TEST: Interfejsy audio Behringer, Focusrite, PreSonus & Tascam

Maciej Żulczyk 27 lipca 2016, 12:00 SoundTrade AUDIOTECH Audiostacja Polsound sp. z o.o

https://www.infomusic.pl/img/autorzy/MC4xODEzMDYwMCAxMzkxMDc5ODYw.jpgPomysł na test zrodził się podczas przeglądania aktualnej oferty interfejsów audio USB 2.0, będących najprostszym i skutecznym rozwiązaniem do cyfrowej rejestracji dźwięku. Produktów takich jest całe mnóstwo, więc by nieco ułatwić rozeznanie wśród nich, wybraliśmy cztery popularne na krajowym rynku marki: Focusrite, PreSonus, Tascam i Behringer.

Każda z tych firm posiada w swojej ofercie małe, dwukanałowe interfejsy (Focusrite Scarlett 2i2, PreSonus AudioBox iTwo, Tascam US-2x2, Behringer UMC202HD), te jednak różnią się między sobą w kilku istotnych kwestiach, jak cena, przedwzmacniacze i konwersja, maksymalna częstotliwość próbkowania, latencja, dołączony zestaw oprogramowania czy wykonanie. Kombinacje tych charakterystyk sprawiają, że każdy z wymienionych modeli posiada nieco inne możliwe zastosowania - uznaliśmy, że dobrym pomysłem jest dokładniej je przedstawić.

 

Spis treści:

  1. Wprowadzenie
  2. Krótki opis i dane techniczne:
  3. Porównanie latencji
  4. Wyniki i komentarz do testów programem RightMark Audio Analyzer.
  5. Próbki dźwięku.

W filmie odnajdziecie szczegółowe omówienie każdego z modeli, w niniejszym tekście zaś - szczegółowe specyfikacje oraz wyniki testów: analizę programem Right Mark Audio Analyzer (wraz z niezbędnym komentarzem), pomiary latencji dla różnych ustawień oraz próbki dźwięku. Te ostatnie zawarte są również w filmie, lecz przeszły one nieuniknioną na YouTube konwersję - linki do surowych plików .wav odnaleźć można poniżej.

Wszystkie interfejsy posiadają dwa wejścia mic/line z globalnym zasilaniem +48V, przyjmują też bezpośredni sygnał z instrumentów, mają port USB, z którego pobierają też zasilanie, pojedyncze wyjście słuchawkowe, stereofoniczne wyjście główne na zbalansowanych gniazdach jack i pewną formę odsłuchu bezpośredniego czy "zero-latencyjnego" w postaci przełącznika lub pokrętła. Dodatkowe cechy, już niebędące standardem, to ewentualne porty MIDI, gniazda dla iPadów czy funkcja Pad. Różnice kryją się w brzmieniu, specyfikacjach czy dołączonym oprogramowaniu.

 

Zobacz test video:

 

 


 

FOCUSRITE SCARLETT 2i2 2GEN

Cena: około: 659 zł

Scarlett to najlepiej sprzedające się interfejsy audio USB na świecie. Firma Focusrite właśnie wprowadziła drugą generację tych urządzeń, oferującą liczne bardzo ważne modyfikacje i usprawnienia.

 

[img:1]

[img:2]

 

Te wytrzymałe i jakościowo zaprojektowane jednostki w charakterystycznych, czerwonych metalowych obudowach od teraz oferują poprawioną kosmetykę, metalowe pokrętła głośności i liczne modyfikacje wewnętrzne: przedwzmacniacze o charakterystycznym, wyraźnym brzmieniu Focusrite z wysoką prezencją oferują teraz wyższy headroom i bardziej równomierną strukturę wzmocnienia, konwertery umożliwiają rejestrację przy maksymalnym próbkowaniu 192 kHz, zaś wejścia na instrumenty przeprojektowano z myślą o aktywnych przystawkach wysyłających dużo silniejszy sygnał.

