Harman we współpracy z sir Paulem McCarney’em w kampanii JBL

Harman we współpracy z sir Paulem McCarney’em w kampanii JBL

22 lutego 2012, 00:00
Producent: JBL
Dystrybucja: ESS Audio

[img:1]


Harman International Industries ogłosiło, że sir Paul McCartney będzie twarzą kolejnego etapu kampanii firmy JBL “Usłysz prawdę” („Hear the Truth”). Telewizyjny spot, w którym bierze udział McCartney, zadebiutował 12 lutego, podczas 54-ej gali rozdania nagród Grammy. W dalszej kolejności planowana jest kampania billboardowi i internetowa.


JBL to synonim dobrego dźwięku, firma, która spełnia wszelkie standardy, jakich oczekuje muzyka. Używam produktów firmy JBL od początku mojej kariery jako muzyk, w studio i w trasach. Pragnę, aby moi fani usłyszeli prawdę, a to umożliwia właśnie JBL.

mówi sir Paul McCartney




Nowa reklama “Usłysz prawdę” oparta będzie o singiel “My Valentine”, z albumu McCartney’a “Kisses on the Bottom”, wydanego 7 lutego. Spot ukazuje historię zawartą w piosence „My Valentine” i rolę JBL w przekazaniu słuchaczowi piękna i niuansów muzyki. Reklama "Usłysz prawdę” kręcona była w styczniu w Londynie, reżyserował ją Martin Campbell, najbardziej znany ze swojej pracy przy kolejnej z części przygód Jamesa Bonda – „Casino Royale”, a także ze spotu „Beautiful Sound” z Jenifer Lopez, zamówionego przez Harman Kardon. Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest firma z Detroit, Doner. Dodatkowo, firma JBL będzie sponsorem nadchodzącej letniej trasy koncertowej McCartney’a.


Fani muzyki nie mogą poprzestać na zadowalających półśrodkach, gdy słuchają swoich ulubionych wykonawców. Nie powinni poświęcać jakości muzyki na rzecz wygód płynących z cyfrowej muzyki. Kampania JBL ‘Usłysz prawdę’ traktuje o jakości dźwięku i ukazuje artystów, którzy pragną, by ich fani usłyszeli ich muzykę tak, jak było to w zamyśle twórców. Sir Paul McCartney to idealny przykład, jak trwały wpływ może mieć ‘wielka’ muzyka i jak ważny jest jej odbiór w najwyższej jakości. JBL jest firmą, którą poważają muzycy na całym świecie, naszym celem jest jak najwierniej ‘odtworzyć’ ich muzykę poprzez produkty JBL.

mówi Dinesh C. Paliwal, prezes, przewodniczący oraz dyrektor generalny firmy HARMAN

 

 


McCartney otrzymał swoją własną gwiazdę na hollywoodzkim “Walk of Fame” 9 lutego. Zaprezentował też nagranie ze swojego nowego albumu podczas transmitowanego na żywo występu w osławionych Capitol Studios.

10 lutego, 14-krotny zdobywca nagrody Grammy zostanie uhonorowany nagrodą Człowieka Roku fundacji MusiCares. Nagroda ta to wyraz uznania dla McCartneya za jego niezwykły dorobek muzyczny i działalność filantropijną.


Słuchacze na wiele niezrozumiałych sposobów godzili się zaprzedać jakość odsłuchu na rzecz wygody muzyki cyfrowej. Chcemy przekazać wiadomość dla odbiorcy – nie musisz poświęcać jakości, jeśli ‘usłyszysz prawdę’ z urządzeniami JBL. Wiemy, że artyści tacy jak sir Paul McCartney wkładają całe swoje serce w tworzenie wielkiej muzyki – i czas najwyższy żebyście to usłyszeli.

 

mówi kierownik ds. marketingu, Jeff Willard


HARMAN rozpoczął kampanię JBL “Usłysz prawdę” we wrześniu 2011 multimedialnymi spotami, w których wystąpili Maroon 5 i międzynarodowa gwiazda A.R. Rahman. Firma ogłosiła, że rok 2012 przyniesie kolejne wielkie nazwiska na listę artystów promujących produkty JBL.

 

Kolumny i głośniki

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

ESS Audio

tel.: +48 (22) 2041 200
adres:
ul. Graniczna 21 05-092 Łomianki

Sklepy muzyczne > JBL rozwiń listę sklepów

Pro Audio

Shure Nexadyne - innowacja w technice mikrofonowej
Więcej wiadomości