Roland R-26: Nowy przenośny rejestrator

Roland R-26: Nowy przenośny rejestrator

18 września 2011, 00:00
Producent: Roland
 
 
Poręczne rejestratory przenośne od lat cieszą się wielkim uznaniem muzyków, inżynierów dźwięku i twórców brzmień. Debiut rewolucyjnego R-26 wprowadza zamieszanie na tym dynamicznie rozwijającym się rynku.
 
Niewielkie gabaryty tego innowacyjnego rejestratora kryją olbrzymie, profesjonalne i niespotykane wcześniej możliwości. R-26 posiada dwa typy wbudowanych mikrofonów stereo oraz parę wejść combo XLR/TRS dla podłączania zewnętrznych mikrofonów, a także wejście stereo dla mikrofonów plug-in power. Można wybrać dowolne połączenie wbudowanych mikrofonów (kierunkowych i dookólnych) z mikrofonami zewnętrznymi do używania równocześnie. Nagrywaj występy z linii i z powietrza, uchwyć ważne przemówienie lub prezentację albo weź R-26 ze sobą gdziekolwiek i ciesz się wyjątkową jakością dźwięku. Ten potężny, przenośny i niezwykle elastyczny rejestrator nie ma ograniczeń.
 
Cechy sprzętu:
 
  • Dwa typy wbudowanych mikrofonów stereo (dookólne, kierunkowe), które mogą być używane w różnych kombinacjach.
  • Dwa wejścia XLR/TRS combo z zasilaniem phantom 48 V oraz wejście mikrofonowe stereo z zasilaniem typu plug-in power
  • Wsparcie dla sześciu kanałów (trzy kanały stereo) równoczesnego nagrywania
  • Olbrzymi, dotykowy wyświetlacz LCD do intuicyjnego nawigowania
  • Duże pokrętło do precyzyjnej regulacji poziomu wejściowego
  • Wbudowany interfejs Hi-Speed USB przeznaczony do zastosowania jako interfejs audio lub jako zewnętrzny magazyn danych
  • Funkcja Loop-Back pomocna przy zastosowaniach typu live video streaming w połączeniu z mikrofonami wbudowanymi lub zewnętrznymi (tylko przy funkcji interfejsu audio)
  • W komplecie program SONAR LE (PC)

 

[img:1:R] Zalety najnowszej technologii

R-26 posiada najnowszy silnik DSP firmy Roland, który umożliwia równoczesne nagrywanie do sześciu kanałów (trzy kanały stereo). Duży dotykowy ekran LCD pozwala bezpośrednio poruszać się w menu ustawień mikrofonowych, edycji nagrań i innych. Urządzenie posiada też duże pokrętło do precyzyjnej regulacji poziomu wejściowego.

Wbudowane mikrofony stereo

R-26 posiada wbudowane mikrofony stereo kierunkowe i dookólne, które mogą być używane równocześnie. To unikalne połączenie wielu mikrofonów stereo pozwala nagrać wyjątkowo szerokie pole stereo bez wibracji niskoczęstotliwościowych oraz dźwięku tła.

Zewnętrzne wejścia

R-26 posiada wbudowane dwa wejścia mikrofonowe XLR/TRS combo i wejście dla mikrofonu stereo plug-in power, które mogą być użyte równocześnie z mikrofonami wbudowanymi. Dla przykładu podczas koncertu na żywo R-26 może nagrywać sygnał stereo z miksera FOH poprzez wejście XLR, a dźwięk z otoczenia równocześnie poprzez wbudowane mikrofony stereo.

Równoczesne nagrywanie sześciu kanałów

R-26 pozwala nagrywać do sześciu kanałów na raz (trzy kanały stereo). To samo źródło można zarejestrować za pomocą trzech mikrofonów różnych typów, wewnętrznych jak i zewnętrznych. Takie rozwiązanie wyznacza nowy standard elastyczności, dzięki możliwości wyboru indywidualnych ścieżek lub ich miksu.