Kolejna bardzo ważna informacja to dużo krótsza latencja oraz pakiet oprogramowania poszerzony o program ProTools|First, wraz z zestawem wtyczek do pobrania ze strony Focusrite po rejestracji produktu on-line. Korzystanie z ProTools|First wymaga jednak osobnego niż dla reszty programów DAW sterownika. Instalacja przebiega sprawnie (choć wymaga pobrania aktualizacji systemu Windows 7), zaś obsługa interfejsu to przyjemność. Pokrętła chodzą gładko, wzmocnienie da się precyzyjnie dostroić, całość brzmi dobrze i jest niezawodna. Wszystko to sprawia, że Scarlett 2i2 drugiej generacji to bardzo atrakcyjny pod wieloma względami, wielofunkcyjny (i drogi) produkt.

 

[img:3]

[img:4]

 

W skład zestawu oprogramowania wchodzą:

 
  • Zestaw wtyczek Red 2 & 3
  • Softube Time & Tone Pack
  • Pro Tools First | First Focusrite Creative Pack
  • Ableton Live Lite
  • 1 GB sampli Loopmasters
  • Novation Bass Station, syntezator VST / AU

 

Specyfikacja techniczna

 
  • Częstotliwości próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4 kHz, 192 kHz

Wejścia mikrofonowe:

  • Odpowiedź częstotliwościowa: 20 Hz - 20 kHz ± 0.1dB
  • Zakres dynamiczny: 106 dB (A-Weighted)
  • THD+N: <0.002% (minimum gain, -1dBFS input with 22Hz/22kHz
    bandpass filter)
  • Noise EIN: < -128 dB (A-Weighted)
  • Maksymalny poziom sygnału na wejściu: +4 dBu
  • Zakres wzmocnienia: 50 dB

Wejścia liniowe:

  • Odpowiedź częstotliwościowa: 20 Hz - 20 kHz ± 0.1dB
  • Zakres dynamiczny: 106 dB (A-Weighted)
  • THD+N: <0.003% (minimum gain, -1dBFS input
    with 22Hz/22kHz bandpass filter)
  • Maksymalny poziom sygnału na wejściu: +22 dBu
  • Zakres wzmocnienia: 50 dB

Wejścia instrumentalne:

  • Odpowiedź częstotliwościowa: 20 Hz - 20 kHz ± 0.1dB
  • Zakres dynamiczny: 106 dB (A-Weighted)
  • THD+N: <0.02% (minimum gain, -1dBFS input
    with 22Hz/22kHz bandpass filter)
  • Maksymalny poziom sygnału na wejściu: +13 dBu
  • Zakres wzmocnienia: 50 dB

Wyjścia liniowe:

  • Zakres dynamiczny na wyjściu: 106 dB (A-Weighted)
  • Maksymalny poziom wyjściowy (0 dBFS): +10 dBu
  • THD+N wyjściowe: <0.002% (minimum gain, -1dBFS input with 22Hz/22kHz bandpass filter)

Wyjścia słuchawkowe:

  • Zakres dynamiczny: 107 dB (A-Weighted)
  • THD+N: <0.002% (minimum gain, -1dBFS input
    with 22Hz/22kHz bandpass filter)
  • Maksymalny poziom wyjściowy: >+10dBu

 

 


 

BEHRINGER U-PHORIA UMC202HD

Cena: około 300 zł

Seria U-Phoria to kolekcja tanich, a przy tym zaskakująco wydajnych urządzeń stanowiących alternatywę dla droższych produktów w tej kategorii. Przy cenie o ponad połowę niższej od niektórych interfejsów z dzisiejszego zestawienia, oferuje on dobre wykonanie i brzmienie, przekraczające możliwości niegdysiejszego sprzętu studyjnego marki Behringer.

 

[img:5]

[img:7]

 

Choć niezbyt estetyczny, interfejs UMC202HD jest wizualnie przejrzysty, prosty w obsłudze i wydajny. Pokrętła i przyciski sprawiają wrażenie solidnych, a z nowych przedwzmacniaczy, przy których zaprojektowaniu współpracowała firma MIDAS, łatwo uzyskać odpowiednie wysterowanie dla większości sygnałów - choć zauważalny jest dość ograniczony w stosunku do innych modeli headroom.

