Fireface 400 - Fire Wire - Audio/Midi

Fireface 400 - Fire Wire - Audio/Midi

18 marca 2007, 00:00
Producent: RME Audio
Dystrybucja: Music Center
Interfejs Audio/Midi pracujący na złączu FireWire
przetwarzanie: 24-bit/192 kHz

8 wejść i wyjść (symetrycznych, wyjście 7/8 niesymetryczne) z programowo sterowanymi przełącznikami poziomów (-10 dBV, +4 dBu, Lo/HiGain):
-2 wejścia uniwersalne combo (XLR/TRS) z poziomem wejściowym sterowanym cyfrowo i indywidualnie załączanym zasilaniem Phantom +48V
-2 wejścia instrumentalno-liniowe (+4 dBu, LoGain)
-4 wejścia uniwersalne (-10 dBV, +4 dBu i LoGain)
-6 wyjść liniowych
-wyjście słuchawkowe (7/8)
-cyfrowe wejścia i wyjścia koaksjalne (S/PDIF) i optyczne (ADAT)
-wejście i wyjście Word Clock (złącze BNC)
-MIDI-In, Out
-2 porty FireWire 400-drugi pozwalający na pracę w charakterze huba. Dzięki temu do jednego portu FireWire można podłączyć kilka urządzeń pracujących równolegle.
-TotalMix: wszystkie wejścia i wyjścia mogą być dowolnie miksowane oraz przepinane między sobą wewnątrz karty. Jest to znakomite rozwiązanie, pomocne przy miksach. Można użyć do 9 kompletnie niezależnych stereofonicznych submiksów. Każdy z kanałów wyjściowych miksera, który jest pojedynczym kanałem submixu, może być nagrywany wewnętrznie bez potrzeby zewnętrznego przepinania kabli.

Dodatkowe dane:
możliwość sterowania funkcjami miksera za pomocą MIDI, wykorzystując do tego sprzętowy kontroler.
wyświetlacz LED-2 znaki
pamięć Flash-wszystkie ustawienia, w tym ustawienia miksera TotalMix są wczytywane w momencie uruchamiania interfejsu. Fireface 400 może być konfigurowany i używany jako samodzielne urządzenie nie podłączone do komputera. W tym wypadku może m.in. pracować jako: submikser, przetwornik A/D i D/A, mikser słuchawkowy, konwerter formatów, przedwzmacniacz instrumentalny lub mikrofonowy, mikser monitorowy i wiele innych.
Interfejs Fireface 400 został wyposażony w unikalną technologię SteadyClock przeznaczoną do sprawowania kontroli nad zegarem i synchronizacją. Dzięki niej urządzenie może służyć jako źródło referencyjnego sygnału zegarowego dla całego studia. Technologia SteadyClock odświeża sygnały zegarowe, usuwa jitter oraz dba o optymalną jakość konwersji gwarantując wyśmienitą jakość dźwięku całkowicie niezależną od jakości zegara referencyjnego.
SteadyClock pozwala ponadto na swobodną kontrolę częstotliwości próbkowania. W ustawieniach zawarto możliwość bezpośredniego wyboru najczęściej wykorzystywanych częstotliwości próbkowania w świecie audio i wideo. Dodatkowo, z pomocą dwóch suwaków można płynnie zmieniać częstotliwość próbkowania w czasie rzeczywistym w zakresie +/-4% i +/-0,4%.
zakres dynamiki AD: 110 dB
THD AD: < -100 dB (< 0,001 %)
THD DA: -100 dB (0,001 %)
THD+N AD: < -98 dB (< 0,0012 %)
THD+N DA: -96 dB (0,0015 %)

zasilanie:
zasilacz-akceptuje napięcia zasilające z przedziału 100-240V (w komplecie) lub z portu FireWire

możliwość montażu w rack'u-uchwyt w opcji

jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się bezpośrednio z naszym konsultantem: [email protected][img:1][img:2][img:3]
Kontrolery MIDI USB

Gdzie kupić?

RME Audio RME Audio www.rme-audio.com

Dystrybucja w Polsce:

Audiostacja

tel.: +48 (22) 122 53 00
Godziny otwarcia:

Pon - Pt: 09:00 - 17:00

 

adres:
ul Kolejowa 93/95 05-092 Łomianki

Sklepy muzyczne > RME Audio rozwiń listę sklepów

Studio

Kolejna prestiżowa marka w portfolio Audio Plus: SCHOEPS
Więcej wiadomości