Christie Experiential Networks: nowa inicjatywa medialna

Christie Experiential Networks: nowa inicjatywa medialna

7 listopada 2014, 14:00
Producent: Christie

[img:1]

Firma Christie zapowiedziała start swojej nowej inicjatywy medialnej, Christie Experiential Networks.

Nowa sieć, mająca na celu wzbogacenie doznań gości kinowych i generowanie dochodu dla wystawców, wykorzystywać będzie szereg unikalnych urządzeń cyfrowych, jak dwustronny cyfrowy stojak reklamowy (standee), doświadczalną ścianę video czy tzw. „Hero Screen”. Część z nich została zaprezentowana na ShowEast, między 27-30 października w Hollywood.

Kevin Romano, kierownik działu Global Media w Christie, komentuje: „Nasza firma była jedną z wiodących podczas przejścia na projekcję cyfrową, dziś natomiast jesteśmy pierwszymi, oferującymi nową, wyrafinowaną i doświadczalną strategię mającą na celu zmianę sposobu, w jaki wystawcy, agencje i marki nawiązują łączność z fanami kina w całym kraju. (...) Jesteśmy zdeterminowani, aby dostarczać najwyższej jakości, opartych na contencie doznań multimedialnych dla przemysłu kinowego”.

Christie Experiential Networks oznacza kolejny sposób, w jaki Christie urozmaica branżę kinową. Wraz z nową inicjatywą Christie staje się operatorem sieciowym dostarczającym technologii i contentu cyfrowego do holi i lobby kinowych. Firma oferuje standardowe instalacje bez kosztów dla wystawcy; może ponadto zapewnić spersonalizowaną treść i wizję. Drużyna specjalistów medialnych CEN stanie na czele zarządzania sprzedaży rreklamowych w modelu współudziału w zyskach wraz z wystawcami.

[img:2]

Z perspektywy marki czy studia, CEN oferuje dostęp do rozległej sieci wyrafinowanych, wieloplatformowych doznań cyfrowych dla konsumenta. Strategia technologii i treści może na przykład pozwolić studiom filmowym przemianę zwykłego zwiastuna w interaktywne doznanie 4K oparte na gestach, lub markom na stworzenie interaktywnego przeżycia dostępnego z aplikacji mobilnej. Dana reklama może być wtedy rozdystrybuowana w skali krajowej do wybranych, kluczowych marketingowo obszarów. Dla studiów i marek dostępny będzie szeroki wahlarz metod promocji.

Celem CEN jest generowanie nowych obrotów i zysków dla wystawców, dostarczenie wyrafinowanych możliwości medialnych dla studiów i marek oraz zaoferowanie intensywnych cyftowych, multimedialnych doznań dla klienta. Denys Lavigne, dyrektor działu Experience Strategy and Creative Services, wyraża swoje zdanie: „Najwyższy czas, aby przestrzeń wystawowa stała się pełnoprawną częścią całego doznania kinowego i strategią rozwoju dla przemysłu. Podejście eksperymentalne rozwija się wszędzie: producenci wdrażają je, a klienci go oczekują. W naszych poprzednich, podobnych projektach zauważyliśmy, że jeżeli klient jest aktywnie zaangażowany, czas ekspozycji jest dłuższy, co oznacza mocniejszy wpływ marki i korzystniejsze ogólne wrażenie”.

Pracownicy Christie i członkowie CEN komentują, że obecny skład osobowy oraz nowa filozofia i aspiracje są kluczowe w rozwoju i wyznaczają nowy rozdział zarówno dla firmy, jej klientów, jak i końcowych odbiorców.  

[img:3]

Multimedia Ekrany, tablice

Gdzie kupić?

Christie

Dystrybucja w Polsce:

GiG Sp. z o.o.

adres:
ul. Kabaretowa 21 01-942 Warszawa

Sklepy muzyczne > Christie rozwiń listę sklepów

Kolejna prestiżowa marka w portfolio Audio Plus: SCHOEPS
Więcej wiadomości