Brzmienie przedwzmacniaczy jest bardzo dobre jak na tak niską cenę, choć w stosunku do jednostek dwukrotnie droższych wypada nieco płasko, oferuje odrobinę mniej detalu i głębi. Interfejsy te umożliwiają rejestrację przy próbkowaniu 192 kHz, posiadają funkcję Pad na wejściach, a przygotowanie ich od pracy i instalacja solidnych sterowników są błyskawiczne. W mojej ocenie jest to produkt o bardzo korzystnym stosunku cena/jakość, idealny dla początkujących użytkowników, tych o ograniczonym budżecie lub tych poszukujących dodatkowego, wysoce mobilnego narzędzia do rejestracji.

 

[img:6]

[img:8]

 

W skład zestawu oprogramowania wchodzi:

 
  • Tracktion
  • Audacity
  • Programy do tworzenia podcastów: Golden Ear, Juice, Podifier, PodNova
  • Liczne efekty i wtyczki od Voxengo, Tweakbench, AudioDamage i innych
  • Wirtualne instrumenty w kategoriach Drum, Organ, Piano, Sampler, Special, Synth.

 

Specyfikacja techniczna:

 

Wejścia:

  • Przedwzmacniacze: 2 x Midas design
  • Typ: 2 x XLR/TRS combo
  • Redukcja sygnału na wejściu: 2 x Pad switch
  • Odpowiedź częstotliwościowa: 10 hz - 50 khz (0/-3 dB)

Impedancja:

  • Mic In: 3 kOHM
  • Instrument In: 1 MOHM

Maksymalny sygnał wejściowy:

  • Min In: -4 dBu,
  • Line In: +20 dBu,
  • Instrument In: -3 dBu,
  • Zasilanie phantomowe: +48V
  • Wyjścia: TRS liniowe + stereofoniczne słuchawkowe (1/4 inch)
  • Maksymalny sygnał wyjściowy: +3 dBu

Dane systemowe:

  • Zakres dynamiki: 100 dB, A-weighted
  • Odpowiedź częstotliwościowa: 10 Hz - 43 Khz (0 / + 0.3 dB)
  • Próbkowanie: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz

 

 


 

PRESONUS AUDIOBOX iTwo

Cena: około 619 zł

Interfejsy AudioBox iOne oraz iTwo to stosunkowo nowe jednostki w ofercie PreSonus, o nieco niższych specyfikacjach niż AudioBox VSL, lecz o konkretnym przeznaczeniu - stworzono je z myślą o aplikacjach mobilnych z wykorzystaniem iPadów. Interfejsy te są atrakcyjne wizualnie, posiadają błękitne metalowe obudowy, choć ich pewnym niedociągnięciem są ostre krawędzie. Posiadają korzystne charakterystyki, a w tym wysokiej jakości preampy XMAX o zaokrąglonym, łagodnym brzmieniu, oraz niezłe konwertery.

 

[img:9]

[img:10]

 

Pokrętła panelu przedniego są plastikowe i obracają się w skokach, a wzmocnienie jest tu niestety niezbyt równomiernie rozłożone: dla uzyskania odpowiedniego wysterowania konieczne było ich mocne rozkręcenie, a w około 80% skali następuje znaczny przeskok wzmocnienia. Pod względem precyzji konfiguracji nie wypadają więc tak dobrze jak inne interfejsy. Kluczową kwestią jest tu jednak doskonała współpraca z urządzeniami iOS, o czym świadczy unikalny port Device do podłączenia choćby z iPadami bez konieczności stosowania zestawu Apple Camera Connection Kit.

