DOOHapps - reklamy na nas będą patrzyły równie uważnie? (ISE2015)
28 lutego 2015,
07:00
Zapraszamy do obejrzenia video relacji ze stoiska firmy DoohApps, specjalizującej się w interaktywnym marketingu. Firma dostarcza aplikacje dla multimedialnych ścian video, które wykorzystywane mogą być w miejscach publicznych, jak sklepy, lotniska, dworce itp.
Poza interaktywnością specjalna kamera umiejscowiona pod video ścianą zlicza ilość użytkowników, którzy weszli w interakcję z prezentowanymi na ścianie grafikami lub video. System zlicza ile osób zwróciło uwagę, ile wykonano zdjęć oraz, co ciekawe, zbliżony wiek i płeć przechodnia.
Wygląda na to, że teraz reklamy na nas będą patrzyły równie uważnie...
Fotogaleria ze stoiska DoohApps oraz Barco.
Może Cię zaciekawić:
Artykuł
Kolejna prestiżowa marka w portfolio Audio Plus: SCHOEPS
Artykuł
HK Audio FINEO - seria "skrojona" pod instalacje
Artykuł
RDL RU-NMP44 - sieciowy procesor miksujący Dante
Artykuł
Ośrodek Kultury w Niemodlinie nagłośniony przez JBL SRX 900
Artykuł
Scena Jutra 2024 - Największa konferencja branży scenicznej
Artykuł
Ciekawe nagłośnienie instalacyjne KV2 ESR106
Artykuł
Meyer Sound Constellation - niezwykła instalacja w Szanghaju