RAZOR – Innowacyjna synteza addytywna od  NATIVE INSTRUMENTS

RAZOR – Innowacyjna synteza addytywna od NATIVE INSTRUMENTS

4 kwietnia 2011, 10:03
Producent: Native Instruments
[img:1]
[img:2:L]Odkryj nowy, przełomowy rodzaj syntezy z RAZOREM – świeży i innowacyjny instrument oparty na syntezie addytywnej. Stworzony przez łamiącego schematy producenta z Berlina – Errorsmith we współpracy z NATIVE INSTRUMENTS, RAZOR ma charakterystycznie dynamiczne i precyzyjne brzmienie. Nadaje się perfekcyjnie do gęstych basów, wściekłych leadów oraz modulowanych tekstur ambientowych. RAZOR działa w połączeniu z darmowym REAKTOR 5 PLAYER oraz z REAKTOR 5.5.



 

Brzmienie syntezy addytywnej

 

Dźwięk w tego typu syntezie skonstruowany jest z części – pojedynczych fal sinusoidalnych równocześnie nakładanych na siebie i sumowanych, zmieniających w czasie amplitudy a nawet częstotliwości. Barwa wynikowa jest czysta i precyzyjna w każdym momencie, nawet jeśli głęboko modulujemy poszczególne jej składowe. Silnik RAZORA może udźwignąć aż do 320 takich części. Wszystko co usłyszysz – filtry, panoramowanie stereo, nawet pogłos i odbicia są tworzone poprzez manipulowanie pojedynczymi falami składowymi. To daje RAZORowi otwarte, wysokiej jakości brzmienie niemożliwa do pomylenia z innymi softwarowymi instrumentami.

Biblioteka zawiera 350 uważnie dopracowanych i wysoce użytkowych presetów. Oprócz, niesamowitej jakości dźwięku, poziom kontroli w syntezie addytywnej dostarcza całe mnóstwo możliwości w kreowaniu barw. Oto niektóre przykłady, co jest możliwe na pokładzie RAZORA:

 
  • Kreatywne filtry – m.in. parametryzowane kąty nachylenia

  • Wprowadzanie dysonansów – od pojedynczych składowych do barwy całościowej

  • Pogłos dla każdej ze składowych – wybrzmienie pogłosu zmienia wysokość dźwięku wraz ze zmianą wysokości dźwięku składowej

  • Kolejne odbicia echa – stwórz zmieniające się echo

  • Vocoder – wyjątkowy, 34-pasmowy


[lupa:1]

Interfejs instrumentu czerpie ze znanych rozwiązań bardziej tradycyjnych syntezatorów. Rozpoznasz oscylatory, sekcje filtrów i wiele innych parametrów, ale są nowe opcje jak na przykład parametr formant czy waterbed. Takie połączenie rozwiązań tradycyjnych z nowymi funkcjami czyni kreację dźwięków zaskakująco prostą. RAZOR był zaprojektowany dla muzyków, a nie naukowców. Cały interfejs jest kompaktowy i ma przystępną sekcję modulacji oraz duży wirtualny wyświetlacz, który na bieżąco dostarcza pomocnych informacji użytkownikowi w postaci przyjemnych dla oka animacji 3D.

 

Wypowiedzi muzyków na temat RAZORa:

 

Razor naprawdę się wyróżnia – ma atrakcyjne unikalne i świeże brzmienie. Boys Noize

 

Razor jest moim ulubionym syntezatorem wirtualnym. Nigdy wcześniej nie miałem tyle zabawy modulując dźwięk przy pomocy komputera. Feadz

 

Razor jest niczym podstępnie schowana bomba wśród syntezatorów programowych… Mała i niepozorna, ale zaskakująco wredna kiedy wybuchnie i zabrzmi. Modeselektor


[lupa:2]

Oprogramowanie i DAW Syntezatory

Gdzie kupić?

Native Instruments

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Native Instruments rozwiń listę sklepów

Studio

Kolejna prestiżowa marka w portfolio Audio Plus: SCHOEPS
Więcej wiadomości