Interfejsy te wyposażone są w porty MIDI zaś funkcja odsłuchu bezpośredniego zrealizowana jest tu pokrętłem MIX dla ustawienia proporcji sygnału z wejścia i z DAW. Podążają one za nieodłączną filozofią firmy PreSonus, dążącej do maksymalnej kompatybilności i integracji ich sprzętu i oprogramowania - jest to również jedyny przypadek, gdzie do interfejsu audio dołączone jest wyłącznie autorskie oprogramowanie, a w tym wysokiej klasy DAW Studio One 3 w wersji Artist oraz aplikacja Capture DUO na iPady. Aplikacja ta pozwala bardzo proste tworzenie nagrań w terenie, a następnie ich eleganckie, bezprzewodowe wyeksportowanie do programu Studio One na komputerze stacjonarnym lub laptopie z zachowaniem wszystkich ustawień edycyjnych, pozycji ścieżek, itd. Pod względem latencji PreSonus AudioBox iTwo wypada korzystnie i koniec końców, choć posiada pewne niedociągnięcia konstrukcyjne, stanowi ciekawy produkt wpisujący się w nowe trendy korzystania z iPadów do pracy z dźwiękiem.

 

[img:11]

[img:12]

 

W skład zestawu oprogramowania wchodzi:

 
  • Studio One 3 Artist
  • Capture DUO

 

Specyfikacja techniczna:

 

Przedwzmacniacz mikrofonowy:

  • Typ: XLR żeński, zbalansowany
  • Odpowiedź częstotliwościowa (±3.0 dB): 20 Hz - 20 kHz
  • Impedancja wejściowa: 1.200Ω
  • THD+N (unwtd, 1 kHz @ +4 dBu Output, Unity Gain): < 0.008%
  • S/N Ratio (Unity Gain, Ref. = +4 dBu, 20 Hz to 22 kHz): > 95 dB
  • Zakres regulacji wzmocnienia (± 1 dB): 0 dB to 52 dB
  • Maksymalny sygnał wejściowy (Unity Gain, 1 kHz @ 0.5% THD+N): +10 dBu
  • Zasilanie phantomowe (±2 VDC): +48 VDC

Wejście liniowe:

  • Typ: ¼" TRS żeński, zbalansowany
  • Impedancja wejściowa: 10 kΩ

Wejście instrumentalne:

  • Typ: ¼" TS żeński,, niezbalansowany
  • Impedancja wejściowa: 1 MΩ

Wyjścia liniowe:

  • Typ: ¼" TRS żeński, zbalansowany
  • Impedancja wyjściowa: 51Ω

Wyjście słuchawkowe:

  • Maksymalny sygnał wyjściowe: 60 mW/ch. @ 60Ω
  • Odpowiedź częstotliwościowa (±1.0 dB): 20 Hz - 30 kHz

Cyfrowe audio:

  • Zakres dynamiki konwersji analog-cyfra (A-wtd, 48 kHz): 105 dB
  • Zakres dynamiki konwersji cyfra-analog (A-wtd, 48 kHz): 105 dB
  • Rozdzielczość: 24 bity
  • Poziom referencyjny dla 0 dBFS: +10 dBu
  • Próbkowanie: 44.1, 48, 88.2, 96 kHz
  • Wymiary i waga: 43.5 x 135 x 192 mm, 0.62 kg

 

 


 

TASCAM US-2x2

Cena: około 585 zł

Tascam to znany i ceniony producent profesjonalnego sprzętu studyjnego i narzędzi do domowej rejestracji i realizacji nagrań. Seria US to obecnie ich główna oferta interfejsów audio, posiadających bardzo dobre specyfikacje i brzmienie.

 

[img:13]

[img:14]

 

US-2x2 to najmniejszy model w serii, charakteryzującej się bardzo solidnym wykonaniem oraz nieco większymi w stosunku do innych  gabarytami i wagą. Wykorzystuje on dwa ciche przedwzmacniacze HDDA o wysokiej jakości, naturalnym i zrównoważonym brzmieniu, oraz równie dobre konwertery, które w połączeniu z resztą dobranych komponentów zapewniają płynną i precyzyjną obsługę oraz wysoką wydajność w nagraniach pod względem headroom'u i dynamiki, cyfrowej reprodukcji czy latencji. Funkcję odsłuchu bezpośredniego realizuje tu pokrętło Monitor Balance dla dowolnego wyboru stosunku odsłuchu sygnału z wejścia i powrotu z DAW; dodatkowe wyposażenie to porty MIDI oraz wyjście na opcjonalny zasilacz, niezbędny przy podłączeniu do tabletów.

