ROLAND: OCTA-CAPTURE Hi-SPEED USB Audio Interface

ROLAND: OCTA-CAPTURE Hi-SPEED USB Audio Interface

6 września 2010, 00:00
Producent: Roland

 

Z dziesięcioma wejściami i dziesięcioma wyjściami, ośmioma przedwzmacniaczami VS PREAMP i świetną jakością audio 24-bit/192 kHz, OCTA-CAPTURE wyznacza nowy standard w przenośnych interfejsach audio opartych na protokole USB 2.0.

Zaprojektowany z myślą o produkcji na wysokim poziomie łączy najlepsze elementy, wysoką jakość inżynierii Roland, a także własnościową technologię budowy przedwzmacniaczy i cyfrowego transferu sygnałów. Z kompaktową budową i nieskazitelną jakością dźwięku, OCTA-CAPTURE jest nie tylko perfekcyjnym interfejsem dla wielokanałowego studia opartego na komputerze, ale także świetnym rozwiązaniem rozszerzającym ilość wejść i wyjść w V-STUDIO 700 oraz V-STUDIO 100. OCTA-CAPTURE to interfejs audio następnej generacji, w którym jakość i wydajność znacznie wybiegają ponad cenę i rozmiar.

Cechy sprzętu:

  • Osiem wbudowanych premiowanych przedwzmacniaczy mikrofonowych
    (VS PREAMP)
  • Funkcja AUTO-SENS inteligentnie ustawiająca optymalny poziom wejść
    dla wszystkich przedwzmacniaczy
  • Ekstremalnie stabilne sterowniki niskiej latencji VS STREAMING
  • Cztery niezależne tory monitorowe Direct Mix sterowane programowo
    do tworzenia indywidualnych miksów
  • Wsparcie dla wszystkich głównych platform DAW na Mac lub PC,
    w tym OSX 10.6 oraz Windows 7
    poprzez sterowniki ASIO 2.0/WDM (Windows) i Core Audio (Mac)
  • W komplecie zestaw do montażu w racku
  • W zestawie oprogramowanie Cakewalk Production Plus Pack

[img:1:R]Osiem Premiowanych Przedwzmacniaczy Mikrofonowych

 

OCTA-CAPTURE chlubi się swoimi ośmioma cyfrowo kontrolowanymi przedwzmacniaczami mikrofonowymi klasy premium (VS PREAMPS), zbudowanymi z tych samych komponentów wysokiej jakości jakie zostały uzyte przy produkcji V-STUDIO 700 oraz V-Mixer M-400. Przewidziano osiem wejść XLR z niezależnym zasilaniem phantom, low-cut filter na każdym kanale wraz z odwracaniem fazy, a także cyfrową kompresją.

[img:2:R]Automatyczne dostosowanie poziomu wejściowego

 

Nigdy wcześniej ustawianie perfekcyjnego poziomu wejściowego nie było takie łatwe i szybkie - proste zaktywowanie funkcji AUTO-SENS przy pomocy przycisku, a także dostarczenie sygnału z instrumentu, to wszystko czego potrzebuje OCTA-CAPTURE do automatycznego ustawienia idealnego poziomu nagrywania dla wszystkich wejść. Jest to świetne rozwiązanie do szybkiego i bezbłędnego nagrywania dźwięku, gdy korzystamy z sygnałów mikrofonowych pochodzących od perkusji lub przy nagrywaniu całego zespołu.

Sterowniki o ekstremalnie niskiej latencji

 

OCTA-CAPTURE oferuje niespotykaną stabilność i wiodącą wydajność sterowników USB o niskiej latencji dzięki technologii VS STREAMING firmy Roland. Wspierane są wszystkie główne platformy DAW dla komputerów Mac i PC dzięki sterownikom ASIO 2.0/WDM (Windows) oraz Core Audio (Mac). Dzięki VS STREAMING możliwe jest użycie kilku urządzeń (dwie jednostki OCTA-CAPTURE albo OCTA-CAPTURE plus V-STUDIO 100 lub V-STUDIO 700) na tej samej szynie USB, bez kompromisu po stronie stabilności, wydajności lub jakości dźwięku.

