DOOHapps - reklamy na nas będą patrzyły równie uważnie? (ISE2015)
28 lutego 2015,
07:00
Zapraszamy do obejrzenia video relacji ze stoiska firmy DoohApps, specjalizującej się w interaktywnym marketingu. Firma dostarcza aplikacje dla multimedialnych ścian video, które wykorzystywane mogą być w miejscach publicznych, jak sklepy, lotniska, dworce itp.
Poza interaktywnością specjalna kamera umiejscowiona pod video ścianą zlicza ilość użytkowników, którzy weszli w interakcję z prezentowanymi na ścianie grafikami lub video. System zlicza ile osób zwróciło uwagę, ile wykonano zdjęć oraz, co ciekawe, zbliżony wiek i płeć przechodnia.
Wygląda na to, że teraz reklamy na nas będą patrzyły równie uważnie...
Fotogaleria ze stoiska DoohApps oraz Barco.
Może Cię zaciekawić:
Artykuł
Active Audio w dystrybucji TOMMEX

Artykuł
Co nowego w nowym wzmacniaczu instalacyjnym UXA4807D od EAW?

Artykuł
ASTA ARENA - stadion w Pile z nową jakością dźwięku

Artykuł
AVPro Global przejmuje RTI Control

Artykuł
Małe jest piękne: Instalacyjne oblicze Powersofta

Artykuł
Tascam MP-800U DAB - Wszechstronny odtwarzacza audio

Artykuł
Prawda wg Bose - nowe wzmacniacze instalacyjne Veritas