Sterowniki instalują się sprawnie, choć, co może na początku zmylić, zainstalowane są dwa osobne; by uniknąć zamieszania, w przypadku modelu 2x2 poleca się używanie tego pierwszego (o nazwie US 2x2/4x4). Więcej na ten temat w filmie.

 

[img:15]

[img:16]

 

W skład zestawu oprogramowania wchodzą:

 
  • Cakewalk Sonar X3 LE
  • Ableton Live Lite

 

Specyfikacja techniczna:

 
  • Próbkowanie: 44.1k/48k/88.2k/96kHz
  • Rozdzielczość: 16/24 bity

Wejścia mikrofonowe:

  • Wtyk: XLR żeński
  • Impedancja wejściowa: 2.2k ohm
  • Maksymalne wzmocnienie: -65dBu (0.0004Vrms)
  • Minimalne wzmocnienie: -8dBu (0.3090Vrms)
  • Zakres gainu: 57 db

Wejścia instrumentalne:

  • Impedancja: 1M Ω
  • Maksymalne wzmocnienie: -63dBV(0.0007Vrms)
  • Minimalne wzmocnienie: -6dBV(0.5015Vrms)
  • Maksymalny poziom sygnału wejściowego: +10dBV(3.162Vrms)

Wejścia liniowe:

  • Impedancja: 10k Ω
  • Maksymalne wzmocnienie: -53dBu(0.0017Vrms)
  • Minimalne wzmocnienie: +4dBu(1.228Vrms)
  • Maksymalny poziom wejściowy: +20dBu(7.75Vrms)
  • Zakres wzmocnienia: 57dB

Wyjścia liniowe:

  • Impedancja: 110 Ω
  • Nominalny poziom wyjściowy: +4 dBu (1.273Vrms),
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +20dBu (7.75Vrms)

Wydajność brzmieniowa:

Wyjścia liniowe:

    • 44.1k/48k Hz: 20Hz to 20kHz, +0dB/-0.1dB
    • 88.2k/96k Hz: 20Hz to 40kHz, +0dB/-0.2dB

Wyjścia słuchawkowe:

    • 44.1k/48k Hz: 20Hz to 20kHz, +0dB/-0.5dB
    • 88.2k/96k Hz: 20Hz to 40kHz, +0dB/-2dB
 
  • THD: 0.003% lub mniej
  • S/N (stosunek sygnał do hałasu): 101dB lub więcej
  • Crosstalk: 95dB lub więcej
  • EIN: -127dBu lub mniej
  • Pobór mocy: 2.5W
  • Wymiary: 186 x 65 x 160 mm
  • Waga: 1.1 kg

 

 


 

Porównanie latencji

(Próbkowanie 96 kHz, rozdzielczość 24 bity)

 

Tascam US-2x2

 

 

Input (ms)

Output (ms)

64

0.6

8.3

128

1.3

8.3

256

2.6

10.7

512

5.3

22.5

1024

10

40

2048

21.3

67.8

 

Focusrite Scarlett 2i2 2Gen

 

 

Input (ms)

Output (ms)

64

1.9

1.9

128

3.6

3.6

256

5.9

5.9

512

11.6

11.6

1024

21.9

21.9

 

Behringer UMC202HD

 

Bufor

Input (ms)

Output (ms)

64

4.6

4.6

128

5.3

5.3

256

6.6

6.6

512

9.3

9.3

1024

14.6

14.6

2048

25.3

25.3

 

Presonus AudioBox iTwo

 

Bufor

Input (ms)

Output (ms)

64

-

-

128

2.7

2.6

256

5.1

4.9

512

7.1

6.9

1024

15.1

14.9

2048

25.7

25.6

 

[img:28]


 

Wyniki i komentarz do testu programem
RightMark Audio Analyzer

Aby zapewnić nieco głębszy wgląd w specyfikacje, nie polegać jedynie na informacjach podanych przez producenta oraz ułatwić porównanie, cztery interfejsy przetestowałem z wykorzystaniem programu RightMark Audio Analyzer (RMAA). Jest to popularny do tego typu testów, darmowy program, który z wykorzystaniem generowanych przez siebie sygnałów testowych analizuje wydajność urządzeń pod względem odpowiedzi częstotliwościowej, hałasu własnego, zniekształceń i wielu innych istotnych parametrów.

