmień. Spróbowano także próbkować dźwięk sygnatury instrumentu i mapować go odpowiednio. Pomagło to także zachować polifonię i dało kontrolę w czasie rzeczywistym nad najważniejszymi elementami takimi jak: obwiednie, filtry, pitch, glide, itd.
Wszystkie banki dźwięków używają macierzy modulacji EmulatoraX PatchCord, aby zapewnić szybko kontrolę w czasie rzeczywistym nad filtrami, obwiedniami, warstwami oscylatora i innymi kontrolkami. Te dokładne sample, przetworzone przez filtry EmulatoraX, pozwalają na generowanie dźwięków takich jakie były we wczesnych dniach muzyki syntezatorowej.
Artykuł
Polsound na Scenie Jutra 2024
Artykuł
Metronome Prague Festival w Czechach
Artykuł
Nowy fuzz i overdrive od Catalinbread
Artykuł
Christian Löffler w Warszawie
Artykuł
Neve 1073SPX-D - analogowy klasyk w cyfrowej szacie
Artykuł
Dwa kultowe wzmaki w jednym małym opakowaniu
Artykuł
Concert Week 2024