Nowojorski styl i elegancja - Nowe logo firmy D'Addario
Podczas konferencji prasowej na targach NAMM Show 2013, firma D'Addario ogłosiła wprowadzenie kilku ważnych zmian dotyczących funkcjonowania firmy i jej dalszego rozwoju.
Jednym z działań jest zmiana dotychczasowego owalnego logo na bardziej linearne i proste.
Nowe logo ma odzwierciedlać innowacyjność, zaangażowanie i te wartości, które zostały uznane za kluczowe i są rdzeniem polityki D’Addario - firmy z rodzinną tradycją, cechującą się nowojorskim stylem i elegancją. Firmy dbającej od wielu lat o środowisko naturalne z niezwykłym zaangażowaniem.
D’Addario chce, aby nowy symbol inspirował wszystkich muzyków do większej wydajności i kreatywności. W nowym kroju liter zauważalny jest pewien "rytmiczny" porządek - powtarzanie się starannie wykonanej
okrągłej formy. Jest to celowe działanie designerów, odwzorowujące przywiązanie D’Addario do klasycznych form muzyki i precyzji wszystkich działań na każdym etapie produkcji strun.
Chcemy aby nasza marka reprezentowała to, kim jesteśmy i jakie zasady wyznajemy. Jesteśmy muzykami, artystami, ludźmi twórczymi i pełnymi ducha. Chcemy, by nasi klienci byli tak samo dumni z marki D'Addario, jak my.
Jim D'Addario - prezes firmy
Występujący obok logotypu znak graficzny, niczym "herb rodzinny" firmy D'Addario, służy do jeszcze lepszej identyfikacji marki. Sześć linii - stanowiących analogię sześciu strun gitarowych - splata się razem, przybierając kształt litery "D". To metafora dla wszystkich przedsiębiorstw zrzeszonych w jedną firmę przez rodzinę D’Addario.
Gdzie kupić?
Dystrybucja w Polsce:
Sklepy muzyczne > D'Addario rozwiń listę sklepów
Gitara
Popularne kategorie
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii
Pokaż wszystkie newsy w kategorii