Podstawowy test przeprowadzany jest metodą 'loop-back', gdzie wejścia i wyjścia danego interfejsu połączone są ze sobą przewodem (sygnał z wyjść głównych 1 i 2 poprowadzony był do wejść Mic/Line). Aby zniwelować wpływ instalacji elektrycznej, laptop obsługujący program RMAA był zasilany jedynie z baterii.

 

[img:29]

 

Do wyników testów niezbędny jest jednak komentarz. Testy przeprowadzone były wielokrotnie i rezultaty często były niespójne. Jako program darmowy, RMAA, choć w wielu sytuacjach będący doskonałym narzędziem, posiada pewne niedociągnięcia - pomija część istotnych parametrów oraz, co dużo ważniejsze, jest bardzo podatny na zewnętrzne wpływy, mogące drastycznie zafałszować rezultaty testów, o czym już jednak program nie informuje. Należy poświęcić sporo czasu, aby w miarę trafnie przygotować spójne warunki, zapewniające powtarzalne i choć częściowo wiarygodne wyniki. (dla zainteresowanych tym tematem polecam bogaty w informacje artykuł  o przeprowadzaniu testów RMAA). Sugeruję więc, aby zaprezentowane poniżej wyniki traktować ostrożnie i z pewną dozą dystansu. Fakt, że w niektórych przypadkach odbiegają one od specyfikacji producenta, nie musi natychmiastowo oznaczać, że producent kłamie! Nie ulega wątpliwości, że warunki testowe moje i dużych koncernów pro audio różnią się znacząco.

Rekomendowane do testów ustawienie to głośność wyjścia głównego ustawiona na maksimum oraz wzmocnienie wejść Mic/Line dopasowane tak, aby poziom sygnału rejestrowanego wynosił około -1dB (najbardziej precyzyjnie i spójnie dla wszystkich interfejsów mogłem wyregulować ten poziom przy okolicach -2.5 dB). Nawet nieznaczne różnice ustawienia wzmocnień skutkowało znacząco różnymi wynikami. Dla przykładu wyniki dla interfejsu Behringer UMC202HD, gdzie jedyne co różniło trzy przeprowadzone testy to inne pozycje gałek wzmocnienia:

 

[img:17]

 

Liczne próby potwierdziły, że maksymalny poziom wyjściowy i dopasowanie wzmocnienia do okolic -2.5 dB skutkowało najbardziej zbliżonymi rezultatami, dlatego wyniki prezentowane poniżej były uzyskane przy takich właśnie ustawieniach. Pierwsza grafika to tabela z zestawieniem wartości parametrów dla wszystkich czterech interfejsów, kolejne zaś to graficzne wykresy czterech interfejsów dla każdego z parametrów z osobna.

 

[img:18]

[img:19]

RightMark Audio Analyzer - Frequency response

 

[img:20]

RightMark Audio Analyzer - Noise level

 

[img:21]

RightMark Audio Analyzer - Dynamic range

 

[img:22]

RightMark Audio Analyzer - THD

 

[img:23]

RightMark Audio Analyzer - Intermodulation distortion

 

[img:24]

RightMark Audio Analyzer - Stereo crosstalk

 

[img:25]

RightMark Audio Analyzer - IMD (swept frequency)

 

[img:26]

RightMark Audio Analyzer - Frequency response & THD

 

[img:27]

RightMark Audio Analyzer - THD levels


Próbki audio

Przygotowałem dwa nagrania w czterech wersjach dla każdego z interfejsów. Jest to zestaw perkusyjny nagrany w stereo dwoma mikrofonami AKG C1000 (panorama maksymalnie w lewo i prawo) oraz krótki kawałek na taniej gitarze akustycznej i starej mandolinie nagrany w mono (overdub, nie na żywo) z wykorzystaniem mikrofonu Audio-Technica AT4040. Ścieżki te nie były poddane żadnej korekcji barwy i jedynie minimalnej kontroli dynamiki (delikatnie pracujący limiter). Kawałek gitarowy nagrano przy 48 kHz/24 bit, perkusję zaś przy 96 kHz/24 bit. Ścieżki dostępne są w indywidualnych wersjach nagranych na poszczególne interfejsy, oraz w formie dwóch utworów, gdzie wersje z różnych interfejsów płynnie przechodzą w siebie dla łatwiejszego porównania brzmienia.

