DOOHapps - reklamy na nas będą patrzyły równie uważnie? (ISE2015)

DOOHapps - reklamy na nas będą patrzyły równie uważnie? (ISE2015)

28 lutego 2015, 07:00


Zapraszamy do obejrzenia video relacji ze stoiska firmy DoohApps, specjalizującej się w interaktywnym marketingu. Firma dostarcza aplikacje dla multimedialnych ścian video, które wykorzystywane mogą być w miejscach publicznych, jak sklepy, lotniska, dworce itp. 

Poza interaktywnością specjalna kamera umiejscowiona pod video ścianą zlicza ilość użytkowników, którzy weszli w interakcję z prezentowanymi na ścianie grafikami lub video. System zlicza ile osób zwróciło uwagę, ile wykonano zdjęć oraz, co ciekawe, zbliżony wiek i płeć przechodnia. 

Wygląda na to, że teraz reklamy na nas będą patrzyły równie uważnie...

 

Fotogaleria ze stoiska DoohApps oraz Barco.

 

[img:3]

[img:4]

[img:5]

[img:6]

[img:7]

[img:8]

Multimedia Mediaserwery Ekrany, tablice Video i kamery Software
Kolejna prestiżowa marka w portfolio Audio Plus: SCHOEPS
Więcej wiadomości