[img:3:R]Cztery elastyczne miksy monitorowe

 

Oprócz tradycyjnego zastosowania jako interfejs audio, OCTA-CAPTURE oferuje cztery niezależne, kontrolowane programowo miksy monitorowe. Każdy miks może być wysłany do dowolnego wyjścia analogowego posiadając przetwarzanie 40 bitowe - idealne do dystrybucji spreparowanych miksów monitorowych przeznaczonych dla słuchawek, głośników lub urządzeń studyjnych.

Specyfikacja techniczna:

■ Liczba kanałów Audio Nagrywanie/Odtwarzanie

< Częstotliwość Próbkowania = 44.1 kHz, 48 kHz, 96 kHz>

Nagrywanie: 12 kanałów, Odtwarzanie: 10 kanałów

< Częstotliwość Próbkowania = 192 kHz >

Nagrywanie: 4 kanałów, Odtwarzanie: 4 kanałów

■ Przetwarzanie Sygnałów

PC interface: 24-bit, AD/DA Conversion: 24-bit, Internal: 40-bit

■ Częstotliwość Próbkowania

AD/DA Conversion: 44.1 kHz / 48 kHz / 96 kHz / 192 kHz, DIGITAL (IN/OUT): 44.1

kHz / 48 kHz / 96 kHz

■ Nominalny Poziom Wejściowy

Input Jack 1 - 6 (XLR): -56 to -6 dBu, Input Jack 7 - 8 (XLR): -50 to +0 dBu,

Input Jack 1 - 8 (1/4-cala TRS phone type): - 46 to +4 dBu

■ Nominalny Poziom Wyjściowy

OUTPUT 1 - 8: +0 dBu (zbalansowane)

■ Head Room 16 dB

■ Impedancja Wejściowa

Input Jack 1 - 6 (XLR): 5 kÙ (zbalansowane),

Input Jack 7 - 8 (XLR): 10 kÙ (zbalansowane),

Input Jack 1 - 8 (1/4-cala TRS phone type): 17 kÙ (zbalansowane)

■ Impedancja Wyjściowa

OUTPUT 1 - 8: 1.8 kÙ (zbalansowane), PHONES: 47 Ù

■ Pasmo Przenoszenia

192.0 kHz: 60 kHz do 90 kHz (+0/-8 dB),

192.0 kHz: 20 Hz do 60 kHz (+0/-2 dB),

96.0 kHz: 20 Hz do 40 kHz (+0/-2 dB),

48.0 kHz: 20 Hz do 22 kHz (+0/-2 dB),

44.1 kHz: 20 Hz do 20 kHz (+0/-2 dB)

■ Rezydualny Poziom Szumów

INPUT 1 - 2  MAIN OUT: -87 dBu typ. (GAIN: min., 600 Ù terminated, IHF-A)

* Ustawienie Wewnętrznego Miksera Direct Monitor: Stereo Link: ON, Input channel fader: Unity

■ Dynamic Range

< AD block > INPUT 1 - 8: 104 dB typ. (GAIN: min.)

< DA block > OUTPUT 1 - 8: 113 dB typ.

■ Wyświetlanie

128 x 64 punktów LCD graficzny (z podświetleniem)

■ Złącza

Input Jacks 1 - 8 (XLR / 1/4-cala TRS phone type): XLR (zbalansowane / zasilanie phantom +48 V), 1/4-cala TRS phone type (zbalansowane), Coaxial Input

Connector, Coaxial Output Connector, Słuchawkowe Jack (Stereo 1/4-cala phone type),

Output Jack 1 - 8 (1/4-cala TRS phone type (zbalansowane)),

Złącza MIDI (In, Out), Złącze USB

■ Zasilanie DC 9 V (Zasilacz AC)

■ Pobór Prądu 1.45 A

■ Wymiary 283.8 x 157.9 x 50.4 mm

■ Waga 1.32 kg

■ Akcesoria Rack Mount Angle x 2, Owner's Manual, Cakewalk Production Plus Pack DVD-ROM, Driver CD-ROM, Zasilacz AC, kabel USB

* 0dBu=0.775Vrms
 

 

Interfejsy audio FireWire USB

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Roland Polska Sp. z o.o.

adres:
ul. Kąty Grodziskie 16B 03-289 Warszawa

Sklepy muzyczne > Roland rozwiń listę sklepów

Studio

Korg Drumlogue - Maszyna perkusyjna po nowemu
Więcej wiadomości