 

 

Gdzie kupić?

Behringer Behringer www.behringer.com

Dystrybucja w Polsce:

SoundTrade

tel.: +48 22 632 02 85
Godziny otwarcia:

Pon - Pt:  09:00 - 17:00

adres:
ul. Kineskopowa 1 05-500 Piaseczno k/Warszawy

Sklepy muzyczne > Behringer rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

AUDIOTECH

tel.: +48 (22) 648 29 35
tel.: +48 (22) 258 20 07
adres:
ul. Łagiewnicka 20 02-860 Warszawa

Sklepy muzyczne > Focusrite rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

PreSonus PreSonus www.presonus.com

Dystrybucja w Polsce:

Audiostacja

tel.: +48 (22) 122 53 00
Godziny otwarcia:

Pon - Pt: 09:00 - 17:00

 

adres:
ul Kolejowa 93/95 05-092 Łomianki

Sklepy muzyczne > PreSonus rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

Tascam Tascam tascam.com

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Tascam rozwiń listę sklepów

Pozostałe testy
Wielki test Mackie Bundle: Creator, Performer, Producer, Studio Na zestawy Mackie Bundle Creator, Performer, Producer, Studio składają się m.in.: monitory studyjne, interfejsy audio, mikrofony USB, słuchawki, mikser audio, oprogramowanie DAW i wszelkie niezbędne akcesoria studyjne.
Test mikrofonu Neumann M 147 Lampowy Neumann M 147 to mikrofon, który ma już kilka ładnych lat. Został wyprodukowany w 1999 roku i w dalszym ciągu jest przez wielu uważany za jeden z najlepszych mikrofonów do nagrań wokalnych czy lektorskich. Czasami używany jest... Test monitorów odsłuchowych Neumann KH 120 A Zwykle kojarzymy firmę Neumann z wysokiej klasy studyjnymi mikrofonami pojemnościowymi, ale od wielu lat firma ta prezentuje również produkty z drugiego końca łańcucha sygnałowego, czyli studyjne monitory odsłuchowe. Prezentuje je... Test monitorów odsłuchowych Palmer Studimon 5 Czekałem, czekałem i się doczekałem na zapowiadane przez Palmer Audio monitory studyjne bliskiego pola. Ich oficjalna nazwa to STUDIMON 5. Teraz w czasach streamów, broadcastów, podcastów i innych castów każdy, kto chce zaistnieć w...
Test interfejsu Cymatic Audio Live Player LP 16 Cymatic Audio to firma lubiana i ceniona. Z pewnością znacie kilka jej produktów, szczególnie rejestrator wielośladowy UTRACK24 lub kartę do popularnego X32. Cymatic jakiś czas temu wypuścił na rynek urządzenie o nazwie LP 16. Do czego...
Test przedwzmacniacza mikrofonowego Midas 502 Firma Midas to tzw. "klasyk gatunku" i zarazem synonim jakości. Zapewne większość realizatorów dźwięku, zarówno zawodowych jak i początkujących, spotkała na swojej drodze sprzęt tego producenta. Legendarne stoły mikserskie, preampy czy...
Copyright © INFOMUSIC 2021

Szanowny Czytelniku

Chcemy dostarczyć Ci najlepszych możliwych wrażeń płynących z użytkowania serwisu, dlatego potrzebujemy Twojej zgody na lepsze dopasowanie treści reklamowych do Twoich zainteresowań. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy nasz użytkownik wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności opisującą sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. Pozostając na stronie akceptujesz jej postanowienia.

Przejdź do serwisu Nie teraz