
Maciej Żulczyk
HNC z produkcji dźwięku z Perth University of Highlands
and Islands, Szkocja.
Aktualnie mieszka i pracuje w Olsztynie. Właściciel mobilnego studia nagrań Pętla (www.facebook.com/PetlaStudio). 50% składu studia produkcji filmowych Wielki Las (www.facebook.com/WielkiLasFilm). Freelancer: nagłaśniał w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej, klubie Andergrant i licznych klubach w Olsztynie, wcześniej w Gdańsku, jeszcze wcześniej w Perth w Szkocji, gdzie studiował na Perth UHI i pracował w Clearwater Recording Studios oraz Perth Concert Hall.
Teksty autora :
2020
2019
- Grupa Lion Shepherd wybrała switcher audio Radial SW8
- RELACJA: 11 Festiwal Soundedit 2019
- RELACJA: L-Acoustics L-ISA na Preisner's Music w Tauron Arenie
2018
2017
- Kolumny głośnikowe Cerwin-Vega CVE-10, CVE-15 & CVE-18s - Cz.II
- Kolumny głośnikowe Cerwin-Vega CVE-10, CVE-15 & CVE-18s - Cz.I
2016
- Co potrafi mikser za 1000 zł? Test Allen & Heath ZEDi-10FX
- Test analogowego miksera Allen & Heath ZEDi-10FX
- Test przenośnego zestawu D.A.S. Audio Vantec 15A & 18A
- Test interfejsów audio Behringer, Focusrite, PreSonus & Tascam
- Test przenośnego zestawu RCF EVOX 12
- ISE2016: Microflex Advance - Mikrofony konferencyjne Shure
- FELIETON: O reputacji realizatorów dźwięku estradowego w Polsce
2015
- Test aktywnych monitorów studyjnych Tascam VL-S5
- Test bezprzewodowego miksera cyfrowego Soundcraft Ui16
- Test przenośnego systemu nagłośnieniowego Mackie FreePlay
- Test aktywnego zestawu Electro-Voice EKX 12P i 15SP
- Test rejestratora cyfrowego Tascam DR-44WL
- Test miksera cyfrowego Behringer X-Air XR18
- Steve Vai: pięć najważniejszych porad dla gitarzystów
- 21 najważniejszych innowacji muzycznych Cz.III
- Test aktywnych kolumn nagłośnieniowych RCF Art 715-A Mk II
- Test interfejsu audio Tascam UH-7000
- 21 najważniejszych innowacji muzycznych - Cz.II
- 21 najważniejszych innowacji muzycznych - Cz.I
- Test monitorów studyjnych PreSonus Ceres C4.5 BT
- Test przenośnego zestawu LD Systems DDQ 12 i DDQ SUB 212
- Test przenośnego zestawu głośnikowego Samson Expedition XP1000
2014
- Test super przenośnego zestawu od Proela
- Test przenośnego zestawu aktywnego LD Systems MAUI 44
- WYWIAD: Andre Hilgers | Rage
- Test aktywnych kolumn Mackie SRM450 i Mackie Thump15
- Video test aktywnego zestawu Electro-Voice ETX
- Video test aktywnego zestawu PreSonus StudioLive AI
- Test wzmacniacza i multiefektu gitarowego DV Mark Multiamp
- Aktywne monitory studyjne GENELEC M040
- Test przenośnych kolumn aktywnych dBTechnologies Opera 915 BL
- Test gitary elektrycznej Washburn Parallaxe PXS10EC
- Test strun D'Addario NYXL
- Test mikserów analogowych RCF LivePad 6, 8cx i 12cx
- Test konsolety cyfrowej PreSonus StudioLive 24.4.2AI
- Test przenośnego systemu nagłośnieniowego LD Systems DAVE 15G3
- Test wzmacniaczy gitarowych Roland Cube-40 GX i Micro Cube GX
- LD SYSTEMS MAUI 28 MIX: Test aktywnych kolumn nagłaśniających
- Test testera lamp do wzmacniaczy gitarowych Orange VT-1000
- Test cyfrowej konsoli mikserskiej Behringer X32 Producer
2013
- Test cyfrowego miksera matrycowego Allen & Heath iDR-8
- Test konsoli analogowej Allen & Heath ZED 1802
- Rejestracja analogowa - cz. I
- Mikser estradowy: jaki wybrać i na co zwracać uwagę? - cz. II
- Mikser estradowy: jaki wybrać i na co zwracać uwagę? - cz. I
- Nagrywanie na żywo, czyli rejestracja koncertów
2012