Komunikacja poprzez USB

R-26 pracować jako interfejs audio przy podłączeniu do komputera lub jako zewnętrzny magazyn danych. Połączenie R-26 i znajdującego się w komplecie programu SONAR LE (PC) daje środowisko nagrywania dźwięku z szczegółową edycją.

Specyfikacja techniczna:

[ Rejestrator ]

  • Ilość ścieżek 6 (3 stereo)
  • Przetwarzanie sygnałów konwersja AD/DA: 24-bit, 96.0/88.2/48.0/44.1 kHz
  • Rodzaj danych (nagrywanie) Próbkowanie: 96.0/88.2/48.0/44.1 kHz, głębia bitowa: 24/16 bit Próbkowanie: 48.0/44.1 kHz, Bit Rate: 320/160/128 kbps Próbkowanie: 48/44.1 kHz, głębia bitowa: 16 bit, Bit Rate: 128 kbps
  • Rodzaj danych (odtwarzanie) Próbkowanie: 96.0/88.2/48.0/44.1 kHz, głębia bitowa: 24/16 bit Próbkowanie: 48/44.1 (kHz), Bit Rates: 32 do 320 kbps lub VBR (Variable Bit Rate)
  • Karta Pamięci SD (kompatybilność z SDHC)

[ Wejście/Wyjście]

  • Wejścia Audio mikrofon dookólny (OMNI), mikrofon kierunkowy (XY) XLR (z zasilaniem phantom), 1/4-cala TRS (zbalansowane/niezbalansowane)
  • Słuchawkowe Wyjście Audio (Stereo mini jack)
  • Nominalny poziom wejściowy (Zmienny) +4, -2, -8, -14, -20, -26, -32, -38, -44, -50, -56, -62 dBu LOW: -7.5 dBu, MID: -21 dBu, HIGH: -26 dBu * Pokrętło poziomu wejściowego: pozycja centralna
  • Impedancja wejściowa 5 kΩ 3 kΩ (Czułość SENS = MID/HIGH), 2 kΩ (Czułość SENS = LOW)
  • Maksymalny poziom wejściowy +24 dBu (SENS = +4 dBu) +4 dBu (SENS = LOW)
  • Poziom wyjściowy 35 mW + 35 mW (w przypadku obciążenia 16 Ω)
  • Rekomendowana impedancja obciążenia 16 Ω lub więcej
  • Pasmo przenoszenia 20 Hz do 40 kHz
  • Zasilanie Phantom 48 V ± 4 V, 10 mA lub mniej na wszystkich kanałach
  • Interfejs USB złącze typu Mini-B, USB mass storage device class, USB audio (Hi-Speed USB)

[ Inne ]

  • Wyświetlacz 160 x 160 punktów graficzny (dotykowy)
  • Zasilanie Zasilacz AC, baterie Alkaliczne (AA, LR6) x 4, Akumulatory Ni-MH (AA, HR6) x 4
  • Pobór prądu 500 mA (MAX)
  • Wymiary 82.0 (szerokość) x 180.1 (głębokość) x 41.1 (wysokość) mm
  • Waga 0.37 kg (nie wliczając baterii)
  • Akcesoria Owner's manual, karta SD, zasilacz AC, kabel sieciowy, Cakewalk SONAR LE DVD-ROM (dla Windows), kabel USB (typu mini-B), ekran przeciwwietrzny dla mikrofonów
  • Opcje (sprzedawane oddzielnie) Zestaw etui/ekran przeciwwietrzny (OP-R26CW), Mikrofony binauralne/słuchawki (CS-10EM), mikrofon Stereo Shotgun (CS-50), mikrofon Stereo (CS-15S), Słuchawki stereo (RH-300), Przejściówka do statywu mikrofonowego (OP-MSA1), Statyw mikrofonowy (ST-100MB)
 
[img:2]
 
Rejestracja mobilna

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Roland Polska Sp. z o.o.

adres:
ul. Kąty Grodziskie 16B 03-289 Warszawa

Sklepy muzyczne > Roland rozwiń listę sklepów

Studio

Kolejna prestiżowa marka w portfolio Audio Plus: SCHOEPS
Więcej wiadomości