WNAMM10: Music 3.0 A Survival Guide For Making Music In The Internet Age

WNAMM10: Music 3.0 A Survival Guide For Making Music In The Internet Age

25 stycznia 2010, 09:53
[img:1:R]Nie jest już sekretem, że biznes muzyczny przeszedł kolosalne zmiany i stary przepis na sukces nie ma już dziś zastosowania. Muzycy potrzebują przewodnika, który pomoże im zrozumieć jak biznes się zmienił, dlaczego zmieni się jeszcze bardziej i jak można wykorzystać te zmiany dla własnych korzyści.

„Music 3.0 A Survival Guide For Making Music In The Internet Age” zawiera wszystko co potrzebne do zrozumienia i odnoszenia sukcesów w dzisiejszym środowisku przemysłu muzycznego. Bobby Owsinski, ekspert muzycznego biznesu, prześwietla zarówno stary jak i nowy model muzyczny, współczesnych innowatorów i ich metody, nowoczesny marketing, teorię i techniki sprzedaży i dystrybucji i co najważniejsze jak przełożyć to wszystko na zysk.

Dzięki współczesnej technologii istnieje obecnie niezliczona ilość sposobów aby artysta mógł dać się usłyszeć. Najczęściej jednak zdajemy sobie sprawę tylko z kilku z nich. Music 3.0 opowiada o wszystkich dostępnych okazjach, które na nas czekają i tłumaczy jak zacząć czerpać z nich korzyści natychmiast. To również źródło wskazówek od wielu osób uważanych za guru w dziedzinie technologii muzycznej z obszarów marketingu, PR, muzyki do gier video, muzycznych publikacji, pojawiających się na horyzoncie technologii i perspektyw związanych z wytwórniami.

Książka znajdzie również odbiorców nie tylko pośród muzyków, ale i pośród artystów różnych dziedzin. Od fotografów do filmowców i pisarzy, a także innych kreatywnie pracujących osób.
Next Fest w Poznaniu [Fotorelacja]
Więcej wiadomości