Artykuł
Rewolucja Dźwiękowa w Kosa Buena Studio
To oczywisty banał, ale taki, który wciąż trzeba mieć „z tyłu głowy” – o jakości studia i jego produkcji decyduje przede wszystkim pracujący w nim system odsłuchowy. Oczywiście stanowi tylko jeden ze składników studyjnego setupu, ale nawet najlepszy mikser czy outboard zdadzą się psu na budę, jeśli monitory zwyczajnie kłamią. Wydaje się przy tym, że im bardziej system monitorowy jest rozbudowany, tym większego znaczenia nabiera owa precyzja brzmieniowa. Ma to szczególne znaczenie w obecnych czasach, kiedy to stereofonia to najprostszy z możliwych – o odsłuchu monofonicznym nie wspominam – formatów. Coraz częściej muzyka realizowana jest w formatach przestrzennych, jak Dolby Atmos. A tu już żartów nie ma. W pełni profesjonalne podejście jest absolutną koniecznością. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Rafał Kossakowski, właściciel Kosa Buena Studio, który po dziesięciu latach działalności obiektu zdecydował się na inwestycję w system Atmos, w konfiguracji 7.1.4 firmy Focal.
Oczywiście odpowiednia...
Czytaj więcej...