Glenn Sharp wybiera TwinQ2 od Joemeeka
Glenn Sharp to niezwykle utalentowany muzyk sesyjny, kompozytor i producent. Wieloletnie doświadczenie zdobywał w różnorodnych, często skrajnych brzmieniowo i formalnie projektach: klasycznych, jazzowych, ale również w muzyce elektronicznej i eksperymentalnej.
Od jakiegoś czasu koncentruje się na produkcji, szczególnie rzeczy gitarowych z półki muzyki etnicznej. Dzięki wyżej wspomnianemu doświadczeniu w produkcji, sesje nagraniowe przychodzą Sharpowi naturalnie, co daje mu pełną kontrolę nad wykonaniem.
W trakcie większości sesji używam 3 mikrofonów: jeden pojemnościowy mikrofon piezoelektryczny ustawiony w centrum oraz para szerokich w stereo (zwykle małe pojemnościówki) dla poszerzenia panoramy. Do wzmocnienia środkowego mikrofonu służy mi zawsze TwinQ2, firmy Joemeek z niewielką ilością kompresji (ustawionej do instrumentu akustycznego). Sygnał trafia do interfejsu i wreszcie do składanego PC, na którym chodzi Cubase 6.5.
Dwukanałowy kombajn Joemeek TwinQ |
Sharp zaczął korzystać z TwinQ2 dzięki rekomendacji, jakiej udzielił mu znajomy:
Miałem pewną robotę w studio nad nagraniem, które w szczególności wymagało użycia bliźniaczych kanałów przepuszczonych przez przedwzmacniacze klasy A. Przedwzmacniacz TwinQ2 pasował do moich wymagań.
Wielce pomocna okazała się dla Sharpa wieloraka funkcjonalność Twin Q2:
Co jest wyjątkowo świetne w TwinQ2, to możliwość uzyskania czystego, przezroczystego brzmienia, po czym dodania dodatkowego pazura lub ciepła. Uwielbiam to, szczególnie w przypadku nagrywania gitary basowej.
Wykorzystanie TwinQ2 można posłuchać m.in. w utworze Ilm z albumu Sigh of the Moor.
O TwinQ2 pisaliśmy tutaj: >link<
Odwiedźcie też stronę Glenna Sharpa!
Studio
Popularne kategorie
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii