Zbiorowo po Washburn'ach: WI200PRO (cz.III)

Piotr Borowik 15 stycznia 2010, 00:00 Music Info
Washburn WI200PRO1710 PLN
  • Rasowy wygląd
  • świetny osprzęt
  • pokrowiec w komplecie
Jak w przypadku X200- żadnych zarzutów jeżeli chodzi o wykonanie. Nic nie haczy, nie brzęczy i nie lata. Miły oku efekt daje połączenie czerwonego koloru z wykończeniem typu transparent, spod którego wyzierają drewniane słoje. Jestem pewien, że instrument świetnie będzie uzupełniał wystrój w naszego salonu na czarnym stojaku obok zestawu hi-fi. Nie wstydźmy się tego powiedzieć- kawałek drewna pokryty lakierem postawiony w domu nazywamy przecież meblem:). 
 
[img:3]
 
Komfort 
 
Gryf bardzo wygodny o płaskim profilu- tym razem 22 progi na korzyść brzmienia pickupu przy gryfie. Cięższy niż w przypadku poprzednika dostęp do najwyższych pozycji. Przy mojej grze i przyzwyczajeniu do setu 11-52 okazało się, że za mocne przyciśnięcie struny do podstrunnicy powoduje słyszalne (nawet dla mnie) podwyższenie dźwięku. Za wysokie progi jak na moje… palce. Trzeba przyciskać z wyczuciem. 
 
 [img:1]
 
 
Brzmienie 
 
Seymour Duncan robi swoje: wrażliwe na artykulację pickupy świetnie oddają uderzenia kostki o strunę. Znakomite do solo naturalne pasmo i dobra reakcja przy skręceniu potencjometru do gry rytmicznej. Dodatkowo umieszczony w miejscu potencjometrów tonu system VCC (Voice Contour Control) pozwala uzyskać brzmienie zbliżone do soundu singli, a gramy przecież na humbuckerach. Subiektywnie gitarze odrobinkę brak sustainu. 
 
[img:2]
 
 
 
 
 

Specyfikacja Washburn WI200PRO:

 
  • Gitara elektryczna 6- strunowa
  • Korpus wykonany z mahoniu
  • Gryf klonowy
  • Podstrunnica palisandrowa, 22 progi
  • Dwa przetworniki typu humbucker Seymour Duncan 59 i Seymour Duncan Custom Custom
  • Maszynki Grover 18:1
  • Buzz Feiten Tuning System
  • Mostek stały: Tune-O-Matic
  • Czarny hardware
  • Przełącznik trójpozycyjny
  • Pokrowiec: Gig Bag w zestawie
  • Kolor: czerwony
  • Produkcja: Indonezja
 
 
 
 
Czytaj pozostałe testy:
 
 
Pozostałe testy
Czuć w tym "piniądz" - TEST stacji roboczej Kurzweil K2700 W swoją czwartą dekadę istnienia, ceniona seria K firmy Kurzweil nadal ewoluuje. Zadebiutowała w 1991 roku, a model Kurzweil K2000 wprowadził rewolucyjną technologię syntezatora o architekturze zmiennej (VAST), co okazało się wielkim...
Cameo PIXBAR 400 G2 - Opinia użytkownika Katalog urządzeń oświetleniowych rozmaitego rodzaju, z logo Cameo „na masce”, ulega ustawicznemu poszerzaniu, zaś one same to rozwiązania wysoce zaawansowane, oferujące wysokie parametry i jakość. W tym materiale zwrócimy się ku jednej z...
Test interfejsu audio Focusrite Scarlett 2i2 4th gen W świecie profesjonalnego nagrywania i produkcji dźwięku, jakość i niezawodność interfejsu audio ma kluczowe znaczenie. Dlatego nie bez powodu firma Focusrite stała się jednym z najbardziej uznanych producentów w tej dziedzinie. Ich... Test bezprzewodowego zestawu RODE RODELink Filmmaker Rode to jedna z moich ulubionych marek. W skrócie: bardzo dobre przełożenie jakości do ceny. Poza tym filmowcy mogą czuć się szczególnie rozpieszczani przez tą australijską firmę. Wspomnijmy o takich produktach, jak...
Test miksera cyfrowego Tascam Sonicview 16 Tascam postanowił również zawalczyć o swój kawałek tortu w dziedzinie cyfrowych mikserów audio, prezentując wiosną tego roku konsolety Sonicview. Zapraszamy do praktycznego testu i poznanie opinii realizatora dźwięku
Test systemu głośnikowego LD Systems MAUI 28 G3 LD SYstems MAUI 28 G3 jest prawdziwym wielofunkcyjnym, a przy tym stosunkowo kompaktowym systemem nagłośnieniowym dla DJ-ów, zespołów, klubów, małych firm nagłośnieniowych. Aktywna kolumna wraz z subwooferem